شیائومی بهتازگی از جدیدترین نسل گوشیهای هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرده است. این سری ردهبالای جدید شامل شیائومی ۱۷، شیائومی ۱۷ پرو و شیائومی ۱۷ پرو مکس میشود. درحالیکه این دستگاهها کمتر از یک هفته است که معرفی شدهاند، فروش عمومی آنها بلافاصله در بازار خانگی شیائومی یعنی چین آغاز شده و باید گفت که با یک موفقیت چشمگیر شامل شکستن رکورد فروش روبرو شده است.
این غول فناوری چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، دستاوردهای فروش جدیدترین گوشیهای هوشمند پرچمدار خود را به اشتراک گذاشت. طبق پوستر منتشرشده، شیائومی ادعا میکند که سری شیائومی ۱۷ رکورد جدیدی را برای فروش اولیه گوشیهای پرچمدار این شرکت به ثبت رسانده است. نکته قابلتوجه این است که این رکورد جدید تنها پنج دقیقه پس از شروع فروش عمومی این سه گوشی بهدست آمده است.
درحالحاضر، این برند هنوز آمار و ارقام دقیقی را به اشتراک نگذاشته است. اما این فروش اولیه انفجاری میتواند به سری شیائومی ۱۷ کمک کند تا به یکی از پرفروشترین گوشیهای هوشمند پرچمدار این شرکت تبدیل شود.
برای یادآوری، سری شیائومی ۱۵ در سال گذشته تنها با دو مدل استاندارد و پرو عرضه شد و مدل اولترا چند ماه بعد بههمراه نسخه جهانی مدل پایه به بازار آمد. بنابراین، فروش بالاتر امسال میتواند بهدلیل وجود مدل سوم (پرو مکس) در زمان عرضه اولیه باشد.
مدلهای پرو امسال قطعاً یک عامل تغییردهنده بازی هستند و این شرکت همچنین این مدلها را در فرمفکتورهای جمعوجور و کشیده بههمراه یک نوآوری جذاب یعنی نمایشگر پشتی عرضه کرده که یادآوری مدل می ۱۱ اولترا خود همین برند است.
بهنظر شما، آیا استراتژی شیائومی مبنیبر عرضه همزمان سه مدل پرچمدار (استاندارد، پرو و پرو مکس) یک حرکت هوشمندانه برای پوشش دادن سلیقههای مختلف و افزایش فروش اولیه است؟