حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فیلم اونجرز اندگیم (Avengers Endgame) از فروش تایتانیک عبور کرد: ۲.۲ میلیارد دلار در فقط ۱۱ روز

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | فیلم

اگر علاقه مند به فیلم های اونجرز باشید احتمالا همین حالا نسخه روی پرده آن را دیده اید و می دانید که یکی از ترندهای مهم بازار است. فیلم ابرقهرمانی جدید Avengers: Endgame از زمان شروع اکران خود در ماه گذشته، رکوردهای خوبی را در زمینه فروش ثبت کرده و تازه‌ترین آمارها نیز نشان می‌دهند میزان فروش فیلم فوق العاده محبوب اونجرز اندگیم (Avengers Endgame) تاکنون به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان رسیدن به فروش ۲ میلیارد دلار برای فیلم های مختلف

با این حساب می‌توان گفت Avengers: Endgame سریع‌تر از دیگر فیلم‌های سینمایی تاریخ توانسته به فروش جهانی 2 میلیارد دلاری دست پیدا کند. همچنین به گزارش Deadline، این عنوان سینمایی جایگاه دومین اکران قدرتمند تاریخ را در بین تمامی فیلم‌ها به دست آورده است.

فیلم Avengers: Endgame در هفته اول اکران خود موفق به فروش حدود 1.2 میلیارد دلاری شد و همان طور که اشاره کردیم تاکنون توانسته رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کند. به عنوان مثال، این فیلم به سودآورترین اکران روزهای پنج شنبه تبدیل شده، بزرگترین افتتاحیه آخر هفته را در ایالات متحده داشته، و از لحاظ مجموع فروش نیز توانسته خود را به عناوین مطرحی همچون جنگ ستارگان (The Force Wakens)، تایتانیک، و Avengers: Infinity War نزدیک کند.

فیلم‌های ساخته شده بر اساس ابرقهرمان‌های دنیای مارول در یک دهه گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند و در طی 11 سال گذشته شاهد اکران 22 عنوان سینمایی بوده‌ایم. این شرکت برای یک دهه آینده نیز 20 فیلم را در دست ساخت دارد و فاز چهارم فیلم‌های مارول از تابستان سال جاری با اکران نسخه جدید مرد عنکبوتی با نام Far From Home کلید خواهد خورد.

نظر شما درباره فیلم اونجرز اندگیم چیست؟ کیفیت روی پرده آن دیده اید یا منتظر کیفیت بالای آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

واقعا نمیشه برا همچین فیلمی منتظر بود تا کیفیت خوبش بیاد من که با همین کیفیت دیدم

Milad7

من با کیفیت پرده ای دیدم، به نظرم ضعیف تر از infinity war بود.

Mahdi.L

دلیل اصلیش اینه که این فیلم و اینفینیتی وار در واقع یک فیلم هستن، ولی چون فیلم در اون حالت ۵ونیم ساعت میشد و مشکلات ساخت و تهیه و… به صورت جداگانه ساخته شدن

mega08

واقعا انقدی که فروش داشته حقش نبوده ، فیلمهای کریستوفر نولان (3گانه بتمن، در ژانر تخیلی،فانتزی ،ابرقرمانانه)،واقعا بهتر از این مسخره هان ، دیگه موضوع ندارن هرچی شخصیته ریختن تو فیلم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)