حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو ۲۰۶ با سقف شیشه ای پانوراما و دیگر محصولات ایران خودرو با این ویژگی دیده شدند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز صبح با هم درباره پژو 207 دو رنگ در ترنجی صحبت کردیم. در همان مراسم که خودرو تارا رونمایی شد، علاوه بر پژو ۲۰۷ دو رنگ اما پژو ۲۰۶ با سقف شیشه ای پانوراما و دیگر محصولات ایران خودرو با این ویژگی دیده شدند. محصولات دیگر شامل رانا و حتی شایعاتی درباره سمند هم وجود دارد.

پژو ۲۰۶ با سقف شیشه ای

همانطور که در سمت چپ تصویر بالا می بینید، کنار پژو ۲۰۷ دو رنگ (خودرو مشکی با سقف قرمز) ما شاهد یک ۲۰۶ با سقف شیشه ای پانوراما هستیم. این خودرو در رنگ سفید در تصویر مشخص است. متاسفانه تصاویر رسمی درباره آن وجود ندارد و در همین تصاویر کم کمیفیت می توانید آن را ببینید.

پژو 207 دو رنگ و پژو ۲۰۶ پانوراما

پژو 207 دو رنگ و پژو ۲۰۶ پانوراما

مشخصا ایران خودرو در حال به روزرسانی خودروهای خود است تا محبوبیت آن ها را دوباره بیشتر کند. با توجه به علاقه وافر بازار ما به خودروهای هاچ بک، این شرکت به فکر به روزرسانی ۲ خودرو هاچ بک پرطرفدار خود از شرکت پژو است. پژو ۲۰۷ با رنگ جدید می تواند قابل توجه باشد.

برنامه ایران خودرو برای هاچ بک ارزان تر و قدیمی تر یعنی پژو ۲۰۶ هم سقف شیشه ای است. این می تواند دوباره سبب محبوبیت بیشتر پژو ۲۰۶ شود. همچنین درباره مدل ۲۰۶ دو رنگ هم می توان حدس هایی زد، چرا که اگر ایران خودرو تصمیم دارد پژو ۲۰۷ را اینگونه ارایه کند، قطعا برای آن ها سخت نخواهد بود که پژو ۲۰۶ را هم اینطور ارایه کنند.

همانطور که گفتیم درباره رانا با سقف پانوراما و حتی سمند هم صحبت هایی شده است. رانا محصول کم طرفدارتر ایران خودرو است که این شرکت اما به آن ایمان دارد و حتی رانا پلاس را هم تولید کرد.

نظر شما چیست؟ درباره این محصولات به روز شده ایران خودرو چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

آشغالی دیگر

Milad7

یک سری آپشن های به درد نخور مخصوص افزایش قیمت نهایی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)