حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه ردمجیک به برآمدگی دوربین آیفون ۱۷ پرو و سایر برندهای رقیب

نوشته

11 ساعت قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

ردمجیک دوباره به سر خط خبرها بازگشته و این بار، نه برای شکستن رکوردهای عملکردی، بلکه درمورد طراحی است. تنها چند روز پس از رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچم‌دار سری ردمجیک ۱۱ پرو در چین، این برند گیمینگ یک کلیپ انیمیشنی کوتاه منتشر کرده است که نام‌های بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند، و در رأس آن‌ها آیفون اپل را به سخره می‌گیرد.

خلاصه و نکات کلیدی

  • 🔹 ردمجیک یک ویدیوی تبلیغاتی طعنه‌آمیز منتشر کرده که برآمدگی‌های بزرگ دوربین، به‌ویژه در آیفون ۱۷ پرو را مسخره می‌کند.
  • 🔹 این ویدیو یک غلتک را نشان می‌دهد که برآمدگی‌های دوربین گوشی‌ها را صاف می‌کند.
  • 🔹 پرچم‌داران ردمجیک (مانند سری ۱۱ پرو) دارای طراحی پشتی کاملاً تخت و بدون برآمدگی دوربین هستند.
  • 🔹 این تیزر در آستانه عرضه جهانی ردمجیک ۱۱ پرو در تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) منتشر شده است.

پیام رد مجیک: چرا برآمدگی، وقتی می‌توان یکپارچه بود؟

این ویدیو یک غلتک مینیاتوری را نشان می‌دهد که روی گوشی‌ها حرکت می‌کند تا برآمدگی‌های دوربین آن‌ها را به داخل فشار داده و صاف کند؛ طعنه‌ای که مستقیماً ماژول پشتی بزرگ آیفون ۱۷ پرو را هدف قرار داده است.

پیام رد مجیک کاملاً واضح است: «چرا برآمدگی، وقتی می‌توان یک‌دست بود؟» یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پرچم‌داران اخیر این شرکت، از سری ردمجیک ۹ به بعد، طراحی ماژول دوربین است که کاملاً هم‌سطح با پنل پشتی قرار می‌گیرد. این نه‌تنها در بازار امروز گوشی‌های هوشمند نادر است، بلکه مزایای عملی نیز به‌همراه دارد.

مهم‌ترین مزیت عملی این طراحی این است که گوشی هنگامی که روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد، لق نمی‌زند.

  • گوشی روی سطوح صاف لق نمی‌زند.
  • راحتی بیشتر هنگام در دست گرفتن گوشی برای بازی کردن.
طراحی ردمجیک ۱۱ پرو

طراحی ردمجیک ۱۱ پرو

آیا طراحی تخت به قیمت کیفیت دوربین تمام شده است؟

برای کسانی که نگران عملکرد دوربین هستند، ردمجیک چند نمونه عکس گرفته‌شده با ۱۱ پرو پلاس را به اشتراک گذاشته است. به‌طور خلاصه، تصاویر هیچ نویز یا دانه‌بندی قابل‌توجهی را نشان نمی‌دهند، مشکلاتی که اغلب در سنسورهای کوچک‌تر دیده می‌شوند، و رنگ‌ها زنده و متعادل به‌نظر می‌رسند.

بازاریابی چریکی در آستانه عرضه جهانی

این اولین طعنه بازیگوشانه این برند به اپل نیز نیست. در کمپین‌های گذشته، ردمجیک آیفون را به‌دلیل داغ شدن بیش‌ازحد (overheating) در طول انجام بازی‌های موبایل مسخره کرده بود.

این ویدیو پیش از این در رویداد رونمایی ردمجیک در چین پخش شده بود، اما اکنون این شرکت این کلیپ را در تمام صفحات اجتماعی بین‌المللی خود، از جمله فیسبوک، تیک‌تاک و X، به اشتراک گذاشته است.

زمان‌بندی این ویدیو عالی است. با توجه به اینکه عرضه جهانی برای ۳ نوامبر (دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۴) تنظیم شده است، این هیاهوی وایرال نیمی از کار بازاریابی را برای ردمجیک انجام می‌دهد. چه این یک شوخی ساده باشد یا بخشی حساب‌شده از بازاریابی چریکی، یک چیز واضح است، ردمجیک دقیقاً می‌داند چگونه مردم را به بحث وادارد.

نظر شما درمورد این سبک بازاریابی چیست؟ آیا طراحی تخت دوربین را به برآمدگی‌های بزرگ ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی