حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 9 اکتیو (Galaxy S9 Active) منتشر شد، باتری 4000 میلی آمپر

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سنت گلکسی اس اکتیو ها چیزی است که از گلکسی اس 4 تا کنون وجود دارد و تقریبا هر نسل شاهد ارایه نسخه اکتیو پرچمدارهای سری اس (Galaxy S) بوده ایم. اینکه گلکسی اس 9 اکتیو تولید و عرضه شود به همین دلیل اصلا موضوع عیر قابل باور و غیر قابل انتظاری نیست و حتی باتری 4000 میلی آمپری آن نیز یک موضوع قابل انتظار است چون نسل های پیشین این سری با همین حجم باتری ارایه شده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 9 اکتیو (Galaxy S9 Active) بیشتر صحبت کنیم.

مشخصات گلکسی اس 9 اکتیو

مشخصات گلکسی اس 9 اکتیو

همانطور که در تصویر بالا می بینید، لیستی از مشخصات احتمالی گلکسی اس 9 اکتیو وجود دارد. هر چند این مشخصات را پیش از اینکه اینجا ببینید قطعا می توانستید حدس هم بزنید و تنها داده جدیدی که می تواند این تصویر در اختیار ما گذارد، مدل عددی سامسونگ SM-G893 است. این مشخصات سخت افزاری همه شبیه به گلکسی اس 9 است. از چیپست اسنپدراگون 845 بگیرید تا حافظه داخلی و رم 64-4 گیگابایتی یا دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم دوگانه f/1.5 و f/2.4 که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با f/1.7 خواهد بود.

نمایشگر 5.8 اینچی گلکسی اس 9 اکتیو که جلوی آن به زبان آلمانی نوشته شده “مستطیل کامل” (!) احتمالا همان منظور کم حاشیه بودن و خمیده نبودن لبه ها را می خواهد برساند. این نمایشگر نیز 18:9 است و رزلوشن آن تقریبا 3K به شمار می رود. درباره باتری 4000 میلی آمپری نیز بد نیست بگوییم موبایل های 4000 میلی آمپری کمی در بازار وجود ندارد اما سری اکتیو سامسونگ با باتری 4000 میلی آمپری عموما شگفتی می آفرینند!

نظر شما چیست؟ مشخصا گلکسی اس 9 اکتیو نیز مثل نسل های قبلی آن به صورت رسمی وارد بازارهای دیگر به جز امریکا و آن جا هم تت اپراتور AT&T نمی شود مگر اینکه سنت شکنی رخ بدهد! اگر در بازار ما موجود باشد شما این نسخه را ترجیح می دهید یا گلکسی اس 9 عادی را؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

سامسونگ واقعا 4000 میلی آمپری های مشتی ای میزنه

Shiral

من موندم چرا توی سری های غیر اکتیو باطری معمولی میزنه!ایا فقط مساله وزن گوشی هست یا سیاست های تشنه نگه داشتن مشتری هست.
به هر حال این گوشی عالیه

Ahmad9300

من قطعا سری اکتیو رو ترجیح میدم، باتری بیشتر، استحکام بیشتر و از همه مهمه تر فلت بود صفحه نمایش

Shiral

دوستان کسی اطلاع داره اس هشت اکتیو را از کجا میشه تهیه کرد ؟من هرجا گشتم پیدا نکردم..یا کلا وارد کننده سری های اکتیو داریم؟

BeFair

رسمی نیست
مگر بدی از اون ور برات بیارن که بازم آنلاکش فکر نکنم گیر بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)