حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شیائومی اسمارت بند ۹ پرو و Watch S4 در تیزرهای رسمی به نمایش درآمد

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

فردا یعنی سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ شاهد رونمایی شیائومی از محصولات جدیدش خواهیم بود. گل سرسبد این رونمایی قطعا سری موبایل‌های پرچمدار اندرویدی Xiaomi 15 خواهند بود. با این حال گفته شده که این رویداد شامل ۱۵ محصول جدید خواهد بود! در لیست این محصولات می‌توان به ۲ گجت پوشیدنی کلیدی این شرکت اشاره کرد. این محصولات شامل شیائومی اسمارت بند ۹ پرو و Watch S4 می‌شود که طراحی آن‌ها در تیزرهای رسمی به نمایش درآمده است.

طراحی شیائومی اسمارت بند ۹ پرو و Watch S4

انتظار می‌رود این گجت‌های پوشیدنی جدید Xiaomi ویژگی‌های بهبود یافته و طراحی مدرن‌تری را در مقایسه با مدل‌های قبلی خود ارائه دهند. در تیزرهای رسمی بخشی از طراحی این محصولات را مشاهده می‌کنیم.

بیایید با ساعت هوشمند شیائومی واچ اس ۴ شروع کنیم:

شیائومی واچ اس ۴

شیائومی واچ اس ۴

اگر به یاد داشته باشید، این برند شیائومی واچ S4 Sport را حدودا ۳ ماه پیش معرفی کرده بود. در نتیجه واچ S4 شیائومی دومین محصولی خواهد بود که به سری S4 اضافه می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، طراحی کلی شیائومی واچ اس ۴ یک نمایشگر دایره‌ای را نوید می‌دهد که حاشیه دور آن نیز قابل تعویض است. این طراحی می‌تواند شخصی‌سازی بیشتری به کاربر بدهد که به نظر ما جذاب می‌رسد.

به سراغ نسل دستبند هوشمند شیائومی یعنی اسمارت بند ۹ پرو بریم:

شیائومی اسمارت بند ۹ پرو

شیائومی اسمارت بند ۹ پرو

ماه گذشته، رندرهایی از شیائومی اسمارت بند 9 پرو به بیرون درز کرد، اما حالا طراحی این گجت پوشیدنی رسما به نمایش گذاشته شده است. پیش‌بینی می‌شود که این محصول دارای صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با وضوح 336 در 480، رفرش‌ریت 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت باشد. این دستبند باید طیف وسیعی از ویژگی‌های پایش سلامت و تناسب اندام از جمله نظارت بر ضربان قلب و ردیابی اکسیژن خون را ارائه دهد.

نظر شما درباره این ۲ گجت پوشیدنی شیائومی چیست؟ برای شما جذاب هستند؟ اگر به فکر خرید باشید، کدام را انتخاب خواهید کرد؟ طبیعتا واچ اس ۴ قیمت بالاتری نسبت به اسمارت بند ۹ پرو خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)