حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ROG Phone 9 در یک ویدئو مشاهده شد

نوشته

15 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

ایسوس تأیید کرده است که گوشی های گیمینگ سری ROG Phone 9 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان ماه) برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهند شد. اطلاعات فاش شده در گذشته، جزئیات کلیدی این سری را نشان داده‌اند. هم‌اکنون اما طراحی ROG Phone 9 در یک ویدئو مشاهده شده است.

زبان طراحی ایسوس ROG Phone 9 مشابه نسل قبل است

اخیراً گزارشی منتشر شده که تأیید می‌کند Asus ROG Phone 9 به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت مجهز خواهد شد. با توجه به آنچه که تاکنون از بنچمارک های سایر تلفن های هوشمند مجهز به این تراشه دیده‌ایم، می‌توان انتظار داشت که ROG Phone 9 عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسل قبل داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه به لطف تراشه جدید، تا ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتری خواهد داشت.

Asus ROG Phone 9

ROG Phone 9

ROG Phone 9

ویدئو منتشر شده از این تلفن هوشمند گیمینگ آینده ایسوس، نشان‌دهنده ساخت عالی، بهبود متریال و طراحی آن نسبت به نسل قبل است. البته زبان طراحی مشابه ROG Phone 8 باقی مانده است. هنوز جزئیات زیادی در مورد تغییرات طراحی و سایر ویژگی های ROG Phone 9 ایسوس وجود ندارد.

ویدیو

چندی پیش، این تلفن هوشمند در میان داده های مرکز صدور گواهینامه کیفیت چین (CQC) با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی مشاهده شد. سری ROG Phone 8 نیز از شارژر ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کردند. در حالی که ما انتظار مشخصات بهبود یافته‌ای را داریم اما این امکان وجود دارد که ایسوس برای چندین سال بر روی بهبود تجربه گیمینگ گوشی‌ های خود تمرکز کند و مواردی مانند مدیریت گرما را بهبود بخشد. در ادامه نگاهی به مشخصات ROG Phone 8 خواهیم انداخت.

نگاهی به مشخصات ایسوس راگ فون ۸

مطابق با گزارش Gizmochina، ایسوس ROG Phone 8 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED LTPO E6 با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی ساخت سامسونگ است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند گیمینگ را تامین می‌کند. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 750 برخوردار است. این گوشی ایسوس حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 به دست کاربران می‌رسد.

سه لنز دوربین در قاب پشتی ROG Phone 8 دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز شده و برای دوربین سلفی، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و همان‌طور که اشاره شد، از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این گوشی گیمینگ می‌توان به دکمه های AirTrigger و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 9 به‌همراه نمایش طراحی این گوشی‌ها مشخص شد: 29 آبان 1403

نظر شما درباره تلفن های هوشمند گیمینگ ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی