حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10) را با دوربین سه گانه ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

چهار روز پیش در ترنجی خواندیم که خانواده ال جی دبلیو (LG W) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه ارایه خواهد شد. امروز اما عکس یکی از گوشی های سری W ال جی در فضای مجازی منتشر شد که پنل عقب دستگاه را نشان می‌داد. در تازه‌ترین تصویر منتسب به گوشی ال جی W10 اما، می‌توان طراحی بخش جلوی دستگاه را نیز دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10) را با دوربین سه گانه ببینید.

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

ال جی موبایل قصد دارد با عرضه‎‌ی محصولات تازه‌‌ی خود در قالب سری W، به رقابت در بازار گوشی های اقتصادی هند وارد شود و ظاهرا هدف اصلی کمپانی، سری آنلاین سامسونگ گلکسی خواهد بود. آمازون هند هم با تبلیغ این محصولات، خود را به عنوان شریک تجاری ال جی در این کشور جلوه داده است. حالا برای اولین بار، می‌توانیم نگاهی به چهره‌ی گوشی ال جی W10 نیز بیاندازیم.

این عکس، ویژگی‌های پیش‌تر لو رفته‌ی دستگاه را تایید می‌کند. در اینجا می‌توان یک صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های نسبتا باریک را دید. البته چانه‌ی گوشی (حاشیه پایینی) آنقدر پهنا دارد که حتی می‌شد حسگر اثر انگشت را در آنجا تعبیه کرد. رنگ بدنه دستگاه هم آبی است؛ اما ال جی به وجود سه رنگ اشاره کرده که احتمالا یکی از آن‌ها بنفش خواهد بود.

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

تصاویر قبلی حاکی از وجود دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در پنل پشتی دستگاه بودند. همچنین می‌توان دید که حلقه‌ قرمز رنگی، دور یکی از سنسورها را احاطه کرده؛ اما هنوز جزئیات چندانی از خصوصیات این سه دوربین به دست نیامده است.

در پنل پشتی، حسگر اثر انگشت و لوگوی کمپانی نیز به چشم می‌خورد. تجهیز به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، تراشه اسنپدراگون 439 یا هلیو P60 و قیمت مناسب، از دیگر زمزمه‌هایی هستند که درباره ال جی دابلیو 10 به گوش می‌رسد.

نظر شما درباره ال جی دبلیو ۱۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

واقعاً انگیزه ی الجی از تولید این سری با این حجم از حاشیه رو درک نمیکنم😑⁦⁦🤦‍♂️⁩

Star

قرار نیست که همه برندها یه جور فکر بکنند و مثل هم باشند ال جی و سونی و… رو هم به سبک خودشون گوشی تولید می‌کنند.

afsoon

قیمت اگر زیر ۱۰۰ دلار باشه خوبه .در کل ردمی ۷ با اسنپ ۶۳۲ و طراحی عالی و کیفیت ساخت عالی فعلا حکم فرمای این رده هست .ال‌جی اگر میخواد دوباره برگرده به بازار باید بیشتر از این ها تلاش کنه

Soheil Rezayiha

دقت کردین اندروید وان هست ؟؟
رابط کاربری الجیو نداره

بعدشم این عکس اولیه W20 هست
الجی W10 این گوشی دومیه هست که حاشیه زیاد و دوربین دوگانه داره و فلاش دوربین به جایگاه دوربین سوم منتقل شده و در ضمن اون حلقه قرمزه هم نیس
لطفا درست پوشش بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)