حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بک آپ گرفتن از اینستاگرام به زودی و به صورت رسمی ممکن خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شبکه‌های اجتماعی

می دانیم که اینستاگرام هم به سرعت به روز شدن داده های کاربران روی آن، قابلیت جدید اضافه می کند (!) و این موضوع اصلا بد نیست اما واقعا اگر حتی ۳ ماه به اینستاگرام سر نزنید، شاید پس از این مدت با یک دنیای کاملا جدید رو به رو باشید! جدیدترین قابلیتی که به صورت رسمی هم تایید شده است را می توان امکان بک آپ گرفتن از اینستاگرام دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این قابلیت جدید اینستاگرام بیشتر بخوانیم.

طبق گزارش منتشر شده از Techcrunch اینستاگرام در تلاش برای ارائه قابلیتی است که کاربران بتواند یک کپی از داده های خود در این شبکه اجتماعی داشته باشند. چنین تصمیمی پس از انتشار مقاله این وب سایت درباره عدم امکان به همراه داشتن اطلاعات منتشر شده در اینستاگرام در فضای دیگری به جز آن، گرفته شده است. این روزها ما اطلاعات زیادی از خود را به صورت روزانه در اینستاگرام به صورت استوری، پست یا دایرکت منتشر می کنیم و واقعا بد نیست اگر روزی خواستیم به فعالیت خود پایان بدهیم، بتوانیم خاطرت خود را از روی آن برداریم!

فیس بوک مدت هاست که قابلیت بک آپ گرفتن جامع دارد و عجیب است که اینستاگرام هنوز آن را ندارد. درباره اینکه قابلیت بک آپ گرفتن از اینستاگرام دقیقا به چه شکل است هنوز خبری منتشر نشده و مشخص نیست که فقط به شما اجازه دانلود پست ها را می دهد یا کامنت های پست، استوری و دایرکت ها نیز بک آپ گرفته می شوند. می دانید که در حال حاضر سرویس های توسعه دهنده ثالث وجود دارند که به صورت ساده به شما اجازه ذخیره تمام تصاویر را می دهد اما این واقعا آن چیزی نیست که کاربر بخواهد و از طرفی نمونه ای که خود سرویس ارائه کند قطعا کیفیت بهتری دارد و نگرانی اضافی برای حریم خصوصی نخواهیم داشت.

فکر می کنید امکان بک آپ گرفتن از اینستاگرام چقدر برای شما می تواند کاربردی باشد؟ به صورت کلی فکر می کنید این چنین قابلیتی چقدر بتواند به اعتماد کاربران کم اعتماد شده به فیس بوک، کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوبه که فعلا کاری به کار اینستاگرام ندارن!
هر چند چنتا نمونه ایرانیش هم ساخته شده ولی تفاوت از زمین تا آسمانه.

BeFair

فعلا که نه ولی بعدا شاید 🙂

Peiman

تو این چند وقت اخیر اینستا قابلیت های خیلی خوبی رو اضافه کرد?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)