حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اکسپریا تی ۱ یا اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | سونی، شایعات

در جدیدترین گزارشی که از یک منبع ژاپنی منتشر شد اکسپریا N1 اکسپریا V1 اکسپریا T1 و اکسپریا A1 نام گذاری های جدید سونی برای موبایل های ۲۰۱۹ این شرکت ژاپنی است. در این بین اکسپریا تی ۱ (Xperia T1) نام جدید اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا خواهد بود، البته احتمالا! امروز مشخصات اکسپریا تی ۱ یا اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا

اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا

پیش از این در ترنجی خواندیم که ضخامت اکسپریا ایکس ای 3 اولترا (Xperia XA3 Ultra) یا اکسپریا تی ۱ (Xperia T1) کمتر از ۹.۵ میلی متر نسل قبلی است و به ۸.۳ میلی متر کاهش پیدا کرده است. همچنین به دلیل تغییر نسبت تصویر نمایشگر از ۱۶:۹ به ۲۱:۹ شاهد ابعاد جمع و جورتری نسبت به ابعاد نمایشگر هستیم. نمایشگر اکسپریا ایکس ای 3 اولترا (Xperia XA3 Ultra) برابر ۶.۵ اینچ خواهد بود و رزلوشن FHD+ دارد.

در شایعه جدید نسبت تصویر ۱۸:۹ ارایه شده و پیش از این ما نسبت تصویر ۲۱:۹ را شنیده بودیم. البته چهار روز پیش گلس اکسپریا ایکس ای ۳ (Xperia XA3) لو رفت و حاشیه بیشتر از شایعات قبلی دیده می شد.

انتظار می رود که سونی در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس از میان رده های جدید خود رونمایی کند. طبق گزارش های جدید قیمت اکسپریا تی ۱ یا اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا حدود ۵۹۵ دلار عنوان می شود که برای یک موبایل که احتمالا چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۷۰ دارد واقعا گران است. البته حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۹ شاید بتواند کمی این قیمت را توجیه پذیرتر کند اما نه واقعا هنوز توجیه پذیر نیست. به وان پلاس 6T مک لارن با ۱۰ گیگابایت حافظه رم توجه کنید، فقط ۷۰۰ دلار!

نظر شما چیست؟ اکسپریا تی ۱ یا اکسپریا ایکس ای ۳ اولترا می تواند دستگاه جذابی باشد؟ با این مشخصات و این قیمت؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yilman

اگر با اسنپدراگون 710 ارائه نشه مطمئنن شکست خواهد خورد

Ashiba

سونی دوست داشتنی رو به چه روزی انداختن یادم نمیره اولین گوشی هوشمندی که خریدم experia arc بود هنوزم آدم نگاش میکنه خیلی خشگله ولی بعد از اون دیگه خوب نشد خصوصا در بحث طراحی و رابط کاربریش امیدوارم سونی برگرده به اوجش

Ebinem

اسنپدراگون 660 شکستی دوباره برای سونی خواهد بود. اونم با قیمت حدود 600 دلار.

Pouya

وقتی یکی از راه های افزایش فروش، ارزان تر دادن نسبت به سخت افزاری که باقیه رقبا استفاده میکنند هست (همون راهی که شیائومی دنبال میکنه و خیلی از چینی ها) چرا این سونی که اوضاع خوبی نداره تن نمیده به این کار وقتی که فروشش رفت بالا و جزو پرفروش ها شد یواش یواش قیمتو بیاره بالاتر(مثل هواوی)؟؟

ahmad

یه چیزی بگم حس میکنم سونی در بخش طراحی کم کم داره به رقبا نزدیک میشه

Danialll

منم موافقم, بنطر من جلوش شبیه سام شده,آقا احمد شما از چه گوشی استفاده میکنید?

ahmad

من فعلا شیائومی دارم ولی از همه برندا استفاده کردم تعصب خاصی هم رو یه برند خاص ندارم ولی سامسونگ و اپل بیشتر نیازهامو جواب میده ولی از خوب بودن سونی و هواوی و دیگر شرکتا نباید گذشت

Sadeghh

شیاعومی چطوریاست احمد جان؟
از چند نفر که خودشون داشتن شنیدم کیفیت گوشی های شیاعومی خوبه

ahmad

من ردمی نوت ۴ ایکس دارم به جرات بهترین گوشی رده خودش هست بالارده نخریدم از شیائومی تا حالا ولی این گوشی بینظیره

MOAZEZ

این گوشی رقیب 2018 a9 هست که فعلا بدون در نظر نگرفتن مشخصات طراحیش خیلی بهتره

Mohammadsoly

طراحی برای میان رده قوی خوبه ولی برای پرچمدار دیگه قدیمی شده باید سونی دنبال سوراخ نمایشگر بره تا عقب موندگیش جبران بشه

CAPCOM

چه خبر
Oops
واقعا گرونه بدون شک امسال آخرین سال فعالیت سونی موبایل باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)