حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۱۳ و نوا ۱۳ پرو با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی شدند

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

هواوی سرانجام امشب از گوشی های نوا ۱۳ و نوا ۱۳ پرو با دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این تلفن های هوشمند جدید چه مشخصات و ویژگی هایی دارند.

هواوی نوا ۱۳ از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند 

هواوی Nova 13 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ پیکسل، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی است. این نمایشگر به فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۱۴۴۰ هرتزی مجهز شده است. این تلفن هوشمند جدید هواوی از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

هواوی Nova 13

Huawei Nova 13

این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با سیستم عامل HarmonyOS 4.2 به دست کاربران خواهد رسید. هواوی نوا ۱۳ با حافظه های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی قابل‌تهیه خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 داشته و برای دوربین فوق‌عریض، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است. این دستگاه از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 برخوردار است.

هواوی Nova 13 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی سیمی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند دارای ابعاد ۱۶۱.۴ در ۷۵.۳ در ۶.۹۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرمی است. این گوشی از ارتباط ماهواره‌ای (البته تنها در کشور چین) نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات هواوی Nova 13 Pro 

هواوی نوا ۱۳ پرو به یک صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی OLED LTPO با رزولوشن ۱۲۲۴ در ۲۷۷۶ پیکسل با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی، تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی و فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز مجهز شده است. این دستگاه نیز از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار بوده و حافظه های ذخیره‌سازی آن مشابه Nova 13 است.

هواوی Nova 13 Pro

Huawei Nova 13 Pro

دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Nova 13 Pro وضوح ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0 دارد. دوربین تله‌فوتو این تلفن هوشمند به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین فوق‌عریض این دستگاه وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد و برای دوربین سلفی یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در بالای نمایشگر نوا ۱۳ پرو، علاوه بر دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری نیز قرار گرفته است.

مطابق با گزارش GSMArena، این تلفن هوشمند جدید هواوی دارای ابعاد ۱۶۳.۴ در ۷۴.۹ در ۷.۸۲ میلی‌متر و وزن ۲۰۹ گرمی است. این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP65، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. سایر مشخصات Nova 13 Pro مشابه مدل استاندارد است.

قیمت Nova 13 و Nova 13 Pro 

هواوی نوا ۱۳ در کشور چین با قیمت ۲,۶۹۹ یوآن (معادل ۳۷۸ دلار) و نوا ۱۳ پرو با قیمت ۳,۶۹۹ یوآن (معادل ۵۱۹ دلار) به دست کاربران می‌رسند. در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این تلفن های هوشمند در بازار جهانی نیز عرضه می‌شوند یا نه. همچنین هواوی اعلام نکرده است که این دو گوشی جدید به چه تراشه هایی مجهز شده‌اند.

هواوی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا با تراشه‌های Kirin رسما معرفی شدند

نظر شما درباره هواوی Nova 13 و Nova 13 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی