حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالاً برای همیشه کنسل شده است!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ Galaxy S21 FE، مدت زیادی است که در شایعات حضور دارد. اما بر اساس گزارشات جدید، ظاهراً دیگر قرار نیست شاهد رونمایی از سامسونگ گلکسی S21 FE باشیم. چرا که این گوشی، احتمالاً برای همیشه کنسل شده است!

احتمال کنسل شدن و عدم رونمایی از سامسونگ گلکسی S21 FE

ما قبلاً در ترنجی، از احتمال عرضه عمومی Galaxy S21 FE از ٧ آبان صبحت کرده بودیم.

 

فروش سامسونگ Galaxy S21 FE احتمالا از ٧ آبان آغاز می‌شود!

 

اما این بار Gizmochina می‌گوید هنگامی که Galaxy S21 FE در پایگاه داده‌های TENAA رؤیت شد، گمانه زن‌هایی مبنی بر رونمایی زود هنگام‌تر این گوشی مطرح شد. در اوایل ماه جاری نیز گفته شد که ممکن است این گوشی حوالی مهر یا آبان معرفی شود. اما امروز، اطلاعات جدیدی از این گوشی در نشریه کره‌ای DDaily منتشر شده است. این اطلاعات، حاکی از کنسل شدن معرفی سامسونگ گلکسی S21 FE هستند!

بر اساس این گزارش، یکی از مقامات سامسونگ رسماً گفته است که این کمپانی، برگزاری مراسم آنپکد جدیدی که قرار بوده است برای رونمایی از Galaxy S21 FE برگزار کنند را لغو کرده‌اند. این کمپانی، ظاهراً در حال بررسی عدم عرضه Galaxy S21 FE است. اما دلیل کنسل شدن این گوشی چیست؟

طبق این گزارش، دلیل کنسل شدن Galaxy S21 FE، فروش بالای Galaxy Z Flip 3 بوده است! مسئله دیگری که در این امر دخیل بوده است، بحران کمبود تراشه است. گلکسی Z Flip 3، با قیمت ٩٩٩ دلاری در مراسم ١٩ شهریور ١۴٠٠ سامسونگ معرفی شد. این دستگاه، دارای مشخصات به روز شده و تراشه Snapdragon 888 است. این تراشه، قرار بود مغز متفکر Galaxy S21 FE باشد. هم اکنون، سامسونگ در حال بحث برای کنسل کردن Galaxy S21 FE و تمرکز بیشتر بر روی تأمین قطعات Galaxy Z Flip 3 است. گلکسی S21 FE، قرار بود در دو نسخه Exynos 2100 و Snapdragon 888 روانه بازار شود. صفحات مختلفی از این گوشی مشاهده شدند که به احتمال رونمایی سریع‌تر آن، بیشتر افزودند. این احتمال وجود دارد که گزارش مذکور، تنها مربوط به کشور کره جنوبی بوده باشد. ما پیش‌تر شاهد انتشار یک گزارش بودیم که به عرضه محدودتر Galaxy S21 FE اشاره داشت. ظاهراً این دستگاه روانه بازار کره جنوبی و ژاپن نمی‌شود. اما این اتفاق، برای آمریکا و اروپا رخ می‌دهد.

کنسل شدن گلکسی S21 FE

نظر شما در مورد کنسل شدن احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE چیست؟ آیا سیاست تمرکز بر گوشی‌های منعطف درست است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Phenom

به به چه عالی ، خیلی هم خوب 😋😋🤩🤩

جایزه تندیس سوپرترول طلایی به شما کاربر عزیز تعلق میگیرد…

Auroro

برا منی که میخوام بخرم خبر بدیه.

Faez

الان دیگه باید به فکر s22fe باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️