حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از دو نسخه گلکسی زد فولد ۷ در سال ۲۰۲۵ رونمایی می‌کند

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق شایعه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، سامسونگ در حال آماده‌سازی نه یک، بلکه دو نسخه از گلکسی زد فولد ۷ است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شاید نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ سال آینده میلادی از راه برسد

سه اسم رمز مختلف برای تلفن های هوشمند تاشو سال آینده سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است. «B7» مربوط به Z Flip 7 می‌شود. «Q7» مربوط به Z Fold 7 است؛ و اسم رمزی به نام «Q7M» نیز وجود داشته که یک تلفن هوشمند تاشو ناشناخته است.

Galaxy Z Fold 6

با توجه به آنکه اسم رمز این گوشی تاشو ناشناخته با Q7 شروع می‌شود، می‌توان به راحتی فرض کرد که یک دستگاه از سری Galaxy Z Fold سامسونگ در راه است. اما در حال حاضر، پسوند M نامشخص است. Galaxy Z Fold 6 Special Edition که به‌تازگی در کشور کره جنوبی معرفی شده، دارای اسم رمز «Q6A» است. بنابراین اگر Q7M یک گوشی نسخه ویژه بود، باید با نام Q7A شناخته می‌شد. حداقل این چیزی است که ما با توجه به اطلاعات موجود فکر می‌کنیم.

مطابق با گزارش GSMArena، شاید Q7M گوشی تاشوی ارزان‌قیمتی باشد که کارشناسان در سال گذشته درباره آن صحبت کرده‌اند. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کار بر روی گسترش مجموعه تلفن های هوشمند تاشو سری Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip خود با دستگاه های مقرون‌به‌صرفه‌تر است. البته این اطلاعات هنوز در حد شایعه هستند و سامسونگ آن را به‌طور رسمی تأیید نکرده است. پس ممکن است در نهایت تصمیم سامسونگ، متفاوت با آنچه باشد که ما فکر می‌کنیم.

ضخامت گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ احتمالا تک رقمی خواهد بود

نظر شما چیست؟ آیا ارائه گوشی های تاشو اقتصادی‌تر توسط سامسونگ، باعث جلب توجه کاربران خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی