حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ آی (Honor 20i) را با دوربین سه گانه پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات

فاصله کمی تا معرفی آنر 20i داریم؛ با این حال به تازگی تصاویر رسمی این گوشی هوشمند میان رده لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۲۰ آی (Honor 20i) را با دوربین سه گانه پیش از معرفی رسمی ببینید.

آنر ۲۰ آی (Honor 20i)

آنر 20i

آنر 20i

آنر که زیرمجموعه هواوی محسوب می شود، در تاریخ ۲۸ فروردین گوشی آنر 20i را در کشور چین معرفی می کند. این شرکت اطلاعات رسمی را در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نکرده و تنها به استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند اشاره کرده است.

به تازگی تصاویر رسمی این اسمارت فون از طریق فروشگاه اینترنتی VMall در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این تصاویر، گوشی میان رده آینده آنر به دوربین اصلی سه گانه، برش نمایشگر قطره ای و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود. این محصول حداقل در سه رنگ به فروش می رسد.

گوشی آنر 20i دارای مشخصات فنی مشابه با آنر 20 لایت است

گوشی آنر 20i دارای مشخصات فنی مشابه با آنر 20 لایت است. قدرت این اسمارت فون را چیپست کایرین 710 تامین می کند که توسط 4 گیگابایت رم همراهی می شود.

آنر 20i

آنر 20i

این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

کاربران در این محصول برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند. همانطور که در قبل ذکر شد، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است. این دوربین از سنسور 24 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

آنر برای محصول جدید خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر می گیرد. این احتمال وجود دارد که آنر 20 آی در بازارهای جهانی با نام آنر 20 لایت به فروش برسد. گزارش های گذشته به قیمت 280 یورویی این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند.

نظر شما درباره گوشی آنر 20i چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

خود هواوی هر روز دو تا گوشی معرفی میکنه بعدش برند های زیرمجموعه هم درست کرده و با اون ها هم گوشی جداگانه معرفی میکنه فکر میکنه مردم خ.رن،همه یه شکل،طراحی ها یکسان،پردازنده و امکانات همه یکی،فقط اسمشون فرق داره،یه مضخرف یک بار مصرفی دیگه از چینی ها.

_V_

درسته

vahid abedi

خبر مال هواوی هستش اما نظرات مال غیر متعصبین سامسونگ هستش.

با خوب و بد بودن هواوی کار ندارم.

اما رفتار شماها خیلی جالبه

هواوی رو بی ارزش میدونین و بی اهمیت جلوه میدین و رقیب نمیدونین و بنجل میدونین

اما شب و روز ذکر و فکرتون هواوی هستش و زیر اخبار هواوی نفر اول قبل فن های هواوی رزرو شدین و در هر جمله ای از هواوی اسم میبرین

حتی در اخبار سامسونگ.

یعنی دقیقا بر عکس ادعاتون هواوی براتون خیلی مهمه و تاثیر گذار.
اخه این همه انرژی و وقت گذاشتن برا هواوی حتی بیشتر از برند خودتون خودش تاییدی بر این مطلب هستش..

راستی یادم رفت بگم یه خورده سعی کنین ارومتر بااشین.

این کینه و واهمه برا سلامتی تون خوب نیست.

در ضمن هواوی انر A40 و A80 رو هم معرفی کرد این روزها.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)