حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات iQOO 13 رسماً تأیید شد: تراشه Snapdragon 8 Elite، باتری 6150mAh و نمایشگر BOE Q10

نوشته

7 ساعت قبل | بدون دیدگاه | IQOO

تیزرهای iQOO 13 در چند هفته گذشته به‌طور گسترده منتشر شده است. امروز، Jia Jingdong، معاون برند ویوو، در پستی در Weibo، برخی مشخصات گوشی مشخصات iQOO 13 را تأیید کرد.

مشخصات iQOO 13

درحالی‌که کوالکام هنوز نام تراشه نسل بعدی اسنپدراگون سری 8 خود را به‌طور رسمی تأیید نکرده است، جینگ دونگ فاش کرده است که این چیپست اسنپدراگون 8 الیت نام خواهد داشت و قدرت iQOO 13 را تأمین می‌کند. طبق گفته جینگ دونگ، آخرین تراشه اسنپدراگون نوید پیشرفت‌های قابل‌توجهی در عملکرد CPU ،GPU، NPU و دستیابی به سطحی از عملکرد قابل‌مقایسه با رایانه‌های شخصی را می‌دهد. هدف همکاری Vivo و Qualcomm بهینه‌سازی این چیپست است و کاربران را قادر می‌سازد تا هم عملکرد بالا و هم بهره‌وری انرژی را تجربه کنند.

iQOO 13 دارای ویژگی‌های تنظیم پیشرفته، ازجمله تنظیم تخصیص عملکرد برای فرکانس‌های CPU و GPU براساس سناریوهای استفاده است. این دستگاه از یک سیستم اتلاف حرارت پیچیده با گرافن چندلایه و پخش‌کننده حرارت VC بسیار بزرگ 7K استفاده می‌کند که عملکرد پایدار را درهنگام اجرای بازی‌های سنگین تضمین می‌کند. این دستگاه همچنین به یک تراشه بازی توسعه‌یافته توسط خود آیکو با نام Q2 مجهز است که از رزولوشن فوق‌العاده 2K در سطح رایانه شخصی و بازی‌های بومی 144 فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند.

مشخصات iQOO 13

مشخصات iQOO 13

iQOO 13 دارای صفحه‌نمایش 2K Q10 Everest است که با همکاری BOE چینی ساخته شده و برای ارائه روشنایی و دقت رنگ عالی و درعین‌حال به‌حداقل‌رساندن مصرف انرژی طراحی شده است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک پنل OLED تخت ۶.۸۲ اینچی است که وضوح ۲K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌کند. علاوه‌بر این، این پنل همچنین اولین فناوری محافظت از چشم با OLED circularly polarized در جهان را نیز ارائه می‌کند که فشار چشم را در طول استفاده طولانی‌مدت کاهش می‌دهد.

جینگ دونگ همچنین تأیید کرد که iQOO 13 دارای یک باتری 6150 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است و از فناوری الکترود منفی سیلیکون نسل سوم برای حفظ طراحی نازک و سبک استفاده می‌کند. این دستگاه آخرین نسخه OriginOS 5 را اجرا کرده و تجربه کاربری را با قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبودیافته و پیکربندی‌های صوتی و تصویری متناسب با بازی افزایش می‌دهد. درنهایت، وی همچنین تأیید کرد که این دستگاه به بلندگوهای دوگانه و یک موتور بزرگ 1016H برای هپتیک مجهز شده است.

انتظار می‌رود iQOO 13 به‌زودی رونمایی شده و به‌صورت جهانی عرضه شود.

نظر شما درباره مشخصات iQOO 13 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی