حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابتکار Agentic AI: استراتژی جدید هوش مصنوعی اوپو در کنفرانس Google Cloud Next 2025 معرفی شد

نوشته

16 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اوپو، هوش مصنوعی

گوگل اخیراً کنفرانس سه‌روزه Google Cloud Next 2025 خود را در لاس وگاس برگزار کرد. در جریان این رویداد، برند گوشی‌های هوشمند اوپو، از ابتکار Agentic AI خود رونمایی کرد و در مورد استراتژی خود برای پیشرو بودن در تجربیات هوش مصنوعی از طریق توسعه داخلی و همکاری با گوگل (به ویژه Google Cloud) صحبت کرد.

رونمایی از قابلیت‌ها و استراتژی‌های جدید

علاوه بر این، اوپو قابلیت جستجوی هوش مصنوعی (AI Search) را در این کنفرانس به نمایش گذاشت. این یک ابزار هوش مصنوعی در سطح سیستم است که با قدرت Google Cloud کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از پرس‌وجوهای زبان طبیعی، اطلاعات پیچیده اسناد چندوجهی (multimodal) را به طور مؤثر جستجو و بازیابی کنند.

این برند همچنین پیشرفت‌های خود را در زمینه‌های بهره‌وری هوش مصنوعی (AI Productivity)، تصویربرداری هوش مصنوعی (AI Imaging) و خلاقیت هوش مصنوعی (AI Creativity) برجسته کرد.

جیسون لیائو (Jason Liao)، رئیس مؤسسه تحقیقاتی اوپو، گفت:

“تمرکز اوپو همیشه بر روی کاربر بوده و هدف ما بسیار روشن است: رهبری نوآوری در تجربه هوش مصنوعی و ارائه بهترین تجربه. ما به طور مداوم در حال ارتقاء تجربیات هوش مصنوعی از طریق همکاری‌های استراتژیک با شرکایی مانند Google Cloud هستیم و هدفمان ارائه قابلیت‌های Agentic AI به کاربران اوپو است.”

نگاهی به آینده هوش مصنوعی اوپو

اوپو همچنین اعلام کرد که در حال بررسی فاز بعدی تجربیات Agentic AI با تمرکز بر ایجاد تجربیات کاربری شخصی‌سازی شده است.

این شرکت همچنین در حال توسعه یک سیستم دانش کاربر (user knowledge system) جدید است که به عنوان یک مخزن متمرکز برای داده‌های کاربر عمل خواهد کرد تا مشکل پراکندگی اطلاعات در دستگاه‌های تلفن همراه را برطرف کند. این سیستم از فعالیت‌ها، علایق، داده‌ها و خاطرات کاربران یاد می‌گیرد تا تجربیات هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه دهد.

هدف‌گذاری بلندپروازانه

اوپو قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی (زمستان ۱۴۰۴)، ۱۰۰ میلیون کاربر از هوش مصنوعی اوپو (Oppo AI) برای بهبود تعاملات روزمره خود با دستگاه‌هایشان استفاده کنند. این شامل گوشی‌های جدیدی مانند Oppo Find X8 Ultra که اخیراً معرفی شده نیز می‌شود.

اوپو Find X8 Ultra رسماً معرفی شد: سیستم دوربین آشنا در طراحی ظریف‌تر

این برنامه‌ها نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری جدی اوپو در زمینه هوش مصنوعی و تلاش برای ارائه تجربیات هوشمندتر و شخصی‌تر به کاربرانش با همکاری غول‌های فناوری مانند گوگل است.

نظر شما درباره عملکرد برندهای مختلف در زمینه هوش مصنوعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)