حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل و رندر های ایسوس ROG Phone 9 فاش شدند

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر، شایعات

مشخصات ایسوس ROG Phone 9 نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند گیمینگ ارتقاء متوسطی نسبت به نسل قبل خواهد بود. می‌دانیم که این گوشی به‌طور رسمی در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) معرفی خواهد شد.

بسیاری از مشخصات ایسوس ROG Phone 9 مشابه نسل قبل باقی خواهد ماند 

با وجود آنکه ROG Phone 9 به قدرتمندترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ الیت، مجهز می‌شود؛ اما گزارش های منتشر شده نشان می‌دهند که سایر جنبه های کلیدی این تلفن هوشمند تا حد زیادی مشابه نسل قبل باقی خواهد ماند.

انتظار می‌رود که این دستگاه همانند نسل قبل دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی AMOLED با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (FullHD) باشد.

Asus ROG Phone 9

مشخصات دوربین نیز تغییر زیادی نمی‌کند. برای دوربین سلفی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و سه لنز دوربین در قاب پشتی ایسوس ROG Phone 9 قرار می‌گیرند. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین فوق‌عریض به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو به‌کارگرفته شده در ROG Phone 8 با ماکرو ۵ مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، شاهد ارتقاء جزیی ظرفیت باتری ROG Phone 9 از ۵,۵۰۰ به ۵,۸۰۰ میلی‌آمپر خواهیم بود. تلفن هوشمند گیمینگ آینده ایسوس همچنین از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند یا نه. البته با توجه به آنکه ROG Phone 8 از شارژ وایرلس ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کرد، احتمالاً شاهد حضور این ویژگی در ROG Phone 9 نیز خواهیم بود.

Asus ROG Phone 9

ایسوس ROG Phone 9

از دیگر ویژگی های این گوشی گیمینگ ایسوس می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری با صدای Hi-Fi اشاره کرد. جای تعجب نیست که سری راگ فون ۹ به ویژگی‌ های هوش مصنوعی مجهز می‌شوند. ظاهراً این گوشی برای ترجمه تماس، تولید تصاویر پس‌زمینه، تشخیص اشیاء از طریق دوربین و حتی ارتقاء بازی به رزولوشن بالاتر، از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

به‌جز مشخصات، رندر های به اشتراک گذاشته شده، این تلفن هوشمند گیمینگ را در رنگ های سفید طوفانی و مشکی فانتوم نشان می‌دهند. همان‌طور که می‌بینید، طراحی ROG Phone 9 تا حد زیادی مشابه نسل قبل باقی مانده است. این دستگاه ابعاد ۸.۹ در ۷۶.۸ در ۱۶۳.۸ میلی‌متر و وزن ۲۲۷ گرمی دارد.

ایسوس ROG Phone 9 در یک ویدئو مشاهده شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند گیمینگ آینده ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی