حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس شارژر مغناطیسی 50W AirVOOC را برای OnePlus 13 معرفی کرد

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

وان پلاس امروز از از OnePlus Magnetic Turbine، یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی جدید که برای شارژ سریع‌تر و کارآمدتر طراحی شده است، رونمایی کرد. این دستگاه دارای طراحی سفید با رگه‌های قرمز در مرکز آن است و از شارژ بی‌سیم AirVOOC با توان 50 وات پشتیبانی می‌کند.

شارژر مغناطیسی 50W AirVOOC وان پلاس

این شارژر با کارایی بالا مجهز به یک فن داخلی برای مدیریت گرما در هنگام استفاده است. لی جی، مدیر وان پلاس چین، این لوازم جانبی را به‌عنوان ارائه بالاترین وات در شارژ مغناطیسی درحالی‌که به مشکلات حرارتی نیز می‌پردازد، توصیف می‌کند. این دستگاه دارای یک سیستم خنک‌کننده جامع با هسته فن گریز از مرکز، خنک‌کننده TEC، پره‌های دفع‌کننده گرما، یک پد سیلیکونی و یک ورق آلومینیومی برای مدیریت مؤثر حرارت است.

معرفی این محصول پس از اعلام Oppo در مورد شارژر مغناطیسی و لوازم جانبی اضافی‌اش انجام می‌شود که قرار است با سری Find X8 در چین در تاریخ 3 آبان رونمایی شود. وان پلاس نیز برای عرضه OnePlus 13 آماده می‌شود و باعث می‌شود این شارژر مغناطیسی به‌موقع برای این گوشی پرچمدار در دسترس قرار گیرد. انتظار می‌رود وان پلاس 13 از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کرده و به‌طور کامل از پتانسیل شارژر مغناطیسی جدید استفاده کند.

شارژر مغناطیسی 50W AirVOOC وان پلاس

شارژر مغناطیسی 50W AirVOOC وان پلاس

هر دو برند Oppo و OnePlus تأکید زیادی بر فناوری شارژ مغناطیسی دارند و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد ارائه لوازم جانبی جذاب از سوی آن‌ها باشیم. جالب اینجاست که این شارژرهای مغناطیسی منحصر به دستگاه‌های Oppo و OnePlus نیستند، بلکه با آیفون‌ها نیز کار خواهند کرد.

OnePlus 13 قرار است در تاریخ 31 اکتبر به‌عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به چیپست Snapdragon 8 Elite معرفی شود. این محصول در سه رنگ موجود خواهد بود: White Dawn ،Blue Moment و Obsidian Secret. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه‌نمایش چهار لبه خمیده و یک ماژول دوربین دایره‌ای با سه لنز، یک فلاش LED و لوگوی H برای Hasselblad خواهد بود.

مشخصات کلیدی این دستگاه شامل صفحه‌نمایش 6.82 اینچی 2K 120Hz BOE X2، حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x، تا 1 ترابایت حافظه UFS 4.0، باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 100 وات، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی است. ویژگی‌های اضافی شامل اندروید 15 مبتنی‌بر ColorOS 15، موتور لرزش 0916T و گواهی IP69 می‌شود.

نظر شما درباره شارژر مغناطیسی 50W AirVOOC وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی