حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات طراحی آنر مجیک ۷ پرو در تصاویر جدید مشاهده شد

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر در حال آماده شدن برای رونمایی از سری پرچمدار Magic 7 در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه) است. پیش از معرفی این تلفن های هوشمند، افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار تصاویری جدید جزئیات طراحی آنر مجیک ۷ پرو را به اشتراک گذاشت.

آنر مجیک ۷ پرو دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود

تصاویر منتشر شده، دوربین سه‌گانه Magic 7 Pro را تأیید می‌کنند. این دستگاه از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده و حاشیه های متقارن برخوردار خواهد بود. یک بریدگی کپسولی شکل در مرکز بالای نمایشگر این تلفن هوشمند دیده می‌شود که دوربین های دوگانه سلفی را درون خود جای داده است. احتمالاً Honor Magic 7 Pro از فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت قبلاً ادغام هوش مصنوعی در سیستم دوربین خود را برای بهبود قابلیت های تصویربرداری تأیید کرده است.

جزئیات طراحی آنر مجیک ۷ پرو

تصاویر و رندر های فاش شده نشان می‌دهند که هر دو مدل آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو دارای یک ماژول دوربین هشت ضلعی با حاشیه نقره‌ای یا خاکستری هستند، در حالی که یک رندر به فریم طلایی اشاره داشت. این دو دستگاه به سه سنسور تصویر و یک فلاش LED مجهز می‌شوند. لوگو Honor نیز در پایین پنل پشتی دیده می‌شود.

نگاهی به مشخصات مورد انتظار سری Honor Magic 7

گفته می‌شود که Honor Magic 7 با حافظه های ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند در رنگ های طلایی، سفید، مشکی، آبی و خاکستری عرضه می‌شود. نسخه Pro احتمالاً با حافظه های داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی قابل‌تهیه خواهد بود. شایعات همچنین به یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1.5K برای مدل استاندارد و به‌کارگیری نمایشگر OLED با وضوح 2K برای مدل Pro اشاره می‌کنند.

انتظار می‌رود که آنر مجیک ۷ پرو از باتری پرظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (به همراه شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی) پشتیبانی کند.

هر دو عضو سری Magic 7 دارای سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش خواهند بود. این سری با برخورداری از استاندارد IP68/IP69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. انتظار می‌رود که حتی شاهد پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در مدل پرو باشیم. آنر چندی پیش از رابط کاربری MagicOS 9.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ که با سری Magic 7 عرضه می‌شود، رونمایی کرد.

تراشه اسنپدراگون ۸ الیت وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن های هوشمند آینده آنر را بر عهده خواهد داشت. CPU این چیپست ۴۵ درصد قدرت بیشتری داشته و بهره‌وری انرژی نیز ۴۴ درصد در مقایسه با نسل قبل بهبود یافته است. هدف این تراشه رقابت مستقیم با مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ بوده و عملکرد کلی سری Magic 7 را بهبود می‌بخشد.

طراحی آنر مجیک 7 در رنگ خاکستری رسماً به‌نمایش گذاشته شد

به طور خلاصه، سری Magic 7 ترکیبی از فناوری های پیشرفته، ویژگی های هوش مصنوعی و طراحی پریمیوم خواهد بود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی