حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ Galaxy Z Flip 2 و Galaxy Z Fold 3 ضد آب خواهند بود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ کم کم به اخبار و شایعات بیشتری می رسند،‌ چرا که فاصله زیادی با معرفی آن ها نداریم. دیروز در ترنجی خواندیم که فریم گلکسی زد فولد ۳ مستحکم تر و سبک تر از نسل قبل خود خواهد بود. امروز اما در گزارش جدیدی دوباره تایید می شود که گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ Galaxy Z Flip 2 و Galaxy Z Fold 3 ضد آب خواهند بود.

ضد آب بودن گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ

هفته گذشته، گزارشی از کره جنوبی ادعا کرد که Galaxy Z Fold 3 به دلیل محدودیت فضا و “مشکلات مقاومت در برابر آب” از شکاف S Pen اختصاصی برخوردار نخواهد بود. گزارش جدیدی از SamMobile اکنون ادعا می کند که هر دو Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 2 آینده با گواهی IP ارائه می شوند. این به معنی مقاومت در برابر آب و خاک است.

در حالی که بهترین گوشی های اندرویدی سامسونگ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند، اما هنوز گوشی تاشو با گواهی IP مشاهده نکرده ایم. این گزارش میزان دقیق ضد آب و خاک بودن را مشخص نمی کند، اما نشان می دهد که به احتمال زیاد این تلفن ها دارای امتیاز IP68 موجود در گلکسی S21 Ultra نیستند.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

مشخصات احتمالی گوشی های تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ

گفته می شود که گلکسی Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 2 در یک رویداد Unpacked حوالی تیر ۱۴۰۰ رونمایی می شوند. طبق اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، جانشین Galaxy Z Fold 2 دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.5 اینچی و یک صفحه نمایش 6.2 اینچی است. همچنین انتظار می رود این گوشی تاشو دارای یک باتری 4380 میلی آمپری و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد.

از طرف دیگر Galaxy Z Flip 2 سامسونگ که اقتصادی تر است، با صفحه نمایش 6.7 اینچی اصلی و صفحه نمایش 1.83 اینچی بیرونی همراه می شود. متأسفانه، تلفن احتمالاً تفاوت زیادی با گوشی قبلی خود در بخش دوام باتری ندارد. ظاهرا این گوشی از یک باتری 3200 میلی آمپری به جای سلول 3300 میلی آمپر ساعتی درون Galaxy Z Flip بهره خواهد برد. بقیه مشخصات این تاشو در این مرحله کاملاً مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ ضد آب بودن یک موبایل چقدر برای شما اهمیت دارد؟ در حالی که خیلی از شرکت های دیگر هنوز نمونه تجاری موبایل تاشو خود را ارایه نکرده اند، سامسونگ در سومین نسل تاشو های خود به فکر ضد آب کردن آن هاست!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

والا من به شخصه تا الان واسم شرایطی پیش نیومده که بخوام از قابلیت ضد اب بودن گوشیم استفاده کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)