چند روزی هست که بحث سرویس های ارزش افزوده سرزبان افتاده است. وزیر تلاش می کند که این وضعیت را سروسامان دهد و به نظر می رسد که اولین قدم در این زمینه شاید نه چندان سازنده اما برانگیزنده خشم کاربران باشد، حال به چه دلیل؟ مشخص نیست! وزیر جوان در توییتر گفته که اپراتورها را ملزوم کرد که هزینه ارزش افزوده پرداخت شده توسط کاربران در سه سال اخیر به آن ها اعلام شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.
در جدیدترین توییت آذری جهرمی عنوان می شود که پایان خدمات VAS (وس) یا همان ارزش افزوده نزدیک است. او مشخصا گفته است که:
خیلی ممنون از همه مردم عزیز و بویژه نمایندگان محترمی از مجلس که از #پایان_وس حمایت کردند. در گام اول شفاف سازی، اپراتورها را ملزم کردیم طی یک هفته به هر مشترک اعلام کنند در سه سال گذشته چه مبلغی از جیبشان برای خدمات وس و به حساب چه شرکتهایی رفته است، آمار بسیار جالبی خواهد شد.
این که آیا این اقدام در جهت بازگشت پول رفته است یا صرفا برای افسوس کاربران مشخص نیست اما به احتمال خیلی زیاد همان گزینه دوم است! مگر اینکه امکان شکایت وجود داشته باشد که البته این هم منطقی نیست چون به هر حال عضویت در این سرویس ها با توافق کاربر فعال شده است.
نظر شما چیست؟ فکر می کنید در سه سال اخیر چقدر هزینه سرویس های ارزش افزوده کرده اید؟
چه عجب ی چیزی بهش ربط داشت