حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی وان پلاس 13 طراحی این گوشی و مشخصات آن را فاش می‌کند

نوشته

1 ساعت قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی موردانتظار OnePlus 13 در تاریخ 31 اکتبر/10 آبان در چین معرفی خواهد شد و پیش از این تأیید شده است که این گوشی از تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Elite نیز بهره می‌برد. پیش از معرفی رسمی، به‌تازگی یک ویدیو جعبه گشایی از وان پلاس 13 عناصر طراحی و ویژگی‌های کلیدی این دستگاه را تأیید می‌کند. وان پلاس همچنین ویدیویی را در حساب رسمی Weibo خود به اشتراک گذاشته است که طراحی ظاهری این گوشی را با جزئیات نشان می‌دهد.

جعبه گشایی وان پلاس 13

وان پلاس نسل دوم سیستم خنک‌کننده Tiangong را در OnePlus 13 معرفی کرده و بر توانایی آن در مدیریت بارهای کاری سنگین تأکید دارد. این سیستم شامل یک صفحه جدید اتلاف حرارت VC به ابعاد 9925 میلی‌مترمربع، یک ورق گرافیت دولایه 2K و فناوری ژل رسانای حرارتی روی هم است.

این ترکیب به‌لطف مدیریت دقیق دما ازطریق هوش مصنوعی و 14 سنسور اختصاصی، برای کاهش دمای این گوشی تا 7 درجه سانتی‌گراد طراحی شده است. این پیشرفت‌ها دستگاه را قادر می‌سازد تا عملکرد ثابتی را در طول کارهای سنگین حفظ کند که در آزمایش اخیر Genshin Impact نشان داده شده است؛ جایی که OnePlus 13 به‌طور متوسط ​​در یک جلسه 30 دقیقه‌ای به بیش از 60 فریم‌برثانیه دست می‌يابد.

سیستم خنک‌کننده وان پلاس 13

سیستم خنک‌کننده وان پلاس 13

چیپست اسنپدراگون 8 الیت نسبت‌به نسل قبلی خود، بهره‌وری انرژی و بهبود عملکرد قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. این تراشه دارای مدیریت حرارتی بهتری است که اجازه می‌دهد تا عملکرد اوج طولانی‌تری داشته باشید. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود OnePlus 13 دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی باشد که از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم مغناطیسی 50 واتی پشتیبانی می‌کند. به‌لطف مدیریت حرارت بهتر، این دستگاه شارژ سریع و زمان استفاده طولانی‌تر را نیز اطمینان می‌دهد.

OnePlus 13 دارای صفحه‌نمایش 6.82 اینچی 2K LTPO است که از رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی بالا پشتیبانی می‌کند و تصاویری صاف و رنگ‌های زنده را به کاربران ارائه می‌دهد. در پشت، یک دوربین سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر درنظر گرفته شده است. OnePlus با همکاری Hasselblad احتمالاً ویژگی‌ها و پیشرفت‌های تصویربرداری پیشرفته را در پرچمدار خود اعمال می‌کند و کیفیت کلی عکاسی را بهبود می‌بخشد.

OnePlus 13 با خنک‌کننده پیشرفته، چیپست قدرتمند و طراحی شیک خود درحال تبدیل شدن به یک رقیب مهم در بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار است. رویداد ویژه این برند در تاریخ 31 اکتبر جزئیات بیشتری را به‌خصوص در مورد در دسترس بودن جهانی و ویژگی‌های اضافی آن فاش می‌کند.

نظر شما درباره گوشی پرچمدار وان پلاس 13 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی