حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی اینستاگرام کاملا کپی تیک تاک خواهد شد؟ بخش Reels تبدیل به صفحه اصلی می‌شود

نوشته

21 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

آنطور که پیداست اینستاگرام هر کاری می‌کند تا در مقابل رقیب چینی خود، کاربر از دست ندهد. براساس آزمایش‌های جدیدی که این برند انجام می‌دهد، باید گفت که طراحی اینستاگرام کاملا کپی تیک تاک خواهد شد. در حقیقت بخش Reels تبدیل به صفحه اصلی می‌شود اما همچنان استوری‌ها بالای صفحه هستند.

خلاصه و نکات کلیدی

  • 🔵 اینستاگرام در حال آزمایش یک رابط کاربری Reels-محور در هند است که در آن، اپلیکیشن به طور پیش‌فرض روی فید Reels باز می‌شود.
  • 🔵 در این طرح آزمایشی، یک تب جدید “Following” با سه حالت نمایش محتوا (همه، دنبال‌کنندگان مشترک و ترتیب زمانی) اضافه شده است.
  • 🔵 فیسبوک ویژگی جدیدی به نام “چالش‌های طرفداران” (Fan Challenges) را برای افزایش تعامل بین تولیدکنندگان محتوا و مخاطبانشان معرفی کرده است.
  • 🔵 قابلیت نشان‌های طرفداران برتر (Top Fan Badges) در فیسبوک با امکان سفارشی‌سازی توسط تولیدکنندگان محتوا ارائه شده است.
طراحی جدید اینستاگرام

طراحی جدید اینستاگرام

دو آپدیت بزرگ برای تقویت تعامل در پلتفرم‌های متا

شرکت متا دو به‌روزرسانی بزرگ را برای پلتفرم‌های اجتماعی خود معرفی کرده است. اینستاگرام در حال آزمایش روشی جدید برای ناوبری در اپلیکیشن خود در هند است، در حالی که فیسبوک ویژگی‌هایی را برای تقویت ارتباط بین تولیدکنندگان محتوا و مخاطبانشان ارائه می‌دهد. هر دو آپدیت با هدف افزایش خلاقیت، تعامل و مشارکت جامعه کاربری طراحی شده‌اند.

آزمایش اینستاگرام در هند: تجربه Reels-محور

اینستاگرام در حال آزمایش یک طرح‌بندی Reels-محور برای گروهی منتخب از کاربران در هند است؛ بازاری که به فرهنگ متنوع ویدیوهای کوتاه خود شهرت دارد. در این تست، کاربرانی که اپلیکیشن را باز می‌کنند، به طور پیش‌فرض به فید Reels هدایت می‌شوند. استوری‌ها همچنان در بالای صفحه قابل دسترس هستند و پیام‌های دایرکت نیز با یک سوایپ در نوار ناوبری در دسترس قرار دارند.

معرفی تب جدید “Following”

این فرمت جدید همچنین یک تب اختصاصی “Following” را معرفی می‌کند که سه روش برای مشاهده به‌روزرسانی‌های حساب‌های دنبال شده ارائه می‌دهد:

  • نمایش تمام محتوای حساب‌های دنبال شده
  • نمایش محتوای دنبال‌کنندگان مشترک (Mutual followers)
  • نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی (Chronological)

این تغییر با هدف روان‌تر کردن دسترسی به ویدیوهای کوتاه و پیام‌رسانی طراحی شده و نشان‌دهنده تمرکز روزافزون اینستاگرام بر این حوزه‌ها است. در سطح جهانی، اینستاگرام به ۳ میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده و روزانه بیش از ۴.۵ میلیارد بار، Reels در پلتفرم‌های متا بازنشر می‌شود.

نظر شما چیست؟ شما در اینستاگرام بیشتر در بخش ریلز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
آینده روشن با انتخاب بهتر ✨ در ترنجی سعی دارم تا بهترین محتوا رو برای انتخاب صحیح‌ت ارائه کنم، ممنون از همراهی‌ت 🙌🏼❤️