حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰ منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

سه روز پیش بود که در ترنجی فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰ را دیدیم. این تصویر در سایت تولید محصولات رنو در برزیل دیده شده بود. حالا به نظر می رسد که آن طراحی متفاوت تر خواهد بود. امروز اولین تصاویر از فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰ منتشر شد و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم.

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

رنو ساندرو

رنو ساندرو

رنو ساندرو یک خودروی مقرون به‌صرفه بوده که فروش بالایی در بازار دارد. به تازگی تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 به اینترنت راه پیدا کرده است.
رنو قصد دارد مدل جدید خودروی ساندرو را در آینده نزدیک معرفی کند. در حالی که این خودرو با تغییرات زیادی همراه می‌شود، نسل جدید ساندرو نخواهد بود. به تازگی اولین تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این تصاویر که از سوی بخش بزریلی رنو منتشر شده، طراحی بخش جلویی و پشتی این خودروی هاچ‌بک را به نمایش می‌گذارند. در بخش جلویی شاهد بروزرسانی چراغ‌ها هستیم. این خودرو مانند اکثر محصولات جدید سازنده فرانسوی خود، دارای چراغ‌های C شکل است.

طراحی جلو پنجره این خودرو تغییر کرده به گونه‌ای که آن را بیشتر از محصولات داچیا، شبیه به خودروهای رنو کرده است. سپر جلوی رنو ساندرو 2020 در مقایسه با نسل کنونی آن، طراحی اسپرت‌تری دارد. جلو پنجره این خودرو در مقایسه با مدل کنونی، کشیده‌تر طراحی شده است. لازم به ذکر است؛ نسل کنونی رنو ساندرو در سال 2016 معرفی شده است. در حالی که طراحی بخش جلویی این خودرو تغییراتی را تجربه کرده، تغییرات اصلی مربوط به بخش پشتی این هاچ‌بک فرانسوی است.

رنو ساندرو

رنو ساندرو

در بخش پشتی این خودرو شاهد استفاده از چراغ‌های جدید هستیم. این چراغ‌های LED دارای طراحی مشابه با دیگر محصولات جدید رنو هستند. طراحی سپر عقب نیز با تغییراتی همراه بوده؛ با این حال همچنان شاهد حضور بخش‌های نسل قبلی در این خودرو هستیم. برای مثال طراحی شیشه عقب با نسل کنونی یکسان است. تصاویر منتشر شده دارای نام‌های cvt-front و cvt-back هستند. با توجه به این نحوه نامگذاری، احتمال استفاده از گیربکس CVT در رنو ساندرو 2020 وجود دارد. شاید رنو از گیربکس XTronic نیسان در این خودرو استفاده کند.

در تصویری که از بخش پشتی این خودرو منتشر شده، شاهد عبارت 1.6 هستیم. با توجه به این موضوع، باید منتظر استفاده از موتور SCe 116 تنفس طبیعی در رنو ساندرو 2020 باشیم. قدرت این موتور در زمان استفاده از بنزین برابر با 113 اسب بخار و در زمان استفاده از اتانول برابر با 116 اسب بخار است. به علت حضور گیربکس CVT در این خودرو، مصرف سوخت آن در مقایسه با مدل کنونی کاهش پیدا می‌کند. انتظار می‌رود نمونه پایه این خودرو دارای موتور 1.0 لیتری SCe باشد.

در حال حاضر تصویری از کابین این خودرو لو نرفته است، با این حال انتظار می‌رود با بهبودهایی در این بخش روبه‌رو باشیم. این بهبودها در صندلی‌ها، داشبورد و پنل‌ درب‌ها اعمال خواهد شد. انتظار می‌رود شاهد این تغییرات در تمام نمونه‌های ساندرو شامل استپ‌وی و RS 2.0باشیم. رنو ساندرو 2020 در کشور برزیل تولید شده و در این کشور و همچنین سایر کشورهای آمریکای لاتین به فروش می‌رسد.

در رابطه با این موضوع که آیا داچیا ساندرو تغییرات رنو ساندرو 2020 را تجربه می‌کند، اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. برخی شایعات به توسعه نسل جدید این خودرو بر اساس پلتفرم CMF-B رنو اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از داچیا ساندرو در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

نظر شما درباره رنو ساندرو ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

دوستان سلام😐😂

_V_

خدافظ😐😂📿

Dr.Nazer

بابا هرچی مینویسم میگه در انتظار بررسی است گفتم ی سلام بزارم فعلا تا ببینم چی میشه😂

_V_

عجب ماشینی☺

mega08

خبرش کمی تا قسمتی قدیمیه

برداشتن از هر ماشینی که تولید کردن یه کپی ناشیانه برداشتن. فاتحه ی طراحیشو خوندن.
جلو ماشین که رنو سیمبله با ی دی لایت کاملا ضایع
عقب ماشینم آخر وقت اداری بوده حوصله نداشتن زیاد وقت بزارن روش کار کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)