حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Slim 3T2 رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم حسگر تصویر 32 و 48 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL رسما معرفی شدند. امروز اما حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Slim 3T2 رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Slim 3T2 قرار است که برای موبایل های کم حاشیه استفاده شود. چه ارتباط به کم حاشیه بودن دستگاه دارد؟‌ لزوما ارتباطی به کم حاشیه بودن آن ندارد اما برای دستگاه هایی است که فضای داخلی کمی دارند، پس چون موبایل ها کم حاشیه نیز در همین دسته قرار می گیرند، می توان گفت که برای موبایل های کم حاشیه جذاب تر خواهد بود. این روزها هم که اکثر موبایل ها کم حاشیه هستند.

حسگر تصور ISOCELL Slim 3T2 سامسونگ ابعاد حدود ۵.۱ میلی متری دارد. اندازه کوچک این حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی به دلیل پیکسل های کوچک ۰.۸ میکرونی است.

حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی ایزوسل

حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی ایزوسل

این حسگر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی ایزوسل می تواند برای دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده شود. قرار است که این حسگر تصویر بتواند نور بهتر و رنگ دقیقی تری را جذب و تولید کند. این حسگر ۲۰ مگاپیکسلی جدید ایزوسل سامسونگ نیز می تواند از ادغام ۴ پیکسل با یکدیگر، عکاسی با کیفیت تری را در رزلوشن ۵ مگاپیکسلی انجام دهد.

عموما حسگر تصویر موبایل های جدید به همین شکل است، برای اینکه بازاریابی خوبی شود، رزلوشن کلی آن عنوان می شود اما معمولا رزلوشن پیش فرض، آن رزلوشن یک‌چهارم شدهِ باکیفیت تر در نظر گرفته می شود!

در حالی که قرار باشد حسگر تصور ISOCELL Slim 3T2 سامسونگ در موبایل هایی با دوربین چندگانه اصلی قرار بگیرد، به جای فناوری تتراسل سامسونگ که چهار پیکسل را ادغام می کند، همان حالت عادی RGB را خواهد داشت. این حسگر تصویر نسبت به حگسر تصویر ۲۰ مگاپیکسلی ۱/۳ اینچی سامسونگ تا ۷ درصد در ارتفاع، جمع و جورتر است.

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL Slim 3T2 در چارک ابتدایی امسال به تولید انبوه می رسد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ می تواند در کسب و کار ساخت حسگر تصویر نیز برای موبایل ها جایی برای خود کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

اگه من جای سام بودم
S7 نسخه ۲۰۱۹ رو معرفی میکردم
با دو دوربین و باتری ۴۰۰۰ باور کنید فروشش بیشتر میشد s7 تنها گوشی بود که رو دلم‌نشست

hamid reza

شدیدا موافقم مثل آیفون se اپل

✔ TVKade

با پیکسل های کوچیک 0.8 میکرون عکسا در شب نویز دار میشن. اگرچه این چیپ میاد چهار تا پیکسلو ترکیب میکنه یه 5 مگاپیکسلی 1.6 میکرونی میده بیرون.
برای سلفی میان رده ها خوبه. 8 مگاپیکسل 1.6 رو ترجیح میدم برای سلفی. یعنی 24 مگاپیکسل با این مشخصات بود خیلی بهتر میشد.

✔ TVKade

*32 مگاپیکسل منظورم بود.

علی شیخ زاده

برای میانرده های خودش حتما امتحان میکنه و عملکرد خودش رو میسنجه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)