
عملکرد سری شیائومی ۱۷ در بازار با استقبال خوبی مواجه شده است. جدیدترین آمارها نشان میدهد که این سری از گوشیهای پرچمدار شیائومی به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شده و رشد قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی خود ثبت نموده است.
پیشتر، تأیید شد که سری شیائومی ۱۷ تنها در ۵ روز پس از عرضه، موفق به فروش بیش از یک میلیون دستگاه شده است. این دستاورد در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) توسط رسانه معتبر CCTV News تأیید شد و حتی لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی، شخصاً به این موفقیت واکنش نشان داد. این ارقام نشان میدهد که سری ۱۷ به یکی از سریعترین پرچمداران شیائومی از نظر فروش در سالهای اخیر تبدیل شده است.
در یک برنامه زنده که در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برگزار شد، لو وایبینگ (Lu Weibing)، از شرکا و رئیس بخش موبایل شیائومی، اعلام کرد که فروش کلی سری شیائومی ۱۷ در مقایسه با نسل قبلی بیش از ۲۰٪ افزایش داشته است. نکته شگفتانگیزتر اینجاست که فروش مدلهای پرو به تنهایی سه برابر (3x) بیشتر از نسل گذشته خود بوده است. این جهش چشمگیر، جذابیت بالای مدلهای پرو را در میان خریداران گوشیهای هوشمند پریمیوم به وضوح نشان میدهد.
هنگامی که سری شیائومی ۱۷ در ساعت ۱۰ صبح روز ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برای فروش عرضه شد، کل موجودی تمام مدلها تنها در ۵ دقیقه به طور کامل به فروش رسید. این موفقیت، رکوردهای جدیدی را از نظر تعداد فروش و درآمد در روز اول در تمام بخشهای قیمتی بازار داخلی چین برای سال ۲۰۲۵ به ثبت رساند.
نکته جالب توجه این است که مدل شیائومی ۱۷ پرو مکس به تنهایی بیش از ۵۰٪ از کل فروش این سری را به خود اختصاص داد و به عنوان محبوبترین انتخاب مشتریان شناخته شد.
| شاخص عملکرد | آمار و ارقام |
|---|---|
| فعالسازی تجمعی (تا ۱۲ اکتبر) | حدود ۱.۳۷ میلیون دستگاه |
| فروش اولیه (در ۵ روز اول) | بیش از ۱ میلیون دستگاه |
| رشد فروش سری پرو (نسبت به نسل قبل) | ۳ برابر |
| سهم مدل پرو مکس از کل فروش | بیش از ۵۰ درصد |
| زمان فروش کامل در روز اول | ۵ دقیقه |
نظر شما درباره فروش سری Xiaomi 17 چیست؟ فکر میکنید در بازار جهانی هم بتوانند محصولات خوش فروشی باشند؟