حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی بیانیه جدید پیرامون مشکل Xperia 1 VII ارائه کرد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی چند روز پیش، فروش گوشی Xperia 1 VII را در بازار ژاپن متوقف کرد. دلیل این تصمیم، بروز مشکلاتی جدی در عملکرد دستگاه اعلام شده است. برخی کاربران گزارش داده‌اند که دستگاه به‌صورت تصادفی ری‌استارت می‌شود، خاموش می‌ماند یا حتی در برخی موارد دیگر به‌هیچ‌وجه روشن نمی‌شود. اکنون، شعبه بریتانیا سونی بیانیه جدیدی درباره مشکل Xperia 1 VII منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرده که همچنان درحال بررسی علت این مشکلات است و تلاش می‌کند راه‌حلی برای کاربران آسیب‌دیده پیدا کند.

بیانیه جدید سونی بریتانیا درباره مشکل Xperia 1 VII

در بازار اروپا، سونی مشغول شناسایی میزان گستردگی این مشکل درمیان دستگاه‌های فروخته‌شده است. به‌گفته این شرکت، ممکن است این نقص فقط برخی سری‌های خاص از Xperia 1 VII را دربرگیرد و همه محصولات دچار آن نباشند.

سونی در اطلاعیه خود اشاره کرده است که صفحه رسمی مربوط به این موضوع به‌روزرسانی خواهد شد و به‌زودی اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتری برای مشتریان اروپایی در آن قرار می‌گیرد. درهمین‌حال، از کاربران خواسته شده که از داده‌های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنند تا در صورت بروز مشکل، اطلاعاتشان از بین نرود.

بیانیه جدید سونی بریتانیا درباره مشکل Xperia 1 VII

بیانیه جدید سونی بریتانیا درباره مشکل Xperia 1 VII

راه‌حل موقتی و نکات مهم نرم‌افزاری

سونی همچنین یک راهکار موقتی پیشنهاد داده است: اگر گوشی شما به حالت خاموشی عمیق رفته و روشن نمی‌شود، دکمه روشن/خاموش و افزایش صدا را هم‌زمان به‌مدت حدود ۲۰ ثانیه نگه دارید. این کار ممکن است دستگاه را از حالت خواب عمیق خارج کند.

این شرکت همچنین توصیه کرده است که مطمئن شوید آخرین نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی دستگاه نصب شده است. البته همان‌طور که قبلاً هم گفته شده بود، ازآنجاکه هنوز دلیل اصلی این مشکل مشخص نشده، احتمال زیادی وجود ندارد که به‌روزرسانی فعلی واقعاً تأثیر خاصی داشته باشد، اما امتحان کردنش خالی از لطف نیست.

سخن پایانی

مشکلاتی که در گوشی پرچم‌دار Xperia 1 VII مشاهده شده، می‌تواند برای بسیاری از کاربران نگران‌کننده باشد، به‌ویژه افرادی که به‌تازگی هزینه زیادی برای تهیه این دستگاه پرداخت کرده‌اند. توقف فروش در ژاپن و بررسی‌های سونی در اروپا نشان می‌دهد که این شرکت به‌طور جدی به‌دنبال یافتن علت مشکل است. تا زمان ارائه راه‌حل نهایی، پیشنهاد می‌شود کاربران از داده‌های خود پشتیبان‌گیری کرده و نکات پیشنهادی سونی را دنبال کنند تا درصورت بروز اختلال، کمترین آسیب متوجه آن‌ها شود.

نظر شما درباره مشکل Xperia 1 VII سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی