حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به زودی NFT خواننده Katy Perry روانه بازار می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

خواننده محبوب پاپ، Katy Perry دیروز در توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد مجموعه ای از توکن های NFT خود را به بازار عرضه کند. این توکن های غیرقابل تعویض قرار است بخشی از محل اقامت این خواننده در لاس وگاس باشد که در آذرماه پیش رو ۱۶ اجرای زنده را بر روی صحنه خواهد برد.

NFT خواننده Katy Perry به بازار می آید

مجموعه ان اف تی های این خواننده محبوب آمریکایی با همکاری شرکت Theta Network تولید خواهد شد. در واقع این شرکت یک پلتفرم استریم فیلم مبتنی بر شبکه بلاک چین است که توسط گره های اعتبارسنجی از سوی نهادهایی مانند Google Cloud و سونی پشتیبانی می شود.

البته آکادمی استعدادیابی کیتی پری با نام Creative Artists Agency نیز به عنوان یک تیم اعتبارسنج با شرکت تتا همکاری خواهد کرد. به عنوان بخشی از این همکاری تجاری، کیتی پری مقداری از سهام Theta Labs را به نام خود خواهد کرد. کسانی که تمایل دارند توکن غیرمثلی Katy Perry NFT را بدست آورند می توانند از امروز ثبت نام کنند. هنوز مشخص نیست که جدای از یادآوری محل اقامت کیتی پری در لاس وگاس، این توکن ها حاوی چه محتوایی خواهند بود.

Katy Perry

Katy Perry

توکن NFT یا توکن های غیرقابل تعویض

NFT ها یکی از جدیدترین ابداعات در حوزه رمزارزها هستند که عمر بسیار کوتاهی دارند. توکن غیرقابل تعویض، توکن غیرقابل معاوضه و توکن غیرمثلی همه در برگردان فارسی توکن NFT استفاده شده است. توکن در دنیای ارزهای دیجیتال به ارزها و کوین هایی گفته می شود که بلاکچین یا شبکه اختصاصی خود را ندارند.

NFT مخفف چیست؟

Non-Fungible Token را به اختصار NFT می گویند. NFT یک توکن منحصربه فرد (unique) بوده و با هیچ چیز دیگری قابل تعویض نیست. (در جهان تنها یک برج ایفل وجود دارد که در پاریس ساخته شده است، یک انسان به نام لیونل مسی وجود دارد و…)

ان اف تی

ان اف تی

توکن های ان اف تی مورد حمایت افراد مشهور در ماه های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. نکته جالب اینجاست که بخش اعظم درآمد حاصل از فروش این توکن ها به امور خیریه اهدا می شود و در اختیار این افراد مشهور قرار نمی گیرد.

نظر شما درباره ارایه توکن های غیرمثلی افراد مشهور و البته NFT خواننده Katy Perry چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی