حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی ریلمی GT 7 Pro مشخص شد: ۱۴ آبان ماه

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

در ابتدا قرار بود که ریلمی GT 7 Pro در ماه جاری میلادی معرفی شود؛ هم‌اکنون اما تاریخ دقیق رونمایی این تلفن هوشمند رسماً مشخص شده است. این گوشی در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد.

ریلمی GT 7 Pro با اسنپدراگون ۸ الیت در راه است 

پوستری که توسط ریلمی به اشتراک گذاشته شده، علاوه بر تاریخ رونمایی GT 7 Pro، نگاهی اجمالی از این گوشی هوشمند را به ما می‌دهد. همان‌طور که در پوستر های منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، این تلفن هوشمند آینده ریلمی دارای فریم فلزی است، زیرا که خطوط آنتن در بالای فریم دیده می‌شوند. همچنین در قسمت بالایی قاب دستگاه فرستنده مادون قرمز و میکروفون دوم نیز قابل مشاهده است.

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی

پوستر منتشر شده از سوی ریلمی

در تصاویر منتشر شده، صفحه نمایش Realme GT 7 Pro دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی درون یک سوراخ نمایشگر در مرکز بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود. همان‌طور که وب‌سایت GSMArena اشاره می‌کند، نمایشگر این دستگاه توسط سامسونگ تولید شده است. شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که ریلمی جی تی ۷ پرو دارای سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش خواهد بود.

ریلمی چندی پیش تأیید کرده بود که تراشه پرچمدار قدرتمند جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ الیت وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز GT 7 Pro را بر عهده خواهد داشت. این اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که در ماه آینده میلادی با تراشه پرچمدار جدید کوالکام در کشور هند معرفی می‌شود. می‌دانیم که این گوشی آینده ریلمی، با برخورداری از استاندارد IP68/69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

مشخصات ریلمی GT 7 Pro فاش شد: باتری پرظرفیت و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده ریلمی چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند رقبای قدرتمندی مانند سری شیائومی ۱۵ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی