حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی ناشناس از هواوی با سوراخ نمایشگر و دوربین دوگانه در TENAA دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

امروز یک گوشی نسبتا عجیب از هواوی را در سایت TENAA چین می بینیم که می تواند نشان از راهبرد جدید این شرکت برای گوشی های پایین رده سال ۲۰۲۰ داشته باشد. یک گوشی ناشناس از هواوی با سوراخ نمایشگر و دوربین دوگانه در TENAA دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی هواوی با سوراخ نمایشگر

گوشی هواوی با سوراخ نمایشگر

گوشی هواوی با سوراخ نمایشگر

اواخر پاییز سال گذشته شاهد رونمایی از گوشی نوا ۴ بودیم. نوا ۴ اولین گوشی هواوی با سوراخ نمایشگر محسوب می شود. همانطور که می توان حدس زد، در این حفره دوربین سلفی قرار گرفته است. پس از این محصول، شاهد عرضه چندین گوشی هوشمند با سوراخ نمایشگر از سوی این برند بودیم که برای مثال می توان به نوا 5i اشاره کرد.

به تازگی گوشی جدید هواوی با این ویژگی در چین تاییدیه دریافت کرده است. گوشی هواوی با شماره مدل ART-TL00x موفق به کسب تاییدیه TENAA شده است. این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت به چشم نمی خورد. با توجه به این موضوع و همچنین تعداد کم سنسورهای دوربین اصلی، انتظار می رود با ارزان ترین مدل از گوشی های سری نوا ۵ روبه‌رو باشیم.

بر اساس TENAA، این گوشی مرموز هواوی به صفحه نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است. اگرچه این دستگاه دارای طراحی مشابه با گوشی آنر پلی 3 است، اما از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. سنسور اصلی این گوشی هوشمند 48 مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراهی می شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند.

دستگاه موجود در تصاویر منتشر شده از سوی TENAA، دارای رنگ گرادیانی سبز و آبی است. بر اساس این تاییدیه، انرژی آن توسط یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نیست. چیپست 8 هسته ای این دستگاه، کایرین 710F بوده که برای گوشی های هوشمند میان رده توسعه پیدا کرده است.

آنر پلی ۳ با دوربین ۳ گانه ۴۸ مگاپیکسلی و سوراخ نمایشگر به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این گوشی ناشناس هواوی باید یک موبایل ارزان حدود زیر ۲۰۰ دلار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

120 دلار میارزه اونم بزور میتونه رقیب ردمی 7 باشه

Milad7

زشته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)