حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ریلمی GT 7 Pro پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

ریلمی جی تی ۷ پرو در تاریخ ۱۴ آبان معرفی خواهد شد. تأیید شده است که این تلفن هوشمند در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) راهی بازار هند و سایر بازار های جهانی می‌شود. نسخه چینی این دستگاه با شماره مدل RMX5010 شناخته می‌شود؛ اما نسخه جهانی دارای شماره مدل RMX5011 است. هم‌اکنون، ریلمی GT 7 Pro در میان داده های TENAA مشاهده شده که تمام مشخصات کلیدی این گوشی را فاش می‌کند.

ریلمی GT 7 Pro از باتری 6,500mAh و تراشه پرچمدار کوالکام برخوردار خواهد بود

لیست TENAA نشان می‌دهد که Realme GT 7 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED Plus Eco² سامسونگ با طراحی چهار لبه خمیده و رزولوشن ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر با فناوری 8T LTPO می‌تواند نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتزی را به‌همراه حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت در اختیار کاربران خود قرار دهد. به‌طور رسمی تأیید شده است که این دستگاه دارای سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش کوالکام خواهد بود.

Realme GT 7 Pro

Realme GT 7 Pro

ریلمی GT 7 Pro یکی از اولین گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهد بود که وارد بازار چین می‌شود. این دستگاه در بازار داخلی ریلمی با ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت و ۲۴ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. لیست TENAA حاوی اطلاعات نادرستی درباره باتری است. گزارش ها نشان می‌دهند که GT 7 Pro دارای باتری پرظرفیت ۶,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Realme GT 7 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، سه لنز دوربین (۵۰ + ۸ + ۵۰ مگاپیکسلی) در قاب پشتی این تلفن هوشمند پرچمدار آینده ریلمی قرار می‌گیرد. این دستگاه از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار خواهد بود. ریلمی جی تی ۷ پرو به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

این دستگاه، اولین تلفن هوشمند ریلمی مجهز به اندروید ۱۵ و رابط کاربری Realme UI 6 خواهد بود. از دیگر ویژگی های Realme GT 7 Pro می‌توان به فرستنده مادون قرمز، فریم فلزی و برخورداری از استاندارد IP68/69 اشاره کرد. به‌طور رسمی تأیید شده است که این تلفن هوشمند در رنگ های نارنجی، تیتانیومی و سفید وارد بازار خواهد شد.

تاریخ رونمایی ریلمی GT 7 Pro مشخص شد: ۱۴ آبان ماه

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره ریلمی GT 7 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی