حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزیر ارتباطات می گوید برخی کاربران آیفون در ایران به دلیل محدودیت ها دستگاه خود را خاموش کردند

نوشته

5 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، اخبار داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کاربران ایرانی به محصولات اپل به ویژه گوشی های آیفون علاقه زیادی داشتند، اما محدودیت‌هایی که این شرکت آمریکایی علیه اپلیکیشن‌های ایرانی اعمال کرده است، باعث شد تا بسیاری از کاربران ایرانی گوشی های آیفون شان را خاموش کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری عنوان کرد یکی از مشکلات اصلی بازار کار کشور، وجود نداشتن نیروی کار متخصص است. در سال پیش رو باید سازمان فناوری اطلاعات ایران، وزارت ارتباطات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به توسعه آموزش در کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از دانشگاه‌ها نیروی متخصص خارج شده و به بازار بپیوندند. همچنین باید هوشمندسازی انرژی، کشاورزی هوشمند و سلامت هوشمند نیز توسعه پیدا کند.

قطع شدن نرم افزارهای ایرانی آیفون

قطع شدن نرم افزارهای ایرانی آیفون

ناکارآمدی گوشی های آیفون در ایران به دلیل محدودیت ها

وزیر ارتباطات در ادامه افزود کاربران ایرانی به محصولات اپل علاقه زیادی داشتند، اما محدودیت‌هایی که این شرکت آمریکایی علیه اپلیکیشن های ایرانی اعمال کرده است، باعث شد تا بسیاری از کاربران ایرانی گوشی های آیفون خود را خاموش کنند. البته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید گزارشی دقیق از این موضوع ارائه کند. وی افزود امروزه گوشی موبایل به عنوان وسیله‌ای برای برطرف کردن نیازهای اولیه ارتباطی نیست، بلکه مردم مسائل زندگی روزمره خود را با آن انجام می‌دهند و اگر  گوشی موبایلی نتواند خدماتی چون حمل‌ونقل و سرویس‌های بانکی را انجام دهد، محکوم به خارج شدن از بازار است.

نظر شما چیست؟ شما فکر می کنید این بهترین راه است؟ باید از محصولات اپل دست شست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

گوشت نخورید،پسته و شیرینی نخورید،آیفون هم نخرید آفرین بچه ها

lovenokia

1 سال بعد ….
نون خیلی ضرر داره نون نخورید که باعث عقب ماندگی ذهنی و سرطان لگن میشه .

HM-Royal

من نمیدونم چرا این عقب افتاده ها همش از طرف مردم حرف میزنن ملت امثال شما رو به هیچ جاشون نمیگیرن بیش از 99 درصد اپهایی که داریم ایرانی نیست ایرانی هم باشه دولوپرش خارج ایرانه مثل اپهای کانالهای خبری اجتماعی موزیک فیلم و سریال و…. تو اپ استور انواع و اقسام اپهای ایرانی هست و هیچ مشکلی ندارند اون چند تا اپ بانکی با برنامه نویسهای داغونشون هم که بخاطر تحریمهای امریکا از استور برداشته شده ، از طریق اکانتهای enterprise قابل نصبه گرچه استفاده از سایت بانکها بسیار بهتر از کار کردن با اپ آنهاست . اون اپلیکیشنهایی که پرداخت درون برنامه ای دارند و به شماره حسابهای نامعلوم وصلن reject میشوند این شامل تمام دولوپرهاست حالا چه داخلی چه خارجی …. هیچ کسی حتی یک نفر هم بخاطر چند تا اپ که از جای دیگه هم میشه نصب کرد آیفون خود را کنار نگذاشته… به شعور مردم توهین نکنید و از طرف مردم حرف نزنید .

Vahid

خخخ اینا صنعتی و طبیعی رو با هم زدن
شخصا ایفون ول نمیکنم برم اندروید
مگر کلا خط نده
برمم قطعا سونی یا بلک بری

Genesis

همین که میگی اندروید بیای یا سونی میگیری یا بلک بری نشون میده فقط برا سلیقه گوشی میخری

HM-Royal

تقصیر خود ما مردمه که هر بلایی سرمون میارن هیچی نمیگیم و اعتراضی نمیکنیم ملت فقط خودشون رو با شرایط آداپته میکنن ملت توسری خور حقشه خلایق هر چه لایق

Pouya

(تقصیر خود ما مردمه که هر بلایی سرمون میارن هیچی نمیگیم و اعتراضی نمیکنیم )

دقیقا ، این جمله رو باید طلا گرفت با خوندن این جملت یاد از حرفا از یه بزرگی اوفتادم👇

دوباره آن جمله از مارتین نیمولر جلوی چشمانم رژه میرود (اول سراغ کمونیست ها آمدند، سکوت کردم چون کمونیست نبودم. بعد سراغ سوسیالیست ها آمدند، سکوت کردم زیرا سوسیالیست نبودم. بعد سراغ یهودی ها آمدند، سکوت کردم چون یهودی نبودم.سراغ خودم که آمدند، دیگر کسی نبود تا به اعتراض برآید.) عزیز باور كن سكوت آخرین سنگر نیست. تجویز سكوت براى یك جامعه ى عقیم شده، در بهترین حالت مانند مورفین براى معتاد هروئینى ست. حالا جامعه ى ما معجونى است از بى تفاوتى و تمسخر. جامعه اى كه ابتداى دهه ى شصت، قتل عام سربازان و درجه داران و نظامیان دوره پهلوى را دید و سكوت كرد. بعد مجاهد و فدایى را قتل عام كردند و سكوت كرد. بعد كردها را تكه تكه كردند و سكوت كرد. بلوچستان را تحقیر كردند و سكوت كردیم. ترك ها و گیلك ها و لرها را به مسخره كشاندند و سكوت كردیم. سال شصت و هفت آمد و كیلو كیلو انسان را كشتند و خاوران غمگین و فراموش شده … و سكوت كردیم. هجده تیر بى سرانجامى نشستیم و بى پناهى دانشجویان را نگاه كردیم و سكوت كردیم. قتل هاى زنجیره اى شد و سكوت كردیم. واى جان آدم آتش مى گیرد وقتى محمد مختارى و پوینده و سیرجانى ها را به یاد مى آورى. بعد جنبش سبز شد و نوشابه ها شمشیر شد و در …. معترضان فرو رفت و سكوت كردیم. این اواخر زندانیان را لخت مادرزاد در زندان به نمایش گذاشتند و سكوت كردیم. بعد روى دختران و زنان و خواهران و عزیزان مان اسید مى پاشند. باز هم سكوت مى كنیم؟ نه. راه حل بهترى نیز هست. فلاكت مان را به مضحكه مى كشیم. بازى مى كنیم. كسى روى مردان و پسران مان كه اسید نپاشیده!!! سكوت نمى كنیم، مسخره مى كنیم. آب وحشت روى صورت دختران مان مى پاشیم تا از یاد نبرند در كجاى جهان نفس می کشند سیستم اسیدپاش، امید و تدبیر را در شیشه هاى پلاستیكى روى صورت قربانیان منتخب مى پاشد. رسانه ى ملى سكوت مى كند. دولت سكوت مى كند . آنها هم كه تصور طعم اسید را نمى شناسند، موضوع را به مسخره و شوخى مى كشند. تعجب نكن عزیز، این حقیقت ماست. ما از چهره هاى له شده ى قربانیان اسید متنفریم، چرا كه ظاهر آنها شبیه باطن ماست. تخریب شده، بیمار و زشت.                                                                               

m.b

دکلمه شاهین نجفی رو نوشتید… 😂😂😂
خودش که باطل شد…
حرفاش بماند…

Pouya

کاری به عقایدش ندارم ولی بعضی حرفاشو خیلی قشنگ نوشته

m.b

بله بعضی حرفاشو خیلی قشنگ براش نوشتن… 👌👌😊

Pouya

m.b جان اشتباه نکن خودش نوشته من همشو ننوشتم اولش اینه
شاهین الان مد شده با قضیه اسیدپاشی شوخی میکنن آب میپاشن تو صورت دخترا تو خیابون … این شوخی کثیف رو با منم امروز کردن … خیلی ترسیدم … گفتم دیگه صورتم نابود شد … نمیتونم توصیف کنم تا چه حد ترسیدم … وحشتناک بود … این جملات دختر جوانى ست كه در تویتر برایم نوشت.

Vahid

ی چیز جالب
برید تو زومیت تو قسمت شرایط فروش مدیران خودرو بعد برید تو قسمت کامنت ها
یعنی آخر باحالی اونجا
کامنت هست مال ۲ سال پیش
کامنت هس مال چند ماه پیش
بعد جالبه این خبر مال همین امروزه
نخسته زومیت😂

etemadian

الان این جناب وزیر باهوش چجوری فهمید که بعضی کاربران آیفون گوشیشون رو خاموش کردند بعد از کجا تشخیص دادند که به دلیل از کار افتادن آپهای ایرانی ، هموطنهای ما ناراحت شدند و گوشیشون رو خاموش کردند .
شما در نظر بگیرید که یک شخص یک گوشی حداقل 5 – 6 میلیونی و به بالا خریده بعد دیده : ای وای اپلیکیشن بانکهای نزول خور از کار افتاده ، حالا ناراحت شده گوشی رو خاموش کرده با هیچکس صحبت نمیکنه و پیامها رو هم نمی بینه و نمیخونه و احتمالا الان تو خونه پشتشو به خانواده کرده و سمت دیوار سر در جیب مراقبت فرو برده و حسرت ایام گذشته رو میخوره که چی بودیم و چی شدیم .
یعنی باور کنید من شخصا اصلا این سیاستمداران و مسئولین رو قبول ندارم ولی فکر نمیکردم که وزیری که جوونه و با فناوری و علم روز در ارتباطه اینـــــــــــــــــــــــــــــــــهمه احمق درغگو و نون به نرخ روزخور باشه …….

Saeed393

آقا این داره راست میگه، منم گوشیم شارژش تموم شد یه چند ساعت خاموش بود گوشیم، تازه یه بارم ریستارت کردم

Ahmad9300

آقای عطایی خدا قوت،
لطفا یه فکری به حال بخش نظرات بکنید!
متاسفانه کم پیش میاد یه نظری وجود داشته باشه که برای بقیه کاربرا مفید باشه چون نظرات حاوی توهین و کل کل سر این برند و فلان شخص و شرکت و مسائل سیاسی و امثال اینها شده. واقعا باعث تاسفه که هنوز باید آرزوی اینو داشته باشیم که تو فضای حقیقی یا مجازی بدون توهین به دیگران نظرات خودمونو بگیم و نقد و نظرات دیگران رو تحمل کنیم.

Pouya

متاسفانه به خاطر همین داستانا خیلی از افراد منطقی سایت یا کم رنگ شدن یا کلا کامنت نمیزارن دیگه همین @احمد جان نمونش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)