حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گوشی تاشو سه گانه خود را سال آینده عرضه می‌کند

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هواوی با معرفی Mate XT، دنیای گوشی‌های هوشمند را دگرگون کرد. این دستگاه اولین گوشی تاشو با سه نمایشگر و دو لولا در جهان می‌باشد، اگرچه درحال‌حاضر تنها محدود به بازار چین است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نیز به‌دنبال عرضه گوشی تاشو سه گانه خود در سال آینده است.

گوشی تاشو سه گانه سامسونگ

ZDNet Korea گزارش می‌دهد که سامسونگ به‌دنبال عرضه یک گوشی تاشو با صفحه سه‌گانه در سال 2025 است. به‌نظر می‌رسد که قطعات این دستگاه درحال‌حاضر برای تولید انبوه آماده می‌شوند.

یکی از منابع داخلی این صنعت به نقل از این رسانه می‌گوید: «شرکای سامسونگ دیسپلی نیز توسعه قطعات مدل سه‌فولد را تکمیل کرده‌اند و درحال‌حاضر آماده تجاری‌سازی هستند».

البته، عرضه نهایی این محصول به تصمیم بخش MX سامسونگ الکترونیک بستگی دارد، بنابراین ما باید روند را کمی دقیق‌تر دنبال کنیم.

گوشی تاشو سه گانه سامسونگ

گوشی تاشو سه گانه سامسونگ

چند دلیل بالقوه وجود دارد که چرا سامسونگ ممکن است تاکنون نخواسته دستگاهی با نمایشگر سه‌گانه عرضه کند. این شرکت ممکن است نگران قابلیت اطمینان فرم فاکتور به‌دلیل پیچیدگی بیشتر طراحی آن باشد. این دستگاه‌ها دارای دو لولا (شامل یک لولای تاشو به سمت بیرون)، دو چین نمایشگر و یک صفحه‌نمایش تاشو یکدست است که تا دو بار تا می‌شود. مورد دوم به‌خصوص یک نگرانی مهم است زیرا صفحه‌نمایش‌های تاشو عمدتاً از پلاستیک ساخته شده‌اند و نسبت‌به صفحه‌نمایش‌های شیشه‌ای معمولی، مستعد خراش هستند.

همچنین ممکن است سامسونگ فکر نکند که بتواند دستگاه را آن‌قدر نازک کند که برای اکثر کاربران راحت باشد. از این گذشته، گلکسی زد فولد 6 درحال‌حاضر بسیار ضخیم‌تر از گوشی‌های تاشوی رقیب است درحالی‌که Galaxy Z Fold Special Edition هنوز کمی ضخیم‌تر از چندین گوشی تاشو چینی است.

بااین‌وجود، ما امیدواریم که سامسونگ سال آینده یک گوشی تاشو با صفحه‌نمایش سه‌گانه را عرضه کند، اگر بتواند یک دستگاه قابل‌اعتماد ارائه دهد. این برند کره‌ای ردپای جغرافیایی بی‌نظیری دارد، بنابراین عرضه این مدل بدین معناست که مردم در بسیاری از بازارها می‌توانند این دستگاه را به‌دست بگیرند. گوشی‌های سامسونگ همچنین دارای خدمات گوگل نیز هستند که در گوشی‌های هواوی یافت نمی‌شود.

نظر شما درباره گوشی تاشو سه گانه سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی