حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو رسماً منتشر شد

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی رسماً از طراحی گوشی های پرچمدار آینده خود، یعنی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو، رونمایی کرد. تأیید شده است که این تلفن های هوشمند، اولین دستگاه های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت خواهند بود.

طراحی سری شیائومی ۱۵ منتشر شد: تقریباً مشابه نسل قبل اما با چند تغییر جالب 

این گوشی ها، دارای طراحی مدرن و ظریف هستند. Xiaomi 15 به صفحه نمایشی کاملاً تخت مجهز شده است. در حالی که Xiaomi 15 Pro از نمایشگری با چهار لبه میکرو خمیده بهره می‌برد. هر دو مدل دارای فریم میانی و قاب پشتی تخت هستند. همان‌طور که انتظار می‌رود، هر دو این تلفن های هوشمند، به‌عنوان یک دستگاه پرچمدار از فریم فلزی برخوردارند. این موضوع را می‌توان از وجود خطوط آنتن بر روی فریم میانی متوجه شد. به‌طور کلی، این دستگاه ها دارای طراحی مسطح با فریم و پنل پشتی تخت هستند.

طراحی شیائومی ۱۵ پرو (در بالا) و شیائومی ۱۵ (در پایین)

یکی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات مربوط به جزیره دوربین است که اکنون به آرامی با قاب پشتی ترکیب می‌شود. این نوع طراحی نه تنها زیبایی شناسی را بهبود می‌بخشد، بلکه به تمیز نگه منطقه اطراف ماژول دوربین نیز کمک می‌کند. ادعا می‌شود که این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی، خوش‌دست‌تر خواهند بود و طراحی ارگونومیک تری خواهند داشت.

طراحی Xiaomi 15

طراحی Xiaomi 15

می‌دانیم که تراشه اسنپدراگون ۸ الیت وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 15 و 15 Pro را بر عهده دارد. این چیپست بر اساس فناوری ۳ نانومتری ساخته شده و به لطف پردازنده گرافیکی جدید Adreno 830، عملکرد گرافیکی آن ۵۶ درصد در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود یافته است. عملکرد CPU نیز با افزایش ۳۵ درصدی در وظایف تک هسته‌ای و افزایش ۳۰ درصدی در عملکرد چند هسته‌ای، ارتقاء قابل‌توجهی داشته است. این پیشرفت ها نوید ارائه تجربه کاربری سریع‌تر و روان‌تری را در برنامه های مختلف می‌دهند.

شیائومی ۱۵ به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی انیمیشن های روان‌تر، چندوظیفگی (مالتی تسکینگ) بهبود یافته و مدیریت باتری بهتر را به ارمغان بیاورد. علاوه بر پیشرفت های نرم افزاری، هر دو مدل از صفحه نمایش های باکیفیتی نیز برخوردارند.

Xiaomi 15

شیائومی ۱۵

شیائومی ۱۵ استاندارد دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی AMOLED تخت خواهد بود. در حالی که انتظار می‌رود مدل پرو به نمایشگر بزرگتر ۶.۷۸ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، لبه های خمیده و ویژگی های پیشرفته ای مانند Dolby Vision مجهز شود.

شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که Xiaomi 15 Pro دارای باتری پرظرفیت سیلیکون کربنی ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. البته این موضوع هنوز تایید نشده است. همچنین انتظار داریم که این دستگاه از شارژ سریع‌تری پشتیبانی کند. طبق برگه مشخصاتی که چندی پیش فاش شد، شیائومی ۱۵ پرو از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سری شیائومی ۱۵ اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت خواهند بود

گفته می‌شود که Xiaomi 15 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و یک دوربین با فوق‌عریض خواهد بود.

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی