حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معاون سخت‌افزار اپل: آیفون 17 جاه‌طلبانه‌ترین محصول تاریخ این شرکت خواهد بود

نوشته

1 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌نظر می‌رسد که برخی مقام‌ها در اپل به‌طور قابل‌توجهی درحال تغییر است چراکه سه مدیر در گروه مهندسی سخت‌افزار به سمت معاونت رئیس ارتقا یافته‌اند. این حرکت با یک سری خروج و همچنین تبلیغات در داخل شرکت دنبال می‌شود که تمرکز مداوم بر بازسازی داخلی برای هدایت نوآوری‌ها و پروژه‌های آینده را برجسته می‌کند. اکنون، مقامات اپل ادعا می‌کنند که آیفون 17 ممکن است جاه‌طلبانه‌ترین محصول در تاریخ این شرکت باشد.

آیفون 17؛ جاه‌طلبانه‌ترین محصول تاریخ اپل

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، دپارتمان مهندسی سخت‌افزار اپل دستخوش تغییرات عمده‌ای است و جان ترنوس، رئیس این گروه، دیو پاکولا، ریچارد دین و دانی نوردوز را به سمت معاونت‌های رئیس ارتقا داده است. با موقعیت‌های رهبری جدید در این بخش، تمرکز بر روی توسعه محصولات آینده است. دیو پاکولا مسئول طراحی آیپد، اپل واچ و سایر لوازم جانبی خواهد بود، درحالی‌که دانی نوردوز از مدیریت برنامه مراقبت می‌کند تا از کارایی و کارآمد بودن فرآیندها اطمینان حاصل کند.

ریچارد دین هدایت توسعه سری آیفون 17 را برعهده دارد که به گفته جان ترنوس، جاه‌طلبانه‌ترین محصول تاریخ اپل خواهد بود که تمرکز آن بر ویژگی‌های پیشگامانه است. درحالی‌که این ادعا اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسد، اما با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که در مورد سری بعدی آیفون 17 وجود دارد، ما معتقدیم که شانس خوبی وجود دارد که این موضوع واقعاً درست باشد.

آیفون 17؛ جاه‌طلبانه‌ترین محصول تاریخ اپل

آیفون 17؛ جاه‌طلبانه‌ترین محصول تاریخ اپل

ما شایعاتی داریم که نشان می‌دهد این بار، اپل ممکن است یک مدل جدید آیفون پریمیوم را معرفی کند که می‌تواند به‌عنوان Slim ،Air یا Ultra نام‌گذاری شود. انتظار می‌رود که نسخه پرچمدار جدید در سطح بالاتری قرار گیرد و با طراحی برتر عرضه شود. این مدل احتمالاً جایگزین نسخه پلاس فعلی خواهد شد که فروش ضعیفی را در میان چهار مدل دیگر آیفون‌های اپل تجربه می‌کند.

ما همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که سری آیفون 17 با یک طراحی اصلاح‌شده که ظاهری شیک‌تر و حاشیه‌های باریک‌تر ارائه می‌دهد، دستخوش تغییرات اساسی در طراحی شود. با گنجاندن یک لنز پریسکوپی با سنسور 48 مگاپیکسلی، انتظار داریم قابلیت‌های زوم اپتیکال در کنار سایر قابلیت‌های بهبودیافته دوربین افزایش یابد. گمانه‌زنی‌های دیگر در مورد ارتقاء شامل باتری بزرگتر برای پشتیبانی از استفاده طولانی‌تر و پیشرفت‌های بیشتر در فناوری پردازش وجود دارد.

تغییرات مداوم رهبری در توسعه محصولات جدید بسیار مهم است و نشان‌دهنده تمرکز روزافزون اپل بر نوآوری و پیشرفت‌های تکنولوژیکی است.

نظر شما درباره در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی