حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آل پاچینو در کنار لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت را در فیلم روزی روزگاری در هالیوود ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سینما

تصاویری تازه و دست اول از فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» منتشر شده و در ادامه با هم در ترنجی آل پاچینو در کنار لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت را در فیلم روزی روزگاری در هالیوود خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

تارانتینو در فیلم جدیدش به دوران پر حادثه‌ای از حیات هالیوود وارد شده است. او با ستاره‌های بزرگی چون آل پاچینو، لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی داستانی از دهه ۶۰ میلادی هالیوودی روایت می‌کند.

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود

تارانتینو که فیلم‌های موفقی چون «پالپ فیکشن» و «جنگوی زنجیرگسیخته» را در کارنامه دارد ماجرای مشهور قتل شارون تیت را نیز در این فیلم روایت می‌کند هر چند که قرار نیست این ماجرا کل فیلم باشد. در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» دی‌کاپریو نقش شخصیتی به نام ریک دالتون را بازی می‌کند که ستاره پیشین‌ سریال‌های وسترن تلویزیونی است.

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود

برد پیت هم نقش بدلکار و همکار قدیمی او کلیف بوت را بازی می‌کند. در «روزی روزگاری هالیوود» ریک دالتون و کلیف بوت تلاش می‌کنند که به هالیوودی بازگردند که دیگر در آن جایی ندارند. در این میان دالتون همسایه شارون تیت است که برخلاف او در هالیوود موفق است. مارگو رابی در این فیلم نقش شارون تیت را بازی می‌کند که در نهایت به دست فرقه چارلز منسون به قتل می‌رسد.

در فیلمی که به گفته تارانتینو بیش از همه به «پالپ فیکشن»‌ شبیه خواهد بود، جمعی از بزرگان سینما کنار دی‌کاپریو، پیت و رابی ایفای نقش می‌کنند. آل پاچینو در نقش ماروین شوارتز نماینده دالتون بازی می‌کند، دیمین لوییس در نقش استیو مک‌کویین جلوی دوربین می‌رود و داکوتا فنینگ بازیگر نقش یکی از پیروان چارلز منسون به نام لینت فروم است. البته فهرست بازیگران به اینجا ختم نمی‌شود. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به تیم راث، کرت راسل و مایکل مدسن اشاره کرد.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ لس آنجلس روی می‌دهد و ارتباط مستقیمی با قتل‌های وحشتناک «چارلز منسون» دارد. یکی از معروف‌ترین قربانیان این قتل‌ها «شارون تیت» همسر «رومن پولانسکی» کارگردان معروف سینما بود که در این فیلم رابی نقش او را بازی می‌کند. دی‌کاپریو قرار است نقش یک بازیگر پا به سن گذاشته‌ی سریال‌های تلویزیونی به نام «ریک دالتون» بازی کند و پیت در نقش بدلکار همیشگی او «کلیف بوث.»

تاریخ اکران روزی روزگاری در هالیوود جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ است

دیگر ستارگان فیلم شامل «ال پاچینو»، «تیموتی اولیفانت»، «کرت راسل»، «تیم راث»، «داکوتا فنینگ»، «امیل هرش»، و «مارگار کوالی» می‌شوند. روزی روزگاری در هالیوود همزمان با پنجاهمین سالگرد قتل‌های سال 1969 در تاریخ 26 جولای 2019 (جمعه، 4 مرداد 1398) در آمریکا اکران می‌شود.

منتظر روزی روزگاری در هالیوو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

فیلمهای تارانتینو همیشه عالی هستند
این فیلم یه شاهکار خواهد بود باوجود سه تا از ابربازیگران جهان

dele_tanha

سه اسطوره در یک قاب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)