حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش ۵۷ درصدی تولید تراشه‌های نیمه هادی سامسونگ در چارک اول سال ۲۰۲۰

نوشته

3 سال قبل | 70 دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

در مقایسه با چارک ابتدایی سال ۲۰۱۹، تولید تراشه سامسونگ در چارک ابتدایی سال ۲۰۲۰ شاهد ۵۷.۴ درصد سود بیشتر بود. گزارش سه ماهه این شرکت نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی با وجود شیوع COVID-19، تولید تراشه های فلش DRAM و NAND را افزایش داده است. در نتیجه، این شرکت سهم بازار خود را در بازار DRAM در سه ماهه اول سال جاری بهبود بخشید. اجازه بدهید کمی درباره افزایش ۵۷ درصدی تولید تراشه‌های نیمه هادی سامسونگ در چارک اول سال ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

تولید تراشه‌های نیمه هادی سامسونگ

سامسونگ بزرگترین سازنده تراشه در جهان است و میزان عملکرد کارخانه تراشه های آن در سه ماهه ژانویه تا مارس 2020 برابر ۱۰۰ درصد بود. این شرکت در سه ماهه اول سال 2020 مقدار 277.4 میلیارد واحد نیمه هادی تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 176.2 میلیارد واحد افزایش داشته است. این کارآیی فرایند تولید تراشه را بهبود بخشید.

این دامنه افزایش تولید تراشه برای افزایش تقاضای DRAM و تراشه های ذخیره سازی برای مراکز داده و سرورها بوده است. از زمان بحران COVID-19، مردم مشغول کار، یادگیری و سرگرمی از خانه بودند و سرورهای ابری و مراکز داده از همه این فعالیت ها پشتیبانی می کنند. فروش قوی تراشه ها در طی این سه ماه به شرکت در دستیابی به سود بیشتر کمک کرد.

تراشه های نیمه هادی سامسونگ

تراشه های نیمه هادی سامسونگ

تولید تلفن و نمایشگر تلفن همراه سامسونگ متوقف شده است، چرا که مردم در هزینه های فرعی خود مانند تلفن های هوشمند و تلویزیون کمتر هزینه می کنند، زیرا بحران اقتصادی بزرگ می شود. این شرکت کره جنوبی 58.7 میلیون گوشی هوشمند و 1.45 میلیون صفحه نمایش تولید کرده است که نسبت به Q1 2019 به ترتیب 34.4 درصد و 35.5 درصد کاهش داشته است.

این غول کره‌جنوبی همچنین اولین تراشه های ۱۰ نانومتری EUV DRAM در صنعت، تراشه های حافظه فلش 160 لایه NAND و تراشه های حافظه Flashbolt نسل سوم HBM2E Flashbol را معرفی کرد. هفته گذشته سامسونگ نیز از SSD نسل جدید خود با پشتیبانی از فرم فاکتور PCIe Gen 4 و E1.S خبر داد.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در بازار تراشه ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
70 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

ای بنازم
تعداد صفحه نمایش فروخته شده توسط سام دقیقا ۴ برابر تعداد گوشی فروخته شده توسط سونی هست 😆😆💙

matoun

مقایست ناعادلانه بود اگه اینجوریه حساب کن ببین تعداد دوربین های سونی که به بقیه برندا فروخته شده چند برابره گوشیای سامسونگه

Dr.Nazer


اونا دوربین نیست سنسوره عزیز جان!😐😂

matoun

ببخشید سوتی دادم 😂😂😂

Finch

فک نکنم پرچمدار های ۲۰۲۰ بجز هواوی دیگه برندی از سونی سنسور خریده باشه ها 🤔🤔🤔
اما امولد اکثرشون رو سام ساخته😁

Mahdi

خوب جوابتو داد😂

Finch

آقا وقتی من میگم فقط و فقط قدرت پردازشی در اولیت هست واسم دلیلش اینه 😋😋😁😁😁😁😁
http://uupload.ir/files/ewuu_img_۲۰۲۰۰۵۱۸_۱۴۰۹۲۲.jpg

Dr.Nazer

الان به دلیلت افتخار هم میکنی؟!
اسنپ ۸۵۵ گرفتی دستت که بری توی گروهای تل‌گرام به سامسونگا و هواویا پز بدی؟!!
من فک می‌کردم واقعاً به‌خاطر قدرت پردازشی و اینکه کاری قراره انجام بدی انقد اسنپ اسنپ میکنی :-/
خدایا بسه دیگه
خدانگهدارتان دوست عزیز!

Finch

ب من چ😐😐😐😐
خودشون چسی میان😑😑😑
طرف وایساده با پی سی پرو واسه می نوت ۱۰ پرو ادعای قدرت پردازشی می‌کنه منم جوابش رو دادم دیگه

AAAA_.reza._AAAA

باز تو حرف زدی؟🙄😐

Mahdi

آفرین ادامه بده

The Destroyer

دوستان یه چیز جالب! طبق تحقیقات یه بنده خدایی دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال حتی از P95 هم ضعیفتر عمل کرده و توی حتی دایمنسیتی هم این داستان اسپورتس مود هست مثل اینکه… و شرکت‌ها هم علاقه‌ای ندارن متوقفش کنن به نظر… من فک کردم بعد از رسواییش دیگه باید این داستان رو کنار میذاشت و تصور میکردم که بنچمارک ۴۰۰ هزار ردمی نوت ۱۰ هم واقعی و بدون دوز و کلک هست که گویا اینطور نیست… پس میشه گفت کماکان کایرین ۸۲۰ ۵جی قویترین چیپ میانرده و اسنپ ۷۶۸جی هم دومه

https://www.anandtech.com/show/15703/mobile-benchmark-cheating-mediatek

The Destroyer

البته داستان مال همون موقعی هست که گفتن مدیاتک تقلب کرده و مال حدودا ۱ ماه پیش هست… اما تو اون لیستی که همون موقع منتشر شد دایمنسیتی نبود کلا اما الان مثل این که اینم بوده تو این داستان تقلب…

m.b

دایمنستی رو کی گفت تو لیست هست؟ 🤔

m.b

تحقیقاتش رو میشه بفرستی؟
چون این خبر که قبلاً دیدیم…
اما در حد p95 بودن وقتی خود انتوتو تو لیست رسمیش نوشته بهتر از 980 و حتی 985 یکم عجیبه…

The Destroyer

لینکشو گذاشتم همون پایین کامنت… از سایت Anand tech و بعدش رفتم چک کردم دیدم گیزچاینا هم رینو ۳ رو نوشته تو اون لیست بلند بالا

The Destroyer

https://www.google.com/amp/s/www.forbes.com/sites/moorinsights/2020/04/14/mediatek-refuses-to-back-down-after-being-caught-cheating-on-benchmarks/amp/

فوربز هم پوشش داده داستان رو… در واقع اصلا مثل این که شروع از همین دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال بوده و با همین چیپ به این نتیجه رسیدن که مدیاتک تقلب می‌کنه و بعدش بقیه چیپاش هم تست کردن

m.b

خب سه تا موضوع…
اول اینکه گفتی در حد p95 هست اشتباه بود…
صریحاً در لینکی که فرستادی گفته که وقتی p95 داشت نتایجی قابل مقایسه با دایمنستی 1000l میداد که خیلی بروزتره، ما تعجب کردیم و ریشه تحقیق در این باره روی گوشی های اوپو بود که تهش به چیزی مثل پرفورمنس مود هوآوی منتهی بدون فهمیدن کاربر رسیدن که در هر صورت هر دو نامعتبره چون عملکردِ غیر عادی و غیر طبیعی دستگاه هست…میدونم چون به مزاج خیلیا این حرف خوش نمیاد پس از خود سایتی که فرستادی لینک نوعی تقلب بودن پرفورمنس مود هوآوی رو هم قرار میدم:

https://www.anandtech.com/show/13318/huawei-benchmark-cheating-headache

هر دو حالت بخاطر عملکرد غیر طبیعی رد و غیر‌قابل پذیرشه…

موضوع دوم و خوشحال کننده این بود که با توجه به اینکه این تحقیقات با سری reno شروع شد صراحتاً اوپو اعلام کرد که در اولین ota قابلیت وایت‌لیست رو غیرفعال میکنه…که خب باید تحقیق بشه که نتیجه چی شد…

و موضوع سوم هم همونطور که قبلاً هم گفتم برای خود دایمنستی 800 و 820 فعلاً مشخص نیست که کاری صورت گرفته و حتی اگر صورت گرفته آیا رو گوشی مورد نظر فعال هست یا نه…
اما همونطور که قبلاً اشاره کردم به محض روشن شدن کوچکترین تقلب، دیگه دایمنستی 820 رو قدرتمندترین پردازنده میانرده نمیدونم…اما در حال حاضر این من نیستم که ترکیب “قدرتمند ترین پردازنده میانرده” رو ابداع کرده بلکه سه تا از افشاگرایی که آدرس پیجشون فکر میکنم دست تو هم باشه اینو گفتن… و طبیعیه که بشه فعلاً استناد کرد تا ببینیم در ادامه هم موضوع وایت‌لیست ادامه داره یا نه…

مذاق دوست عزیز …
مزاج تعریف دیگه ای داره و اینجا کاربرد نداره و به انواع طبع داخلی(سرد،گرم،تر و خشک) افراد میگن مزاج !

m.b

ممنونم… 🙏 راجب مضحکه هم همینطور🙏

The Destroyer

.b
یه چیزی رو متوجه نشدم… الان پی ۹۵ داشته عملکردی مشابه دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال می‌گرفته یا دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال انقدری ضعیف عمل کرده که عملکرد مشابه P95 داشته؟ یعنی دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال رو در مقام مقایسه گذاشته بود که بگه P95 داره تقلب میکنه؟ چون تو اون لیست پایینش هم دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال نبود… پس یعنی هنوز میشه گفت این امتیازاتی که دایمنسیتی ۸۰۰ و ۸۲۰ گرفتن فعلا بدون کلک هستن درسته؟

m.b

شهداد جان اول p95 رو تست کردن و بعد دایمنستی 1000ال رو… بعد دیدن با اینکه 1000l خیلی بروزتره اما p95 داره نتایج غیر طبیعی و خیلی خوب میاره و گویا این شد جرقه‌ای برای تحقیق راجب این موضوع…
مثل اینکه سطح تقلب حتی تو چین و گلوبال هم تغییرات و تفاوت هایی داشته…
راجب تقلب یا عدم تقلب در سری 800 هم اینکه سری 800 کلکی نداره رو نمیشه گفت ولی اینکه کلک داره رو هم نمیشه گفت… پس فعلاً نتایج مستدل هست و دلیلی برای ردشون نیست تا اینکه دلیلی پیدا بشه…

The Destroyer

ممنون… بابت اشتباهم هم عذر میخوام جور دیگه‌ای برداشت کرده بودم

m.b

خواهش میکنم شهداد جان… ممنون گفتی… اناندتک خیلی بهتر از منابعی که خبر رو گفته بودن کامل ماجرا رو گفته…

اگه در خصوص دایمن ۸۰۰ پلاس یا دایمن ۸۲۰ هم همین قضیه صدق کنه اون موقع قیافه یه عده دیدن داره و خیلی جالب میشه چون من به شخصه هرچی در این باره گفتم به رگ غیرتشون برخورد ، چرا؟ چون سهام داره مدیاتکن و روش تعصب عجیب غریبی دارن.

دایمنستی 820 دوست عزیز…
معرفی شده…
با انتوتوی بالای 400 که اگر همونطور که گفتم مشکلی درش نباشه بهترین پردازنده میانرده هست…

الحق و الإنصاف که ضرب المثل جذاب و به شدت کاربردیه؛
«حرفو بنداز زمین صاحبش برش میداره»
همونطور که گفتم اگه اون امتیاز بالای ۴۰۰ هزار با دوز و کلک به دست اومده باشه و مشکلی درش باشه یه رسوایی دیگه برای مدیاتک و جان بر کفانش اضافه میشه .
حالا آهسته و پیوسته کم کم به ارزیابی صلاحیت امتیاز ۵۳۰ هزاره دایمن ۱۰۰۰ پلاس هم میرسیم…
فعلاً تا تنوره این یکی داغه بچسبونیم ببینیم بعدش خدا چی میخواد !!

m.b

من اشتباه شمارو اصلاح کردم ربطی به حرفت نداره چون من مخاطبش نیستم چون همیشه گفتم برام تقلب به هر صورتش قابل پذیرش نیست…
اینکه دست و پا میزنید که به زور بگید ما بنچمارک های مدیاتک رو با تقلب قبول داریم وصله خیلی ناجوریه وقتی قبل این ماجرا ها خودم گفتم که “اگر” بنچمارک های مدیاتک فلانقدر باشه…
و اتفاقاً کاملاً پایینش توضیح هم دادم همون دیروز که این اگر رو گفتم تا بدونی برای من به هیچ وجه چه وایت‌لیست و چه پرفورمنس مود مورد قبول نیست…
زورکی نمیشه دروغ رو گذاشت دهن یکی دیگه که… این وصله ها به ما نمیچسبه که اگر میچسبید بدون مدرک و دست خالی و با اوهام نمیومدی حرف بزنی… بلکه مدرک میاوردی که حتی با تقلب ها من بنچمارک های مدیاتک رو قبول دارم! داری؟ نه… پس لطفاً جای دروغ و اوهام حرف درست بزن…
اونم وقتی اولین نفر خودم از دایمنستی 820 انتقاد کردم تو سایت!
(کاربر های عادی و بدون تعصب یادشونه که گفتم اجاق گاز مدیاتک تابستون راه میافته با کلاک 2.6! جون میده واسه سمبوسه)

m.b

و اما راجب چینش بهترین پردازنده های میانرده هم بر اساس حرف من نیست که من یکساعت سر تعصب شما توضیح ارائه کنم…
سه تا از معروفترین افشاگر هابعد دیدن مراسم گفتن بهترین پردازنده میانرده مدیاتک دایمنستی 820 هست…
و حتی از اون فراتر!
خود سایت آنتوتو لیست داده از تاریخچه تمام پردازنده های سال های اخیر و رسماً مدیاتک دایمنستی 820 رو معادل کایرین 980 دونسته! خود سایت آنتوتو!

حالا همونطور که گفتم با توجه به اینکه این منبع ها کاملاً قابل استناد هستن، طبیعیه که تا مسئله تقلب علمی ثابت نشده معتبره نتایج…
هیچ تعصبی هم از طرف ما نیست و شاید اگر توفیق باشه مثل انتقاد به دمای احتمالاً بالای این پردازنده باز اولین نفر خودم خبر تقلبش رو بفرستم سایت اگر ثابت بشه…
برخلاف شما که وعده هوشمندترین میدید بعد که دهم میشه دهنتاتون رو میبندید بدون عذرخواهی…
ما وعده قویترین راجب مدیاتک رو از اول با شرط تقلب نکردن مطرح کردیم و حرفامون هم موجوده…

مثل کامنت های قبلی فرافکنی قشنگی بود👌
گفتم که هروقت سناریو و تئوری پرفورمنس مود رو متوجه شدی و با یه پرچمدار 2۰۱۸ به بعده هواوی در طولانی مدت کار کردی بعد بیا ادامه ی بحث رو پی میگیریم و اِلا میشه تا قیامه قیامت پرفورمنس مودو زد تو سرو کله اینو اون . حالا فعلاً با همون بنچمارک دایمن ۸۰۰ که در حد و اندازه ی کایرین ۸۱۰ شد اوقات فراغتت رو بگذرون تا به وقتش عیار واقعی دایمن ۸۲۰ و ۱۰۰۰ پلاس هم مشخص بشه .

خوبه خودت جواب خودتو دادی
“همونطور که گفتم با توجه به اینکه این منبع ها کاملاً قابل استناد هستن، طبیعیه که تا مسئله تقلب علمی ثابت نشده معتبره نتایج…”
منم از مطالب منتشر شده از سوی منابع معتبر و قابل استناد با خبرم …

m.b

لطفاً و لطفاً و لطفاً این پست رو هم به خاطر داشته باش “خصوصاً اون قسمتی که گفتیم تقلب به هیچ وجه برای ما مورد قبول نیست” که بعد که خبر تقلب رو من یا هر کس دیگری فرستاد حرف بیهوده نزنی مثل ایندفعه که ما تعصب داریم و…! اونم وقتی خودمون اولین نفر داریم انتقاد میکنیم!🙏

http://uupload.ir/files/cs5y_screenshot_2020-05-18-15-46-51-822_com.android.chrome.jpg

ممنون… ❤️🌷

m.b

“گفتم که هروقت سناریو و تئوری پرفورمنس مود رو متوجه شدی”
من متوجه شدم دوست عزیز… مثل هوشمندی که روت نمیشه بیای عذرخواهی کنی!
لینک هم فرستادم که منابع از شما خیلی واردتر از همون ابتدا دارن میگن تقلبه اینکار هوآوی!

https://www.anandtech.com/show/13318/huawei-benchmark-cheating-headache

منتهی شما نمیخوای ببینی عزیزم!
وگرنه چه همون دیشب و چه همین امروز مشخصه چه کسی بدون منبع داره حرف میزنه…
که اگر منبعی بود دست خالیتو هی رو نمیکردی…
همون عنوان خبر کافیه تا به تقلب هوآوی پی برده بشه و حتی مدیاتک هم وقتی عملکرد تقلبش در اومد هوآوی رو برای مبرا کردن خودش مثال زد!
موفق باشی در هر صورت… شاید این تعصبات بیجا یه جا بدردت خورد… 🤦‍♂️

m.b

و از اونجایی که عادت ندارم بدون منبع حرف بزنم… کامنت شما در این پست:

http://uupload.ir/files/50lo_screenshot_2020-05-18-16-21-09-877_com.android.chrome.jpg

http://uupload.ir/files/uo38_screenshot_2020-05-18-16-21-01-211_com.android.chrome.jpg

اصلی‌ترین دلیل برتری چیپست های هوآوی؟!
بعد وقتی بنچمارک انتوتو و مسترلو میاد شما مسئولیتی در قبال این ادعاهای تو خالی نداری نه؟
نگو به اون سایت استناد کردی که یکسال بهت گفتیم معتبر نیست… بلکه تعصب شما بود که در ادامه بدون دلیل منطقی به این سایت هم استناد کردید…
خب حالا که هوشمندی تمام چیپست های 2019 و تا الانِ کایرین رو جمع بزنی باز به یه اسنپدراگون 865 هم حتی نمیرسه و کایرین 990 برترین! که وعده میدادید چه عرض کنم… به زور حتی اومده تو لیست و دهم شده! شما چرا دو روزه با دیدن خبر خفه‌خون گرفتید؟
بعد ما فرافکنی داریم و متعصبیم؟

اینه که هرچقدر بیشتر ادعا های بدون منبع و مبنا میکنی و تهمت میزنی بیشتر داری دست خالی خودت رو چه دیشب و چه امروز نشون میدی به کاربرا…
جای اینکارا، لااقل بعد اینهمه مقاومت از سر تعصب بیا بگو اون سایت داره نتایج 180 درجه مخالف با آنتوتو و مسترلو میده!
تازه اگر تعصبت کمه!
وگرنه هیچ نادانی نمیره انتوتو و مسترلو رو بذاره کنار اونم وقتی 990 رو آدم هم حساب نمیکنن و یه سایت که بدون دادن گوشی به مردم نمره لیست میکنه! رو معتبر بدونه…
اصلاً بحث درست یا اشتباه بودن امتیازاتش نیستا… بحثِ نامعتبر بودنه امتیازاته که چند روزه یه گوشه پناه گرفتی… اما ما خوب یادمونه حرف های متعصابانه رو هموطن… عکس هم فرستادم تا دیگه حرفی نباشه…
بی برو برگشت این تعلل جنابعالی بعد دیدن اینکه هوآوی دهم شده تو هوشمندی دلیلی بجز خجالت از توضیح کامل ماجرا که میگفتید برترینه! و دلیلی بجز تعصب بیجا نداره…
عین پرفورمنس مود! وقتی آناندتک خبر تقلب مدیاتک رو میاره قشنگ بالا میرید و میگید معتبره بعد همون آناند تک از سال 2018 داره میگه پرفورمنس مود تقلبه و اینهمه با دلیل گفتیم تقلبه اونوقت قبول نمیکنید!
چه جالب… انگار آناندتک فقط برای تقلب مدیاتک معتبره ها؟! 😅
خجالت داره… 🤦‍♂️

آفرین نه واقعاً آفرین داری !!
اون لینکی که فرستادی مطلبش برای ۴ سپتامبر ۲۰۱۸ هست و هواوی زمان کایرین ۹۷۰ تقلب داشت . منبعی داری که تو زمان ۹۸۰ و ۹۹۰ از پرفورمنس مود به عنوان تقلب یاد کرده باشه ؟؟؟
مثل اینکه خیلی به منبع علاقه داری که هی منبع منبع می‌کنی . اتفاقاً همیشه ثابت کردم که دستو بالم خالی نیست منتها تو همون بحثی که چند هفته پیش راجع به تولید کننده ی پنل نمایشگر اوپو فایند ایکس ۲ پرو برات با سند و مدرک و منبع صحبت کردم و در مقابل فقط با یکسری اراجیف به هم بافتن ها خواستی بلوف تاریخی که دادی رو کم اهمیت جلوه بدی اما غافل از اینکه دیگه نمیشه سوتی به اون بزرگی رو جمعش کرد و آخرشم قبول نکردی که اشتباه می‌کنی. البته از کسی که موقع معرفی اوپو فایند ایکس ۲ پرو می‌گفت چیزه جدیدی برای ارائه نداشت(صفحه نمایش ۱۰ بیتی و مشخصات خارق العاده ی نمایشگرش به عنوان اولین جهش فوق العاده ی اوپو تو زمینه ی دیسپلی به همراه یکی از بهترین سنسورهای تصویره سونی رو دایورت کردی ، از اون طرف چندین بار میومدی دقت رنگ و روشنایی پنل می ۱۰ پرو و کیفیت دوربینشو تو بوق و کرنا میکردی بعد این منم که حق به جانبم نه؟؟😄) و گفتی همه چیزش از قبل مشخص بود و به نوعی هم خواستی به بقیه بفهمومی آش دهن سوزی نیست ، دیگه بهتر از این انتظار نمیره . خلاصه که دیگه پشت دستمو داغ کردم که از اون موقع حرفای خودم منبع بشه برات نه لینکای اینور اونور .
✓https://toranji.ir/?p=1073233
آهان راستی حالا که بحثش شد و تا یادم نرفته بگم ؛
چندین بار گفتی سنسور Isocell Bright HMX سامی بعد از گذشت ۹ ماه رقیب نداشت . خواستم ببینم دقیقاً این ۹ ماه رو از کجا دراوردی؟؟؟
این سنسور ۲۸ مرداد ۹۸ معرفی شد و اولین بار در تاریخ ۲ مهر ۹۸ رو میکس آلفا به صورت محدود پیاده سازی شد و بعدشم در مقیاس گسترده در تاریخ ۱۴ آبان ۹۸ رو cc9 pro سوار شد . سری پی ۴۰ هواوی هم با سنسور imx 700 در تاریخ ۷ فروردین ۹۹ معرفی شد و خب حالا اگه لطف کنی اون عینک رو به چشمان مبارک بزنی به راحتی متوجه میشی که فاصله‌ی زمان معرفی HMX تا زمان معرفی سری پی ۴۰ دقیقاً ۶ ماه و ۵ روز میشه نه ۹ ماه هموطن . این در حالیه که خوده هواوی با سنسور imx 600 پی ۲۰ پرو ترند افزایش رزولوشن براساس پیکسل باینینگ و کواد بایر رو استارت زد و بین تمام برندها بابش کرد و تا تقریباً ۱ سالو ۲ ماه که Isocell Bright GW1 معرفی شد از نظر سایز سنسور بی رقیب بود(جالب اینجاست سال بعدش سنسور ارتقاء یافته ی imx 600 با همون سایز سنسور و چینش پیکسلی جدیده RYYB رو پی ۳۰ پرو سوار شد اما دوماه بعدش تازه سامی رقیبشو معرفی کرد که اونم تو عملکرد واقعی فرسنگ‌ها اختلاف داشت با imx 600 , imx 607/650) ولی اون موقع چرا نیومدی حتی یکبار بگی که آره سامسونگ و شیائومی حسابی عقب افتادن و رقیبی برای سنسور سونی نیست ؟؟؟ جواب واضحه ، چون تعصب کاذب چشمو گوشتو به روی حقایق بسته اما منِ نوعی همچین مواردی رو فراموش نمیکنم و نمیذارم دیگران رو گمراه کنی جناب .

درمورد بنچمارک هوش مصنوعی و بحث های اضافه بر سازمان، بهترین پاسخ همون پاراگراف آخره کامنت دیشبمه و لا غیر . آره گفتم بهترین جواب چون دیگه بهم ثابت شده تکرار مکررات به جنابعالی فقط اتلاف وقت و انرژیه.
خوش باشی دوست عزیز

قشنگ برای اینکه مثلا خراب نشی تو عوض کردن بحث مهارت داری
والا اگر داری imx700 رو به سر hmx میزنی عملا رقیبش حساب نمیشه ها اینکه فقط در انحصار برند محبوبت باشه الان مال سامی رو چندین گوشی شیائومی و پرچمدار موتورولا و خود اس ۲۰ الترا سواره
پی۲۰ ترند این تیپ سنسورارو استارت زد ولی یادمون نره از نظر بزرگی سنسور بی رقیب نبود و تو همون سال می نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو اومدن

اصلاح :
سنسوره Isocell Bright HMX در تاریخ ۲۱ مرداد ۹۸ معرفی شد و تا زمان معرفی سری پی ۴۰ دقیقاً ۷ ماه و ۱۷ روز فاصله داشت نه ۹ ماه .

فازت چیه واقعا؟ سخته برات درکش گوشی محبوبت که جزو برندایی بود که npu رو ترند کرد الان ته جدوله؟

( صرفا جهت اطلاع اولین موبایلی که چیپش npu داشت مال ایفون ۱۰ بود )

بر خر مگس معرکه لعنت
صحبت سایز سنسوره دیگه چه فرقی داره که تو انحصار باشه یا تولید عمومی . با همین چیزا به خودت تسکین درد بده .
“پی۲۰ ترند این تیپ سنسورارو استارت زد ولی یادمون نره از نظر بزرگی سنسور بی رقیب نبود و تو همون سال می نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو اومدن”
وقتی که فقط میخوای سریع یه چیزی بپرونی . اصلاً کامنت منو خوندی ؟؟ تو کدوم سال؟؟؟ دارم میگم imx 600 پی ۲۰ پرو تا ۱ سالو ۲ ماه از نظر سایز سنسور بی رقیب بود . می نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو تو اون سال اومدن متخصص؟؟؟ هنوز متوجه نشدی که cc9 pro بازار چین همون می نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پروعه بازاره جهانیه!!

“فازت چیه واقعا؟ سخته برات درکش گوشی محبوبت که جزو برندایی بود که npu رو ترند کرد الان ته جدوله؟”
جوابشو دادم اما تو یکی خوب بلدی از آب گل آلود ماهی بگیری . دلیلی برای جواب پس دادن به تو نمی‌بینم. هروقت مستقیماً باهات صحبت کردم بپر وسط خودی نشون بده.

خدمت استاد عارض شم اگر صحبت سایز سنسوره که نوکیا ۸۰۸ سال ۲۰۱۲ دوای فشار خون بالاته 😉
حواسم نبود می نوت ۱۰ پرو سال بعدش اومد شرمنده دوستان

دیگه چه فرقی داره که تو انحصار باشه یا تولید عمومی؟ خیلی حرفت خنده داره الان کسی که بخواد مثلا سایز سنسورش بزرگ باشه انتخاباش به imx689 و hmx و شاید hm1 محدود شده و نمیره از سونی سنسور imx700 رو بخره درحالی که خیلی از برندا ممکنه خروجی بهتر از هواویم بگیرن
کسیم نگفته imx700 بی رقیبه جز سایز سنسورش که اونم فک نکنم تا آخر سال سامسونگ بزاره بی رقیب بمونه برچه اساسی این حرفو میزنی؟

“جوابشو دادم اما تو یکی خوب بلدی از آب گل آلود ماهی بگیری . دلیلی برای جواب پس دادن به تو نمی‌بینم. هروقت مستقیماً باهات صحبت کردم بپر وسط خودی نشون بده.”

چه قدر این حرف آشناس نپر وسط حرف
آره خوب روت دوتایی فلکه روت باز کردیم معلومه باید یکی دیگه رو وارد بحث شده رو اینطوری بدرقه کنی👍 بالاخره یک نفر روت بیاد کمتر بهت فشار میاد
آخرین بحثیم که باهن کردیم قشنگ یادمه رفتی تا یه مدت پیدات نبود حقم داری اصلا …

m.b

واقعاً برای خودم متأسفام دارم با تو بحث میکنم… که ریاضیاتم دچار تعصب کردی… 🤦‍♂️
اولا 28 مرداد نه و 21 مرداد…تاریخ معرفیشم درست بلد نیستی…
دوما ریاضی رو هم با تعصب انگاری عجین کردی…
کدوم محاسبات متعصبانه‌ای از 21 مرداد تا 7 فروردین که 7 ماه و 17 روزه رو 6 ماه و 5 روز حساب کرده؟!
خار ریاضیات…
واقعا که… 🤦‍♂️

تاریخ معرفی hmx:

http://uupload.ir/files/u75g_screenshot_2020-05-18-17-19-28-291_com.android.chrome.jpg

فاصله زمانی معرفی hmx تا معرفی 1/1.28 اینچی هوآوی:

http://uupload.ir/files/gkbj_screenshot_2020-05-18-17-17-36-860_com.android.chrome.jpg

و دوما کی گفت که من گفتم 9 ماه فاصله دارن؟! من گفتم 8 ماه… اینم بدون منبع باز؟! خجالت نمیکشی تو با این سنت؟!
اگر گفتم 9 ماه خوشحال میشم کامنتمو بیاری چون من عارم نیست…اما مثل اینکه یکی باز دستاش از منبع خالی خالی هست!
برخلاف تو که تا دیدی هوشمندی دهم شده دیشب فرار کردی از سایت و جواب ندادی تا همین الان!

m.b

انقدر فشار تعصباتت رو خودت زیاده که تو ریاضی هم تر زدی…
حالا دیدی 8 ماه اختلافی که گفتم از کجا اومد؟ 👌

7 ماه و 17 روز رو بخوای رند کنی به 8 ماه نزدیک‌تره و نوشتم 8 ماه…
که از خودت بدون منبع دوباره ساختی که گفتم 9 ماه! کجا گفتم؟ بله همون جایی که باید منبع میدادی و ندادی!
فقط تهمت بیجا و ادعا بلدی…
ضمناً 8 ماه اختلاف اونم با سایز بسیار بزرگتر! نه اینکه هوآوی با کمی گنده‌تر از hmx ساختن به زور تازه بعد 8 ماه رسید به اون سایز… و دوباره قراره چندین ماه تو اغماء باشه وقتی سنسور بعدی سامسونگ اومد! نه اینکه به زور تو سایز بزرگتر باشه! بلکه میاد قشنگ با اختلاف بزرگتریش رو دیکته میکنه…
8 ماه با اقتدار بزگتر بودن فرق داره با کمتر از 6 ماه اونم یه نمه بزرگتر بودن که شکننده هست و قراره بره تو اغماء…
برات متأسفام واقعاً… قشنگ معلومه جواب نداری سر هوشمندی که نمیخوای ادامه بدی وگرنه گند دروغای کایرین دونه دونه داره در میاد! دهم! بعد جای عذرخواهی حرفای بدون منطق دیشبتم تکرار میکنی! هیچ منطقی برای اعتبار اون سایت وجود نداره! اونوقت بدون منطق باز داری به اون سایت اعتبار میدی؟
بعد ادعای عدالت و انصافت هم میشه؟!
سر تقلب کایرین رو پرفورمنس مود از 970 تا 980 و 990 مگه عملکرد های این حالت عوض شده…
حتی زحمت ندادی تحلیل اناندتک رو بخونی… دلایلی که برلی تقلب آورده از جمله اورکلاکینگ و بستن برنامک ها و… همین الان داره انجام میشه رو پرفورمنس مود هوآوی!
اونوقت دلایلی که برای تقلب آورده و هنوز هم هست و تغییری نکرده رو نرفتی حتی نگاه کنی تو سایتش؟!
روز به روز به ترول ها نزدیکتر میشی به خدا…
بعد میگی هیچ تعصبی روی برند ها نداری…
واقعاً خجالت آوره…
موقعی که تقلب مدیاتک میاد با خوشحالی میای میگی اگر هم سری های جدید مثل قدیمی ها متقلب باشن قیافه بعضی ها دیدن داره اونم وقتی هنوز تقلب یا عدم تقلب روی سری های جدید مدیاتک مشخص نیست و اگر بشه هم باید گوشی به گوشی ببینن فعاله یا نه… اونوقت وقتی دلایلی که برای تقلب در پرفورمنس مود اورده همون سایت، هنوز داره اعمال میشه و همچنان هوآوی از همچین ترفند های غیر عادی‌ای داره استفاده میکنه و رسما هر سری با پردازنده های جدید لیست کار هایی که انجام میده رو در بررسی ها نوشتن و اورکلاکینگ و بستن برنامک ها و تشخیص حالت بنچمارک همه هنوز همون دلایلی هست که اناندتک برای تقلب هوآوی اورد و همچنان ادامه داره! اونوقت اینجا که حتی تقلب محرز هم هست و بری بررسی رو بخونی مشخصه، نمیگی قیافه متعصب هاییمثل شما دیدن داره! اونوقت مدیاتک هنوز محرز نشده خوب بلدی از آب گل آلود ماهی بگیری و به دیگری بگی از آب گل‌آلود ماهی میگیره!
بی شرمی هم حد داره…
تا حدی نرسون که دیگه حال کاربرا بهم بخوره! 🤦‍♂️

m.b

نیما واقعاً دیگه برات نمیتونم کاری کنم…
یه نگاه بنداز برادر!
کل سایت هر کی نظر داده باهات مخالفه…
یعنی همه ما متعصبیم و دارم به دروغ میگیم تو تعصب بیجا داری؟!
بس نیست واقعاً؟!
به علی حال کاربرا از این رفتارا دیگه داره بهم میخوره!
خجالت داره به خدا… 🤦‍♂️

Dr.Nazer

این نیما عرفانی اون نیما عرفانی‌ای که ما میشناختیم نیست…
دقیقاً از همون موقع که برای یه مدت نسبتاً طولانی دیگه توی سایت پیداش نبود و میگفت به دلیل یه عده مشکلات فعلاً نمیتونم فعالیت کنم، و بعد از مدت‌ها یه جا که یادم نیست من بودم یا کس دیگه، به شوخی اون صحبت “من توی ایران گوشی‌های اگزینوس سامسونگ، و نه اسنپ‌دراگون رو انتخاب میکنم اگر قصد خرید داشته باشم.” رو در جواب یکی نوشتم و یه دفعه دیدم که اومد و گفت لطفاً در بازگو کردن کامنت‌های گذشته دقت بیشتری داشته باشید و … و از اون موقع دوباره فعالیتش شروع شد و روز به روز بیشتر شاهد تغییرات بودیم تا همین امروز که دیگه به مرز انفجار رسیدیم…!
دیگه در این مورد من نمیدونم که این شخص همون شخص یک سال پیشه و فقط شخصیت واقعیش رو نشون نداده بود، یا الان واقعاً شاهد تغییرات منفی هستیم…

@آنتی آنتی ترول
“اگر صحبت سایز سنسوره که نوکیا ۸۰۸ سال ۲۰۱۲ دوای فشار خون بالاته”
آخه بدبخت سنسوره تکیه چه گوشی رو با چه ضخامتی داری میاری وسطه گوشی های با دوربین های چندگانه و ضخامت زیره ۹ میلی متر … مرزهای ترول بودن رو جا به جا کردی.
من کجا گفتم imx 700 رقیب نداره؟؟؟ خب قاعدتاً سامسونگ هم بیکار نمیشینه و همین روال زنجیره وار طی میشه و به دفعات بین سونی-هواوی و سامسونگ و شیائومی دست به دست میشه . اول‌ چندبار بخون چی گفتم بعدش بیا اتهام زنی کن.
آره اون شیر فلکه رو با فشاره بیشتر رو خودت بگیر . ضمناً برو تو همون پستی که آخرین بحثمون بود ببین کی آخرین کامنت رو فرستاده چون از زمانی که من جوابتو دادم دیگه کامنت های اون پست رو نگاه نکردم هرچند که دیگه اون بحث خاتمه پیدا کرد و نیازی نبود ادامه پیدا کنه .
.b
پروفسور به خودت زحمت نده ، قبل از اینکه ایراد بگیری و مسخره کنی چشمتو بیشتر باز میکردی که خودم اصلاحش کردم . آره دقیقاً عین اشتباهات متوالی خودت درطی این مدتی که زودتر از تو شروع به فعالیت تو این سایت کردم(قشنگ چشماتو باز کن دارم میگم فعالیت در قالب ارسال کامنت نه صرفاً بازدید کردن مطالب که حتی اگه قرار بر دنبال کردن سایت باشه من از زمانی که ترنجی شکل گرفت پیگیرش بودم و زمان ص.درا مخ.ملی ترنجی سایت اول حوزه ی تکنولوژیه من بود . اگرم منبع میخوای که ثابت بشه سابقه ی من بیشتر از تو بوده خودت برو کامنت های ۱ سالو نیم پیشه منو ببین، اون موقع که من داشتم اینجا کامنت های عریض و طویل می‌فرستادم تو فقط نظاره گر بودی و تازه داشتی از من شناخت پیدا میکردی که اسمم نیماعه یا عرفان یا عرفانی !!) و بخشیش رو دیشب و امروز فرستادم و طبق معمول زیربارش نمیری پس به تبع، قانون عدالت میگه زمانی اقرار و اعتراف به اشتباهات خودت کن که منجر به سوء استفاده فردی ازت نشه و دیگران هم اشتباهات خودشون رو بپذیرن و یه ارتباط متقابل باشه نه اینکه بقیه یه طرفه به قاضی برن و فقط تو محکوم بشی .‌ خودتو بُکُش برای گفتن همین اراجیف که من دارم به ترولا نزدیک میشم و همون بهتره که از دکل سنسور سامسونگ بری بالا و اینقدر وقیحی که خودتو زدی به کوچه علی چپ نمیخوای بگی تا قبل از HMX بالغ بر همه‌ی پرچمدارهای شیائومی سنسوره اصلیشون سونی بود . حالا که از اول بودن اونم با اقتدار صحبت کردی پس لازمه دوباره فرو کنم تو گوشت که سنسور imx 600 سونی با اقتدار حدوداً ۱ سالو ۲ ماه بزرگترین سنسوره موبایلی در عصر گوشی های نسل جدید بود.‌
راستی دیشب بعد از اینکه جوابتو دادم دیگه وارد سایت نشدم که بخوام ببینم چی گفتی که جوابتو بدم ، اینو گفتم که اونایی که نمیشناسنت بفهمم که عادت قضاوت کردن و برچسب زدن به دیگران خصلت ذاتیه توعه .‌
فقط داری بیخودی بحثو کش میدی . با فنای اپل بحث می‌کنی از یه جایی به بعد توهین می‌کنی بهشون ، با فنای هواوی بحث می‌کنی همین آشو همین کاسست ، با فنای الجی بحث می‌کنی همین رفتارو پیاده می‌کنی ، با فنای سونی بحث می‌کنی بازم همینی . فقط با فنای شیائومی و بعضی از فنای سامسونگ اونم در جهت منافع خودت بهتر برخورد میکنی . همین مشخص می‌کنه مشکل از من نیست و ایراد از اعصاب و روان توعه که نمیتونی خودتو کنترل کنی .‌
الآنم که دیدی چند وقتیه دارم به سبک خودت باهات رفتار میکنم به چندجات فشار اومده .
خانه از پای بست ویران است هموطن متعصب و خودخواه .
ها راستی گفتی اکانت تو به من فشار اورده! و من از زمان اون پست معرفی پی ۴۰ پرو پلاس با کامنتی که فرستادم و هجمه ای که بهم وارد شد مجبور شدم اکانتمو عوض کنم!! خب همین یه جمله ات نشون میده چقدر سطح تفکرات پایین و نسنجیده ای داری . فرق من با تو اینه که تو تایم های خالیت بیشتر از منه و عاشق مطرح شدن تو فضای مجازی و بستر نتی در حالیکه اینقدر من مشغله ی فکری دارم که خاص شدنه اکانتم برای من هیچ ارزشی نداره و دقیقاً به همین خاطر سوییچ کردم رو یه اکانت دیگه وگرنه با یه اشاره دوباره سینک میشم رو اکانت قبلی و اراده کنم گرفتمت ‌.فکر کنم این توصیف بهتری باشه که برخلاف تصورت ، اسم و هویت من بهت فشار اورده که هر از گاهی میای یه فردی رو تشبیه می‌کنی به من.‌ یادم نرفته زمانی که با چالتون دهن به دهن می‌شدی و هروقت بحث به جاهای باریک میکشید و از طرف مدیریت چندبار تذکر به حذف اکانت داده میشد دیگه خفه خون می‌گرفتی و تا یه مدت کامنت نمیذاشتی تا آبا از آسیاب بیوفته و دوباره شروع کنی و اِلا تو خودت بابت اشتباهات تأسف باری که داشتی باید اکانتتو چندبار عوض میکردی ولی اینقدر که روت زیاده و چشم طمع داری که با همین اکانتت داری به رفتارهای ناشایستت ادامه میدی.
دیگه حرفامو زدم و هرچی نیاز بود گفتم . حالا هرچقدر میخوای دوباره بحثو کش بده و خزعبلات جدید تحویل من بده ولی اینو بدون اگه نماد و مظهره منطق ، انصاف ، شخصیت ، احترام و اطلاعات این سایت تویی من ترجیح میدم ترول و متعصب باشم ✋.

Dr.Nazer

@نیما عرفانی
«دقیقاً عین اشتباهات متوالی خودت درطی این مدتی که زودتر از تو شروع به فعالیت تو این سایت کردم(قشنگ چشماتو باز کن دارم میگم فعالیت در قالب ارسال کامنت نه صرفاً بازدید کردن مطالب که حتی اگه قرار بر دنبال کردن سایت باشه من از زمانی که ترنجی شکل گرفت پیگیرش بودم و زمان ص.درا مخ.ملی ترنجی سایت اول حوزه ی تکنولوژیه من بود . اگرم منبع میخوای که ثابت بشه سابقه ی من بیشتر از تو بوده خودت برو کامنت های ۱ سالو نیم پیشه منو ببین، اون موقع که من داشتم اینجا کامنت های عریض و طویل می‌فرستادم تو فقط نظاره گر بودی و تازه داشتی از من شناخت پیدا میکردی که اسمم نیماعه یا عرفان یا عرفانی !!)»

از این بخش کامنتت فهمیدم که واقعاً عقده و کمبود داری، اشکال نداره… از این به بعد دیگه اون جناب عرفانی‌ها و استادها و ارادت داریم‌ها رو احتمالاً نخواهی دید، چون خودت خواستی… خودت با دستای خودت تمام افرادی که یه زمانی بهت احترام میذاشتن و بزرگ میشمردنت رو از خودت روندی و کاری کردی که حتی رغبت نکنن حرفات رو بخونن، چه برسه باهات صحبت کنن و سوال و بحث کنن و ارتباط برقرار کنن… الان هم مطمئنا یه جواب بی‌ربط بهم میدی و زیر بار اشتاباهاتت نمیری، اما بالاخره اون روز میرسه که بیای همینجا در برابر تمام کاربران از خیلی‌ها عذرخواهی کنی، و اون روز خیلی هم دور نیست…!

Amir galaxy

حیف شد…
ناظر جان از عرش به فرش رسیدن واقعا به آدم فشار میاره و ادمو مجبور میکنه برای رفع فشار وارده ، همچین رفتاری پیدا کنه…
بهرحال خیلی سخته که یه زمانی بهت استاد میگفتن اما الان اسمتو بهمراه چالتون و ماشاالله خان و عامر و علی میارن…
البته یوقت به این دوستانی که اسم بردم برنخوره قصد توهینی به شما ندارم…
دیگه فضای سایت داره مسخره میشه…

m.b

اشکالی نداره نیما جان…
انتظار اینکه یه نفر لحظه‌ای در کالبد تفکر دیگران راجب خودش یکم به فکر فرو بره راجب رفتار هاش، انتظار دور از عملی نسبت به تو هست…
حالا که بجای بحث بر روی پیدا کردن حقیقت بحث میکنی تا هر حقیقتی رو عوض کنی به گونه‌ای که خودت دوام بیاری در بحث، بقول خودت ادامه دادن بیخوده… چرا باید کش بدم… کسی که که تا اینجا کش داد به اقرار کاربرا من نیستم برادر…
راجب چشمداشت به اکانت منم والا من شروع نکردم… دیشب خودت حرص و طمعت رو ناخودآگاه نشونِ کاربرا دادی…
امروز هم باز من حرفی نزدم و باز نشون دادی درست گفتم که حسادت چشماتو بسته…

اشکال نداره…
آدمای به سن تو براشون سنگین گه که زیر بار اشتباهاتشون برن و طبق گذشته دوباره من بجای تو ایندفعه هم از کاربرا معذرت میخوام…
معذرت بابت طولانی شدن بحث و همچنین اشتباهاتی که راجب هوشمندترین چیپست پرچمدار شد که با اختلاف بسیار اسنپدراگون 865 هست که یه عده متأسفانه تحت تأثیر تبلیغات که در گذشته هم ثابت کردن تحت تأثیر تبلیغات بودن برای دوره‌ای باورشون شد که کایرین 990 از اسنپدراگون 865 هم هوشمندتره!!!
من بابت این اشتباه از طرف اونها از همه کاربرا عذرمیخوام… 🌷🙏
تو مسئولیت نمیپذیری اشکال نداره… کاربرا دیگه بلدن کنار بیان با موضوع…
موفق باشی… ❤️

Dr.Nazer

دوستان به حق علی و اولادش و به حول و قوه‌ی الهی از امروز شرکت مدیاتک هم مضحکه‌ی عام و خاص میشه…

ببخشید اشتباه شد

smartiz

خوبه ولی ی طراحی از ردمی نوت 10 ناچ قطره ای داشت ی چیزی تو مایه های mi 10 youth بود طراحیش …

The Destroyer

“البته از کسی که موقع معرفی اوپو فایند ایکس ۲ پرو می‌گفت چیزه جدیدی برای ارائه نداشت(صفحه نمایش ۱۰ بیتی و مشخصات خارق العاده ی نمایشگرش به عنوان اولین جهش فوق العاده ی اوپو تو زمینه ی دیسپلی به همراه یکی از بهترین سنسورهای تصویره سونی رو دایورت کردی ، از اون طرف چندین بار میومدی دقت رنگ و روشنایی پنل می ۱۰ پرو و کیفیت دوربینشو تو بوق و کرنا میکردی بعد این منم که حق به جانبم نه؟؟”

ببخشید اما اون موقع کسی نگفت فایند چیزی برای ارائه نداشت که شما اینجوری برداشت کردید… من دقیقا یادمه داستان چی بود… فایند قبل معرفی همه‌چیش لو رفته بود و منظور از این که هیچی برای ارائه نداشت این بود که دیگه تو مراسم معرفی چیزیش نمونده بود که لو بره… روند به این شکل بود… در خصوص دقت رنگ پنل می ۱۰ پرو هم همچنان من هم فک میکنم بیشترین دقت رنگ رو در بین پرچمداران نیمه اول سال داره… با ΔE = 1.1 و JNDC < 0.55 به گفته شیائومی… در مورد اولین شاخص که کلا در مورد اوپو یا وانپلاس که اصلا صحبتی ازش به میون نیومده در سایتی (مگر دیسپلی میت که یادم نمیاد دقیقا در این خصوص صحبت کرده باشه یا نه) اما در خصوص شاخص دوم طبق بررسی دیسپلی‌میت پنل فایند سه رکورد رو در این خصوص جا به جا کرده که اما نمیشه نظر قطعی داد با توجه به این که پنل می ۱۰ پرو بررسی نشده…

بازم حرف هست اما خب از اونجایی که به پریدن وسط بحثتون متهم میشم دیگه چیزی نمیگم… اینو هم به این دلیل گفتم که عینا قضیه رو یادمه وگرنه نمیخواستم وارد بحثتون بشم

m.b

دقیقاً… دیگه این بی شرمی رو نمیتونم بپذیرم من اومدم گفتم همه مشخصاتش رو لو دادن… کی گفتم هیچی برای ارائه نداشت؟!
چرا اگر اینا رو گفتم این آقا جرات منبع دادن و رو کردن دست منو نداره؟
هیچوقت من نگفتم اوپو هیچی برای ارائه نداشت!که اگر گفتم بیاره…
اما وقتی هی دست خالی فقط ادعا های پوچ و بدون منبع میکنه یعنی دیگه کفگیر گرفته ته دیگ و با دروغ قراره بی شرمی خودشو نشون بده فقط… 👌
هی از این مبحث به اون مبحث هم میپره چون میبینه تو مبحث قبل دستاش بسته‌ست و حرفی برای گفتن بجز همین دروغ ها نداره… پس بهتره که بحث رو عوص کنه…
بشناسید… ازتون خواهش میکنم اینطور مواقع فشار آدما رو بشناسید…
روزگاری این آقا با حرف خالی به بنده گفت حرف خالیم فقط! الان در عمل ببینید و بشناسید کی حرف خالیه و دو جو مردانگی عذرخواهی بابت اشتباهش رو هم تا الان نداشته!

Dr.Nazer

هیچوقت فکر نمی‌کردم اگه قرار باشه از بینمون ترولی ظهور کنه همچین کسی باشه… :-/

Amir galaxy

ژون ژون میخوای من واست ترول بشم😍🍒🍒🍒

Milad7

کدوم کاربر؟

m.b

نظرات رو بخون میفهمی…

m.b

آقا اصلاً من اکانتمو با رمز میدم به کاربری که بره این پست دیشب که نیما میگه:

https://toranji.ir/?p=1074322

و این حرف نیما رو که راجب هوشمندی زده برای من در بیاره:
“درمورد بنچمارک هوش مصنوعی و بحث های اضافه بر سازمان، بهترین پاسخ همون پاراگراف آخره کامنت دیشبمه و لا غیر”

کجا اعترافی راجب اشتباهش کرده؟!
برید ببینید اصلاً انقدر دیگه کفگیر ته دیگه که داره رگباری دروغ میفرسته رو سایت براتون!
کجا این آقا به اشتباهش که گفته کایرین 990 هوشمندترین پردازنده هست اعتراف کرد که ما ندیدیم!
مگه هنوز کسی هست که نتایج یک سایت نامعتبر رو معتبر‌تر از دو سایت معتبر‌تر بدونه!!!
اگر اعتقاد این آقا همینه بگه ما بدونیم دیگه رسما با یه ترول طرفیم و اگر نه که بیاد عذرخواهی کنه بابت اشتباهاتش!
بلکه هنوز هم بدون هیچ دلیلی که بگه اون سایت اعتبار داره دارن به زور میگن کایرین هوشمندترینه…
اونوقت یه دلیل هم برای اعتبار اون سایت نمیارن!!!
جدا با گونه جدیدی از کاربرا طرف شدیم!
دروغ میگن ادعای منطق هم میکنن اونوقت دلیل نمیارن!
در حالی که چندین دلیل برای عدم اعتبار اون سایت بنچمارک گیری ai-benchmark وجود داره…
آقا تکلیف منو کاربرا که روشنه بیا تکلیف خودتو روشن کن لااقل… 🤦‍♂️
اما مثل اینکه مثل دفعه قبل برات دلپذیر تره که اکانت عوض کنی و اکانت جدید بیای تا اینکه بابت رفتار اشتباهت عذر بخوای از کاربرا…👌
متأسفام برای اون کاربرایی که حرفتو که گفتی کسی اشتباه میکنه باید عذر خواهی بکنه رو باور کردن!
وگرنه چهار نفر با دلیل دارن میگن اشتباه میکنی اونم نه یه اشتباه… چندین اشتباه…
لااقل مردانگی داشته باش و بگو همه ما چهار نفر اشتباه میکنیم و فقط تو درست میگی…
اگر منطقی نیستی قبول… لااقل مرد باش! مردِ کامل نیستی قبول… لااقل یه جو مرد باش و مسئولیت بپذیر!
اگر اینم نیستی دیگه برات متأسفام… 🤦‍♂️👌

Milad7

البته سامسونگ در زمینه نیمه هادی ها قدرت زیادی داره!

Bad boy🤫

یه جمله ای دارم باز هم اینجا تکرار میکنم چون همیشه درسته
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی

alone wolf

یا علییییییی
من رفتم تو افق محو 🌅🌅
🔫😨

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)