حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی A56 سامسونگ ارتقا مهمی خواهد داشت

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر بخواهیم بی‌طرف باشیم، هر چند که سری گلکسی A سامسونگ دوربین خیلی تعریفی ندارد اما همواره از رقبای هم‌رده خود بالاتر بوده و یکی از دلایل خرید اصلی آن‌ها همین بخش محسوب می‌شود. این موضوع به خصوص درباره Galaxy A5n صدق می‌کند. به نظر می‌رسد که نسل جدید آن پیشرفت‌هایی برای حفظ این موقعیت خواهد داشت. گزارش جدیدی داریم که می‌گوید دوربین گلکسی A56 سامسونگ ارتقا مهمی خواهد داشت.

ارتقا بخش دوربین گلکسی A56 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A55 حوالی اواخر اسفند ۱۴۰۲ معرفی شد، در نتیجه انتظار داریم جایی حوالی همان بازه زمانی از جانشینش هم رونمایی شود. جانشین این محصول احتمالا با اسم تجاری Galaxy A56 عرضه شود و در حال حاضر در دست توسعه است.

امروز گزارشی درباره دوربین گلکسی A56 داریم که می‌تواند شامل خبرهای خوب و بد باشد!

بیایید با خبرهای شروع کنیم. گلکسی A56 یک دوربین سلفی ارتقا یافته خواهد داشت. البته در ظاهر شاید این یک افت محسوب شود اما حسگر تصویر ۱۲ مگاپیکسلی جدید، بهتر از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی فعلی خواهد بود.

دروبین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی فعلی از زمان گلکسی A51 که سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود، در سری گلکسی A5n حضور داشت و حالا به نظر می‌رسد با یک نمونه به‌روز شده ۱۲ مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد.

خبر بد این است که تنها خبر خوب‌مان برای بخش دوربین Galaxy A56 سامسونگ همان ارتقا دوربین سلفی است! بنابراین احتمالا این دستگاه باید دقیقاً به همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو قبلی خود بسنده کند.

پیش‌تر شایعه شده بود که بالاخره شاید سامسونگ تصمیم به استفاده از دوربین تله‌فوتو برای سری گلکسی A5x بگیرد. متاسفانه احتمالا این موضوع محقق نخواهد شد، حداقل با گلکسی A56 که اینطور است.

نظر شما چیست؟ اهل استفاده از دوربین سلفی هستید؟ این ارتقا چقدر برای شما مهم است؟

دوربین ۳۲۴ مگاپیکسلی گلکسی S26 Ultra سامسونگ رقابت را به سطح جدیدی خواهد برد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)