حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) قابلیت Mimoji را خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 19 دیدگاه | شیائومی

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می شود. این گوشی هوشمند دارای قابلیت مبتنی بر واقعیت افزوده و پایش حرکت سر کاربر دارد، چیزی شبیه به آن چه که اپل به نام Memoji معرفی کرد. شاید برای شما جالب باشد که شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) قابلیت Mimoji را خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی Mimoji

شیائومی Mimoji

شیائومی Mimoji

 

شیائومی Mi CC9 در تاریخ 2 جولای در معرض دید عموم قرار می گیرد. این اسمارت فون از ویژگی Mimoji بهره می برد که عملکرد مشابه با انیموجی اپل، AR Emoji سامسونگ، هواوی Qmoji و اوپو 3D Omoji دارد. بر اساس اعلام شیائومی، این قابلیت دارای 165 حالت موی مختلف، چهره و اکسسوری است که برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو می توان از آن ها استفاده کرد.

همراه با این گوشی هوشمند، شاهد رونمایی از شیائومی Mi CC9 Meitu Custom Edition نیز خواهیم بود. این دستگاه از عکاسی پرتره با هوش مصنوعی بهره می برد و بر اساس اعلام سازنده آن، عملکرد فوق العاده ای در شرایط نوری ضعیف دارد. این شرکت ویدیویی را از این گوشی هوشمند منتشر کرده که عملکرد دوربین سلفی آن را در محیط کم نور با آیفون مقایسه می کند.

بر اساس ویدیوی منتشر شده، محصول شیائومی قادر به ثبت تصاویر سلفی بهتر در مقایسه با آیفون است. برای بررسی این موضوع باید تا معرفی رسمی این گوشی هوشمند و همچنین بررسی آن توسط وب سایت های مختلف صبر کنیم.

دیروز مشخصات و تصاویر شیائومی Mi CC9 Meitu Custom Edition به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی یکسان با شیائومی Mi CC9 بهره می برد. در همین راستا شاهد استفاده از صفحه نمایش 6.39 اینچی OLED با رزولوشن 1080p، رم 4/6/8 گیگابایتی و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی در این اسمارت فون خواهیم بود. انرژی این محصول توسط یک باتری 3940 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد. برای ملاقات با این اسمارت فون تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

منتظر موبایل جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Me moji
Mi moji
😅😂

mostafa3

😐

m.b

قبلاً هم داشت اما الان روش کار کرد و بهتر شده…
Mimoji هم ترکیب اسم خودش با imoji هست… 😅

_V_

Emoji بودا😐

m.b

اوه اوه جای e ، نوشتم i…
شرمنده…

_V_

دشمنت شرمنده!

MohammadFarhaadi

از همون اول واضح بود که چه کسی قراره بیاد غلط املایی رو بگیره!جناب الکی همه چی دان!!!لینک ندادی برای گلاستیک ای حرفه ای!لطفا از این چرت و پرتا که من نمیخوام سطحم😎 رو پایین بیارم و در حدی نیستی که برات لینک بیارم و من خیلی بلدم و صرفم نمیکنه لینک بیارم و از این صحبتا هم نباشه.ادعا کردی ثابتش کن.اشکالی نداره اگر منبعت هم انگلیسی بود.هر چند بعید میدونم همین فارسی رو هم درست بلد باشی.جالبه کسی که اصلا سایتای ایرانی رو قبول نداره همش پلاسه تو یه سایت ایرانی که همه اخبارش از سایتای دیگه گرفته شده یا لینک شده!بعد اونا رو قبول نداره اینم قبول نداره فقط خودش رو قبول داره!

_V_

https://www.instagram.com/p/BzVEypJn_hD/?igshid=3dcapi9z0n3y
تصویر قاب و رندر میت ۳۰ پرو لو رفته!
چیدمان دوربین دایره ای!

نیما عرفانی

تا الان ۳،۴ تا طرح مختلف ازش اومده ، دایره ای ،مربعی ، مستطیلی. همشون یک هدف دارن اونم “خاص بودنش” هست.

_V_

بقیه اون طرح ها قاب داشتن؟

نیما عرفانی

یکیش آره اونی که مربعی بود فلش وسط کادر بود .

_V_

صحیح
ممکنه که دیزاین نسخه معمولی و پرو فرق کنه!

نیما عرفانی

تفاوت که دارن اما خیلی کم و کلیت جزئیات و زبان طراحی مشابه به همدیگه هستش فقط مدل پرو طبیعیه که باید ماهیت لوکس تر و پرفورمنس بالاتری داشته باشه و قطعاً تمام مدل های این سری دوربین ۴ گانه رو شامل میشن فقط مشخصات سخت افزاریِ سنسورهاشون باهم متفاوت هست.

m.b

نه اینطوری باشه زیاد چنگی به دل نمیزنه…
با توجه به اینکه چیدمان دوربین 3 تایی سخت تر بود و میت خوب انجامش داد، الان انتظار میره که واسه چیدمان چهار تایی که توش توازن رو راحت تر میشه برقرار کرد، میت بیشتر بدرخشه…

نیما عرفانی

البته که حتماً می‌دونی نوع چیدمان لنزها و طراحیِ کادر دوربین تا حد زیادی بستگی به مکانیزم سخت افزار دوربین ها داره،شاید ساختار سیستم دوبین های سریِ میت ۳۰ پیچیده تر از پی ۳۰ پرو باشه به خاطر همین اگر بخواد توازن یا قرینهٔ دوربین چهارگانه به علاوه ی فلش و فوکوس لیزری رو رعایت کنه پس مجبور میشه فاصله ی لنزهارو از هم بیشتر کنه که تداخل نداشته باشن. چون سریِ میت ۳۰ تفاوت اساسی که با چیدمان دوربین های پی ۳۰ پرو داره، این هست که اینجا زبان طراحی متفاوت هست و تمام متعلقات دوربین برخلاف پی ۳۰ پرو چیدمان عمودی ندارن و همگی داخل یک کادر قرار میگیره مثل سریِ میت ۲۰ ولی روی پی ۳۰ پرو به جهت اینکه دوربین ها منتهی الیه گوشی بودن ،فضای بیشتری موجود بود که میشد روی موقعیت و جایگیری مناسب سنسورها مانور داد. قطعاً طراح ها و مهندس های خودشون بهتر میدونن که با چه چالشی رو به رو هستن و دوباره به اندازه ای که انتظار میره بهترین طراحیِ قاب پشتی رو ارائه میدن.

m.b

لازم نیست مسئله رو پیچیدش کنیم…
من با p30 pro مقایسه نکردمش و با خود ویژگی های سری میت مقایسش کردم…
درسته سایز سنسور های مختلف، چالش هایی رو برای هوآوی برای چیدمان ایجاد میکنه ولی تنها طراحی در دسترس که طراحی دایره ای نیست…
حالا طراحی دایره‌ای هم بد نیست خودش اما این رندری که اومده بود زیاد طراحی داخل دایره چنگی به دل نمیزد…
“قطعاً طراح ها و مهندس های خودشون بهتر میدونن که با چه چالشی رو به رو هستن و دوباره به اندازه ای که انتظار میره بهترین طراحیِ قاب پشتی رو ارائه میدن”
این قطعه هم مشکل داره…
قرار نیست طراح ها در همه جهات بهتر بدونن که…
اگر اینطور بود، الان ما میتونستیم یه گوشی نام ببریم که از لحاظ طراحی بهترین باشه…
یه جا دیگه هم گفته بودم، همه چیز را همگان دانند و علاوه بر اینکه راجب اینکه طراح ها چالش های موجود رو ازش بیشتر خبر دارن، باهات موافقم اما اینکه با دانستن موانع و امکانات در دسترس، طراح های هوآوی لزوماً طراحی‌شون بهترین با شرایط و اقتضائات موجود در سری میت 30 باشه، رو باهاش موافق نیستم چون فهمیدن اینکه یک طراحی چطوری خاص باشه آسونه اما فهمیدن اینکه چطوری علاوه بر اینکه خاص باشه، مورد پسند و سلیقه اکثریت و عموم هم باشه، خیلی سخت تره و نمیشه به راحتی از سلیقه اکثریت با خبر شد(با در نظر گرفتن اینکه هوآوی خودش با طراحی جالب سری میت 20 انتظارات رو خیلی بالا برده و این سری کاربرا ریزبین‌تر میشن برای یک طراحی عام پسندتر و در عین حال خاص مثل میت 20…)

نیما عرفانی

(درسته سایز سنسور های مختلف، چالش هایی رو برای هوآوی برای چیدمان ایجاد میکنه ولی تنها طراحی در دسترس که طراحی دایره ای نیست…
حالا طراحی دایره‌ای هم بد نیست خودش اما این رندری که اومده بود زیاد طراحی داخل دایره چنگی به دل نمیزد…)
جواب این قسمت رو که بالاتر گفتم؛ این یکی از طرحاش بود و به جز این کادر دایره ای ، طرح های مربعی و مستطیلی هم داشت و هنوز مشخص نیست طراحیِ نهایی کدومه و تا مشخص شدن مدل نهایی ، کلی طرح و نمونه‌ی اولیه ازش میزنن.
(اما اینکه با دانستن موانع و امکانات در دسترس، طراح های هوآوی لزوماً طراحی‌شون بهترین با شرایط و اقتضائات موجود در سری میت 30 باشه، رو باهاش موافق نیستم چون فهمیدن اینکه یک طراحی چطوری خاص باشه آسونه اما فهمیدن اینکه چطوری علاوه بر اینکه خاص باشه، مورد پسند و سلیقه اکثریت و عموم هم باشه، خیلی سخت تره و نمیشه به راحتی از سلیقه اکثریت با خبر شد)
این قسمت هم یه سؤال میپرسم ، جوابی که بدی در واقع جواب کامنت خودت هم میشه. زمانی که هواوی خودش ترند دوربین سه گانه رو به دنیای موبایل اورد،از نظر خودت بهترین چیدمان و دیزاین دوربین های اصلی ۳ گانه رو کدوم گوشی داشته تا الان؟؟؟صادقانه جواب بدی بهتر میشه به نتیجه رسید و بحث رو جمع بندی کرد.

m.b

“از نظر خودت بهترین چیدمان و دیزاین دوربین های اصلی ۳ گانه رو کدوم گوشی داشته تا الان؟”
صادقانه بگم چیدمان دوربین سه‌گانه میت 20 و اس 10 رو تا اینجا بهترین میدونم…
(میت 20 از نظر زیبایی و تناسب و اس ده از نظر توجه به جزئیاتی که بقیه شرکت ها کمتر بهش توجه میکنن و همچنین تا حدی هم زیبایی)
اما اینکه بهترین چیدمان یک دوربین 3 گانه باشن رو خب نمیشه با قاطعیت گفت چون هنوزم طرح هایی با دوربین 3 گانه در راهه پس بازم میرسیم سر حرفم که گفتیم با توجه به پیچیده بودن فهمیدن جزئیات سلیقه عموم، “قطعاً طراح ها و مهندس های خودشون بهتر میدونن که با چه چالشی رو به رو هستن و دوباره به اندازه ای که انتظار میره بهترین طراحیِ قاب پشتی رو ارائه میدن” جمله ای که نوشته شده رو من اشتباه میدونم…
اما به احتمال خیلی زیاد، طراحی دوربین چهاگانه‌شون تو سال 2019 و 2020 یکی از بهترین ها باشه اما این مسئله هنوز باقیه که باید صبر کنیم و ببینیم بقیه طراحی دوربین چهار گانشون رو چطور ارائه میدن و بعد میشه راحت تر از واژه بهترین در چیدمان و طراحی قاب پشتی برای توصیف استفاده کرد…
میشه طور دیگه و با مثال هایی ثابت کرد که طراح هاشون میتونستن تو همین میت بیست هم طراحی رو بهتر کنن پس بهترینِ خودش با شرایط موجود نبوده و جای بهتر شدن داشته…
خصوصاً دوربین چهارگانه که بهتر میشه در چیدمانش تصمیم گرفت و دست بازتره، خیلی راه پیشرفت طراحی داره…

نیما عرفانی

خب اوکی
لازم هست اینو بگم که ابهامات برطرف بشه.زمانی که میت ۲۰ پرو معرفی شد،تا اوایل سال ۲۰۱۹ بازخوردهای اکثر کاربران و یوتیوبرهای معروف درمورد میت ۲۰ پرو مثبت بوده و در رأی گیری که بین خودشون در خصوص انتخاب بهترین موبایل ۲۰۱۸ انجام شده بود اکثراً میت ۲۰ پرو بهترین گوشی ۲۰۱۸ میدونستن و یکی از ملاک های انتخابشون هم از قضا همین طراحی و دیزاین گوشی بود که خب بخش مهمیش به قاب پشتی و چیدمان دوربین ها مربوط میشد .
حالا میرسیم به جمع بندی: پس نتیجه میگیریم میت ۲۰ پرو تونست نظر مثبت اکثر کاربران رو جلب کنه و سلایق مختلف رو پوشش و طراحیش رضایت بخش و مورد پسند عموم واقع بشه.پس قاعدتاً همین رویه درمورد میت ۳۰ پرو هم صدق می‌کنه و براساس عقل و منطق نمیشه که هواوی عقب گرد داشته باشه نسبت به نسل قبلش اتفاقاً برعکس ،تحریم های آمریکا و این اواخر هم لغوش بهونه ی بزرگ و خوبی شده که هواوی بیشتر رو سریِ میت ۳۰ کار کنه و بیشتر از سریِ میت ۲۰ به چشم بیاد و مطمئناً در طی زمان اثرات مطلوبش رفته رفته نمایان میشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)