حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ساعت قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شیائومی

به‌نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن هوشمند پرچمدار آینده خود است. هم‌اکنون شیائومی ۱۵ با تراشه قدرتمند کوالکام در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

امتیازات Geekbench شیائومی ۱۵ بسیار بهتر از نسل قبل است 

گوشی هوشمندی با شماره مدل 24129PN74C در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. گمان می‌رود که این دستگاه مدل استاندارد سری Xiaomi 15 باشد. این گوشی احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ الیت برخوردار خواهد بود که کوالکام قرار است در چند ساعت آینده از آن رونمایی کند.

داده های بنچمارک Geekbench

این گوشی آینده شیائومی در تست تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ موفق به کسب امتیاز ۳,۱۸۰ و در بخش چند هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز ۱۰,۰۵۸ شده است. امتیازات این تلفن هوشمند نسبت به نسل پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند. شیائومی ۱۴ در همین بنچمارک موفق به کسب امتیاز های حدود ۲,۱۰۰ (در بخش تک هسته‌ای) و ۶,۷۰۰ (در بخش چند هسته‌ای) شده بود.

داده های بنچمارک Geekbench نشان می‌دهند که شیائومی ۱۵ با ۱۶ گیگابایت حافظه رم قابل‌تهیه خواهد بود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ به دست کاربران خواهد رسید. این با انتظارات ما از گوشی های پرچمدار که در اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند، مطابقت دارد.

شایعات حاکی از آن است که سری Xiaomi 15 شامل سه مدل استاندارد، پرو و اولترا خواهد بود. انتظار می‌رود که مدل اولترا در سال آینده میلادی معرفی شود. مدل های استاندارد و پرو می‌توانند اولین تلفن های هوشمندی باشند که به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام مجهز خواهند شد. ممکن است در بازار جهانی تنها Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Ultra عرضه شوند. زیرا که این شرکت در سال گذشته نیز تنها مدل های اولترا و استاندارد را در بازار جهانی عرضه کرد.

داده های وب‌سایت صدور گواهینامه 3C نشان می‌دهند که شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو از شارژ سریع سیمی ۹۰ واتی (با استفاده از آداپتور MDY-14-EC) پشتیبانی خواهند کرد. این تمام اطلاعاتی است که گزارش جدید Gizmochina در اختیار ما قرار می‌دهد.

تاریخ رونمایی سری شیائومی ۱۵ فاش شد: ۱۰ آبان ماه

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی