حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون دو سیم کارت توسط تیزر چاینا تلکام تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

کمتر از یک روز پیش بود که آیفون Xc صورتی دو سیم‌ کارت را دیدیم. شایعه دو سیم کارت مدت زیادی است که سر زبان ها می چرخد و بالاخره گویا باید شاهد آن باشیم. امروز آیفون دو سیم کارت توسط تیزر چاینا تلکام تایید شد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، یک آیفون دارای بریدگی نمایشگر را شاهد هستیم که یک سینی دو سیم کارت دارد. هر چند این سینی با آنچه که ما در تصویر لو رفته دیروز دیدیم متفاوت است اما مهم اصل موضوع است. تفاوتی که عنوان کردیم در آن است که تصویر دیروز دو سیم کارت به صورت طولی (مثلا مانند آنچه که سامسونگ در گلکسی اس ۶ به این سو) نشان داده می شد اما در این تصویر به صورت عرضی دو سیم کارت در کنار یکدیگر هستند.

دو سیم کارت، دو شبکه، دو 4G

خلاصه این صحبت این است که آیفون دو سیم کارت از دو سیم کارت 4G همزمان پشتیبانی می کند که لزوما موضوع جدیدی نیست اما حضورش خوشحال کننده است. به نظر می رسد اپراتورهای چینی و کشورهای در حال توسعه از نسخه دو سیم کارت بیشتر استقبال کنند. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از سه آیفون آیفون Xs پلاس، آیفون Xs و‌ آیفون Xc با این ویژگی ارایه می شوند اما ارزان ترین (آیفون Xc) و گران ترین آیفون های (آیفون Xs پلاس) این لیست از مضنونین (!) هستند.

می دانیم که برخی از کاربران به دلیل دو سیم کارت نبودن آیفون، آن را نمی خریدند، حالا این به فروش آن ها بیشتر کمک خواهد کرد. نظر شما چیست؟ منتظر آیفون دو سیم کارته هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تک سیم یا دو سیم من توان خرید دیگه ندارم

علی شیخ زاده

من فکر میکنم حتی سازوکار دو سیمکارت ایفون هم در نوع خودش جالب و متفاوت تر از اندرویدیا خواهد بود

منظورت چیه؟ بر چه اساسی این حرف رو میزنی؟
چه سازوکاری؟

دو شبکه ۴G همزمان؟ اگر منظورت این هست، که در برخی اندرویدی ها هم وجود داره.

دو سیم ۴ جی همزمان و ک میدونم اولین بار هواوی استفاده کرد
منظورم اینه که طبق عادت همیشگی اپل احتمال اینکه دو سیمکارته ایفون با ۲ سیمکارت اندرویدی ها تفاوت های داشته باشه زیاده نمیگم حتما متفاوته

خب بذار بیاد، بعد بگو.
لامصب ببین چه کرده با شما که هنوز نیومده، دو سیمکارتش هم از نظر شما فرق داره!
خدای من ?

یه زمانی مردم گوشی های دو سیم کارته چینی رو مسخره میکردن. به جایی رسید که سه سیم کارته و چهار سیم کارته هم ساختن چینی ها.

یواش یواش شرکت های بزرگ تر هم دو سیم کارته تولید کردن، اما به عنوان نسخه خاص. بعدش پرچمدارها هم در نسخه های اصلی، دو سیم کارته شدن. حالا هم آیفون دو سیم کارته.

اگر استیو جابز سر از خاک در بیاره و این گوشی های بزرگ دو سیم کارته رو ببینه، همون لحظه یه سکته میزنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)