حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کولر گازی نوکیا در هند و توسط FlipKart به فروش می رسد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

نوکیا، زمانی که سازنده تلفن های همراه شماره یک بازار بود و اکنون در حال تبدیل شدن به یک شرکت فناوری متفاوت است و وارد بازار لپ تاپ و تلویزیون شده است. حالا با گسترش بیشتر، با ارایه سیستم های تهویه مطبوع خود به بخش لوازم خانگی وارد می شود. بله، کولر گازی نوکیا در هند و توسط FlipKart به فروش می رسد.

کولر گازی نوکیا

فروشگاه Flipkart متعلق به Walmart امروز از ارایه کولرهای گازی «ساخته شده در هند» نوکیا خبر داد، این بزرگترین حرکت برند مذکور در بخش لوازم خانگی است. کولرهای گازی کاملا در هند طراحی و مهندسی شده و به ویژه با فناوری ضد خوردگی باله آبی، متناسب با دوام و دوام ساخته شده اند.

قیمت کولر گاری نوکیا از ۴۲۰ دلار آغاز خواهد شد و از ۹ دی ۹۹ در Flipkart در دسترس خواهد بود. کولرهای گازی نوکیا دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد از جمله حالت اینورتر قابل تنظیم ، مبرد R-32 سازگار با محیط زیست و کنترل آب و هوای متصل به Wi-Fi هستند.

از ویژگی های کنترل هوشمند آب و هوا می توان به سنسور حرکت هوشمند و ویژگی های راحتی مانند یادآوری تمیز کردن فیلتر هوشمند، تشخیص هوشمند و پروفایل های کاربر سفارشی اشاره کرد. ویژگی های دیگر شامل: عملکرد بدون سر و صدا، صفحه نمایش مخفی، موتورهای DC بدون برس و عملکرد بدون تثبیت کننده.

کولرگازی نوکیا

کولرگازی نوکیا

آقای Dev Iyer ، معاونت برندهای خصوصی Flipkart گفت: “ما از گسترش همکاری خود با نوکیا برای آوردن سیستم تهویه مطبوع ساخته شده در هند، هیجان زده هستیم. لوازم خانگی هوشمند راه خود را به خانوارهایی باز کرده اند که از دستگاههایشان درخواست توانایی “بیشتر” می کنند و از این رو با ارائه جدیدترین سیستم تهویه مطبوع نوکیا، ما می خواهیم نوآوری فراتر از خنک کردن را به ارمغان آوریم – تجربه چند منظوره و سازگار با محیط زیست را به مصرف کنندگان ارائه دهیم. ”

Vipul Mehrotra معاون مشارکت های تجاری نوکیا، گفت: “بهبود کیفیت هوا در خانه از طریق فناوری پایدار هوشمند به ما امکان می دهد گزینه تهویه مطبوع هوشمند و سازگار با محیط زیست را به مردم ارائه دهیم که پاسخگوی نیازهای مصرف کننده امروز باشد.”

طیف وسیعی از کولرهای گازی جدیدترین نسخه از عرضه جدید نوکیا در بازار هند است.

نظر شما چیست؟ کولرگازی نوکیا برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تپه ی باقی نمونده ای نذاشته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)