حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه FCC سامسونگ گلکسی A20e دریافت شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی گلکسی A20e سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شد. این تاییدیه علاوه بر تایید برخی از مشخصات گوشی جدید سامسونگ، تایید می‌کند که طی روزهای آینده شاهد رونمایی از گلکسی ای 20 ای (Galaxy A20e) خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A20e سامسونگ دقیقا هفته‌ی آینده همین روز، 10 آوریل (21 فروردین) رونمایی شد. این گوشی به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده تا شایعه‌ی رونمایی از آن داغ‌تر و داغ‌تر شود. شماره مدل گلکسی ای 20 ای نیز در سایت اف سی سی، SM-A202F/DS بوده است.

نمایشگر ۵.۸ اینچی گلکسی A20e

فهرست منتشر شده در سایت FCC اطلاعات زیادی را از این گوشی در اختیار ما قرار نمی‌دهد،‌ اما نشان دهنده‌ی حضور یک نمایشگر 5.8 اینچی در قاب جلوی گوشی گلکسی A20e است که نسبت به نمایشگر مدل اصلی گلکسی A20 کمی کوچک‌تر است. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ می‌تواند از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی خود را دریافت کند. از دیگر مواردی که این فهرست به ما نشان می‌دهد، پشتیبانی از وای فای تک باند است.

نظر شما درباره گلکسی ای ۲۰ ای (Galaxy A20e) احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

سری ای جدید فقط ای۵۰ به بالاش خوبه :((

mostafa3

فردا a21رو میده بیرون پس فردا 22بعدش 23.24
خر تو خر شده

mbazzaz81

خدایا بسه دیگه ما خسته شدیم دیگه

_V_

😂😂😂داش چرا اینجوری میکنی تو و هم صفات،،،همون شیائومی و هواوی که تو طرفدارشیم خیلی گوشی میدن تو سال،،سامسونگ هر سال سری ای و جی رو به مدل جدیدتر اون سال معرفی میکنه این چیز قدیمییه مشکلش چیع

_V_

ولی دمت گرم یاد رائفی پور افتادم😂😂اون کلیپ زولاشو دیدی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)