حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس ۱۳ بیشتر از نسل قبل خواهد بود

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدید خود در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان ماه) و در کشور چین است. تاکنون، برخی از جزئیات و مشخصات این تلفن هوشمند به اشتراک گذاشته شده است. در حال حاضر اما قیمت وان پلاس ۱۳ فاش شده. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت وان پلاس ۱۳ تقریباً ۶۵ دلار بیشتر از نسل قبل خواهد بود 

پیش از رونمایی وان پلاس ۱۳، قیمت نسخه چینی این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. این گوشی با قیمت ۴,۶۹۹ یوآن (معادل ۶۵۹ دلار) به دست کاربران خواهد رسید که تقریباً ۶۵ دلار بیشتر از وان پلاس ۱۲ است. البته احتمالاً این شرکت برای جبران قیمت بالاتر، تخفیف هایی را در نظر خواهد گرفت.

قیمت OnePlus 13

تأیید شده است که تراشه اسنپدراگون ۸ الیت به‌عنوان قلب تپنده OnePlus 13 در نظر گرفته خواهد شد. این گوشی می‌تواند حداکثر با ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران برسد. این ترکیب، عملکرد قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار داده و وان پلاس ۱۳ موفق شده در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۳,۰۹۴,۴۴۷ را ثبت کند.

برای کمک به مدیریت گرما، این تلفن هوشمند دارای نسل دوم سیستم خنک‌کننده Tiangong Pro، در کنار چندین ویژگی نرم‌افزاری سفارشی مانند موتور Tidal، موتور Aurora و موتور گرافیکی مستقل E-Sports خواهد بود تا عملکرد دستگاه را بهبود بخشد. وان پلاس ۱۳ در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی تیره به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی دارای ساختاری باکیفیت و پریمیوم به‌همراه یک صفحه نمایش خمیده خواهد بود.

سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 13 دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دستگاه ویژگی‌ هایی مانند حالت شب (نایت مود) و لرزشگیر اپتیکال (OIS) را داشته باشد. متأسفانه در حال حاضر جزئیات سایر سنسور های تصویر در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند فاش نشده است.

مطابق با گزارش Gizmochina، وان پلاس ۱۳ در کشور چین با رابط کاربری ColorOS 15 (مبتنی بر اندروید ۱۵) به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که نسخه جهانی این گوشی هوشمند با OxygenOS 15 عرضه شود. این رابط کاربری امروز (۲۴ اکتبر/ ۳ آبان) معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۳ اعلام شد: ۱۰ آبان ۱۴۰۳

این تلفن هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس دارای باتری پرظرفیتی خواهد بود و انتظار می‌رود که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی