حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۴۵ وات موتورولا وان هایپر تنها در ۳۰ دقیقه ۷۵ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دستگاه را شارژ می کند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | تست، موتورولا

چهار روز پیش بود که در ترنجی دیدیم موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ، نمایشگر ۹۰ هرتز و شارژر ۴۵ واتی رسما معرفی شد. در آن مطلب درباره شارژر ۴۵ وات آن صحبت کردیم و حالا بد نیست بدانید که شارژر ۴۵ وات موتورولا وان هایپر تنها در ۳۰ دقیقه ۷۵ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دستگاه را شارژ می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۴۵ وات موتورولا وان هایپر

شارژر ۴۵ وات موتورولا وان هایپر

شارژر ۴۵ وات موتورولا وان هایپر

موتورولا پس از دست به دست شدن بین برندهای معروف خیلی بی فروغ شد اما این شرکت به یکباره با معرفی گوشی تاشو موتورولا ریزر همگان را انگشت به دهان باقی گذاشت. حال با معرفی موتورولا وان هایپر و امکان شارژ ۷۵ درصدی تنها در ۳۰ دقیقه بار دیگر شاهد خبرساز شدن این شرکت هستیم.

میان رده موتورولا وان هایپر هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد. دستگاهی با مشخصات میان‌رده اما ظاهری و امکاناتی خاص است. قلب تپنده وان هایپر پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ است که با ۴ گیگابایت حافظه رم همراه شده است. نمایشگر دستگاه یک پنل OLED با اندازه ۶.۵ اینچی با رزولوشن 2340 x 1080 است. حذف بریدگی نمایشگر و استفاده از حاشیه‌های بسیار باریک سبب شده نمای جلویی دستگاه بسیار زیبا و مدرن باشد.

وظیفه تامین انرژی One Hyper بر عهده باتری 4,000 میلی آمپر ساعتی است که با تکیه بر شارژر ۴۵ واتی و فناوری Hyper Charge قادر است در کمتر از نیم‌ساعت حدود 75 درصد شارژ شود. از دیگر ویژگی‌های وان هایپر می‌توان به مواردی نظیر دوربین دوگانه مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با مکانیسم آسانسوری  و قیمت 270 یورویی اشاره کرد.

نظر شما درباره موتورولا وان هایپر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چه خفن

عـــلـــۍ

پروفت قشنگ شد 😍

_V_

😀😉👍

KING.ALI

زیباست اگه قیمتش هم به همین زیبایی باشه

_V_

سیصد و خورده ای دلار

mehrdad_ma

این‌جا سوال پیش میاد
محدودیت های کرنل رو برداشتن ؟
مدار شارژ رو تقویت کردن ؟
به شخصه فکر میکردم ظرفیت باتری های لیتومی به آخر رسیده ولی میبینم که شرکتها با فشرده سازی سایز باتری ها رو کوچکتر میکنن و حجم رو بالا میبرن مثل باتری mi note 10
و قراره باتری s11 هم فشرده سازی زیادی داشته باشه بخاطر استفاده از نسل جدیدتر حسگر التراسونیک که همزمان ۲ انگشت رو اسکن میکنه و همچین استفاده از ماژول های بیشتر دوربین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)