حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی خانواده گلکسی اس ۲۵ سامسونگ احتمالا به این قرار است

نوشته

7 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتخاب رنگ در خرید موبایل می‌تواند موضوع مهمی باشد که برای خیلی از کاربران حتی به یک چالش تبدیل شود. شرکت‌ها سعی می‌کنند هر ساله با تنوع در این بخش، نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنند. سامسونگ یکی از برندهایی است که طی سال‌های اخیر به مانند رقیبش یعنی اپل عمل کرده و این لزوما نه یک تعریف است و نه تخریب! به تازگی رنگ بندی احتمالی خانواده گلکسی اس ۲۵ سامسونگ گزارش شده که می‌تواند جالب توجه باشد.

رنگ بندی خانواده گلکسی اس ۲۵

در حالی که شاید از گلکسی S24 و هیاهوی هوش مصنوعی سامسونگ یعنی Galaxy AI خیلی نگذشته باشد اما حدود ۳ ماه دیگر باید منتظر رونمایی جانشین آن باشیم. سری گلکسی S25 می‌تواند برای سامسونگ بسیار حائز اهمیت باشد، چرا که این شرکت در بازارهای مختلفی در حال از دست دادن جایگاه اول و حتی دوم خود است.

طبق جدیدترین گزارش‌های موجود، گلکسی اس 25 پایه و گلکسی اس 25 اولترا هر کدام در چهار رنگ و گلکسی اس 25 پلاس در پنج رنگ عرضه خواهند شد. تصمیم عجیب اما جالبی به نظر می‌رسد!

طراحی گلکسی S25 پلاس سامسونگ

این رنگ‌ها به قرار زیر هستند:

رنگ های Galaxy S25

آبی تیره
نقره‌ای
آبی روشن
سبز روشن

رنگ های Galaxy S25 Plus

مشکی
آبی تیره
نقره‌ای
آبی روشن
سبز روشن

رنگ های Galaxy S25 Ultra

مشکی تیتانیوم
آبی تیتانیوم
خاکستری تیتانیوم
نقره تیتانیوم

این لیست ها فقط شامل رنگ های استاندارد می شوند. در نظر داشته باشید که سامسونگ احتمالاً چند رنگ انحصاری را برای فروشگاه آنلاین خود در نظر داشته باشد. این روندی است که کره‌ای‌ها طی سال‌های اخیر پیش گرفته‌اند و احتمالا امسال هم ادامه پیدا کند.

نظر شما چیست؟ این رنگ بندی برای سری گلکسی اس ۲۵، شما را جذب می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)