حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری شیائومی ۱۵ بیشتر از نسل قبل خواهد بود

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، ظرفیت باتری شیائومی ۱۵ را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که باتری این تلفن هوشمند، ظرفیت بیشتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

شیائومی ۱۵ به باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود 

تاکنون برخی از جزئیات شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به اشتراک گذاشته شده است. در حال حاضر اما شاهد افشای ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای شیائومی ۱۵ هستیم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند پرچمدار دارای باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری (کمتر از 5,500mAh شایعه شده در گذشته) خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کرده و ضخامت ۸.۱ میلی‌متری داشته باشد. Xiaomi 15 وزن ۱۹۱ گرمی خواهد داشت. شیائومی ۱۴ از باتری ۴,۶۱۰ میلی‌آمپری برخوردار بود.

ظرفیت باتری Xiaomi 15

مطابق با گزارش Gizmochina، تأیید شده که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی تخت AMOLED با حاشیه های بسیار باریک (تنها ۱.۳۸ میلی‌متر) و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. علاوه بر این، شیائومی بر طراحی متعادل برای ارگونومی بهتر تاکید دارد. نمایشگر این دستگاه حداکثر روشنایی ۳,۲۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

به‌تازگی، ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای شیائومی ۱۵ پرو نیز تایید شده است. این تلفن هوشمند به باتری ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه همانند مدل استاندارد از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند پرچمدار، ضخامت ۸.۳۵ میلی‌متری و وزن ۲۱۳ گرمی خواهد داشت. با وجود باتری بزرگتر، طراحی این دستگاه نسبتاً جمع‌وجور باقی خواهد ماند.

شیائومی ۱۵ به دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳.۲ برابری مجهز می‌شود. در حالی که مدل Pro دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد بود.

رندر شیائومی 15 اولترا با ماژول عجیب دوربین آن را ببینید

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی