حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و طراحی iQOO 13 رسماً منتشر شد

نوشته

1 ساعت قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

ویوو از طریق رسانه های اجتماعی خود در چین، تاریخ رونمایی، رنگ‌بندی و طراحی قاب پشتی iQOO 13 را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تاریخ رونمایی iQOO 13 سی ام آبان ماه خواهد بود 

گوشی iQOO 13 در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه) رونمایی خواهد شد. این برند زیرمجموعه ویوو، گوشی پرچمدار جدید خود را در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد کرد. قاب پشتی این دستگاه بسیار شبیه نسل قبل به‌نظر می‌رسد. سه لنز دوربین در جزیره مربعی شکل، در قاب پشتی آیکو ۱۳ دیده می‌شود.

iQOO 13

iQOO 13

گوشی هوشمند آینده iQOO در رنگ های مشکی، سبز، سفید و نقره‌ای قابل‌تهیه خواهد بود. نسخه سفید رنگ این دستگاه دارای لوگو برند BMW M Motorsport است. نوار نوری کوچکی در اطراف ماژول دوربین iQOO 13 دیده می‌شود که احتمالاً به‌عنوان چراغ نوتیفیکیشن‌ به کار خواهد آمد. برخلاف نسل قبل که فلاش LED در خارج از جزیره دوربین قرار گرفته شده بو؛ هم‌اکنون، فلاش LED درون ماژول، و در نزدیکی لنز های دوربین دیده می‌شود.

آیکو ۱۳ دارای فریم تخت بوده و دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم قرار گرفته است. خروجی اسپیکر نیز در بالای گوشی دیده می‌شود.

آیکو ۱۳

آیکو ۱۳

انتظار می‌رود که تلفن هوشمند پرچمدار آینده iQOO دارای باتری پرظرفیت ۶,۱۵۰ میلی‌آمپری باشد که بزرگترین باتری درنظر گرفته شده برای یک گوشی پرچمدار ویوو است. احتمالاً iQOO 13 از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مطابق با گزارش GSMArena، یکی از ویژگی های برجسته این گوشی آینده آیکو، برخورداری آن از صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED است که توسط BOE توسعه یافته است. همچنین تأیید شده که این تلفن هوشمند، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ الیت تأمین خواهد کرد.

گوشی iQOO 13 با حاشیه نمایشگر باریک در تصاویر زنده فاش شد

با توجه به تصاویر منتشر شده، نظر شما درباره طراحی iQOO 13 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی