حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی ۱۷ رکورد فروش پرچم‌داران Xiaomi را تنها در ۵ دقیقه شکست

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی به‌تازگی از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی کرده است. این سری رده‌بالای جدید شامل شیائومی ۱۷، شیائومی ۱۷ پرو و شیائومی ۱۷ پرو مکس می‌شود. درحالی‌که این دستگاه‌ها کمتر از یک هفته است که معرفی شده‌اند، فروش عمومی آن‌ها بلافاصله در بازار خانگی شیائومی یعنی چین آغاز شده و باید گفت که با یک موفقیت چشمگیر شامل شکستن رکورد فروش روبرو شده است.

خلاصه و نکات کلیدی

  • 🔹 سری شیائومی ۱۷ تنها پنج دقیقه پس از شروع فروش عمومی در چین، رکورد جدیدی را برای فروش اولیه گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی به ثبت رساند.
  • 🔹 این سری شامل سه مدل شیائومی ۱۷، ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس است که همگی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت نسل ۵ مجهز هستند.
  • 🔹 یکی از دلایل این فروش بالا، عرضه همزمان سه مدل در مقایسه با دو مدل در نسل‌های قبلی است.
  • 🔹 شیائومی هنوز آمار دقیق فروش را اعلام نکرده، اما فروش اولیه را «انفجاری» توصیف کرده است.

شکستن رکورد فروش در پنج دقیقه

این غول فناوری چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، دستاوردهای فروش جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را به اشتراک گذاشت. طبق پوستر منتشرشده، شیائومی ادعا می‌کند که سری شیائومی ۱۷ رکورد جدیدی را برای فروش اولیه گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت به ثبت رسانده است. نکته قابل‌توجه این است که این رکورد جدید تنها پنج دقیقه پس از شروع فروش عمومی این سه گوشی به‌دست آمده است.

درحال‌حاضر، این برند هنوز آمار و ارقام دقیقی را به اشتراک نگذاشته است. اما این فروش اولیه انفجاری می‌تواند به سری شیائومی ۱۷ کمک کند تا به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این شرکت تبدیل شود.

رکورد فروش شیائومی ۱۷

رکورد فروش شیائومی ۱۷

دلایل احتمالی این موفقیت

برای یادآوری، سری شیائومی ۱۵ در سال گذشته تنها با دو مدل استاندارد و پرو عرضه شد و مدل اولترا چند ماه بعد به‌همراه نسخه جهانی مدل پایه به بازار آمد. بنابراین، فروش بالاتر امسال می‌تواند به‌دلیل وجود مدل سوم (پرو مکس) در زمان عرضه اولیه باشد.

مدل‌های پرو امسال قطعاً یک عامل تغییردهنده بازی هستند و این شرکت همچنین این مدل‌ها را در فرم‌فکتورهای جمع‌وجور و کشیده به‌همراه یک نوآوری جذاب یعنی نمایشگر پشتی عرضه کرده که یادآوری مدل می ۱۱ اولترا خود همین برند است.

به‌نظر شما، آیا استراتژی شیائومی مبنی‌بر عرضه همزمان سه مدل پرچم‌دار (استاندارد، پرو و پرو مکس) یک حرکت هوشمندانه برای پوشش دادن سلیقه‌های مختلف و افزایش فروش اولیه است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی