حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام رنگ های وان پلاس ۱۳ را در دنیای واقعی و دستان گیمرها ببینید

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، وان‌پلاس

به نظر می‌رسد که OnePlus برنامه‌ریزی مناسبی برای عرضه جهانی OnePlus 13 دارد. اخبار رسمی و غیررسمی متعدد در روزهای منتهی به رونمایی رسمی این دستگاه، ذهن کاربر را بمباران می‌کنند. امروز صبح رسما تایید شد که تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۳ برای ۱۰ آبان ۱۴۰۳ تنظیم شده است. همچنین در رندرهای گرافیکی رسمی، طراحی و رنگ‌بندی این محصول را دیدیم. اگر به این دستگاه علاقه دارید، می‌توانید همین حالا تمام رنگ های وان پلاس ۱۳ را در دنیای واقعی و دستان گیمرها ببینید.

تمام رنگ های وان پلاس ۱۳

پرچمدار جدید OnePlus که با شماره ۱۳ عرضه خواهد شد، در سه رنگ عرضه می‌شود. نام‌های زیر برای این رنگ‌ها انتخاب شده است:

۱- سپیده سپید (سفید)

۲- لحظه آبی (آبی)

۳- راز ابسیدین (مشکی)

وان پلاس ۱۳ سفید در دستان یک گیمر

وان پلاس ۱۳ سفید در دستان یک گیمر

رنگ سفید، دارای جدیدترین فناوری شیشه ابریشم است که ظاهری براق و زیبا ارائه می دهد. در تصویر بالا به راحتی می‌توان دید که قاب پشتی OnePlus 13 در لبه‌های سمت راست و چپ به سمت فریم خمیده است. این باعث خوشدست‌تر شدن محصول می‌شود و ارگونومی بهتری به آن می‌بخشد.

وان پلاس ۱۳ آبی در دست یک گیمر

وان پلاس ۱۳ آبی در دست یک گیمر

رنگ آبی به‌عنوان اولین محصول صنعتی خواهد بود که بافت BabySkin را ارائه می‌کند و حسی نرم و شبیه به پوست تداعی می‌کند. رنگ آبی وان پلاس ۱۳ با جزیره دوربین سفید همراه خواهد بود که کاملا خود را متمایز می‌کند.

وان پلاس ۱۳ رنگ مشکی

وان پلاس ۱۳ رنگ مشکی

در نهایت رنگ مشکی که با روکش شیشه‌ای چوب آبنوس رونمایی خواهد شد، ظاهری منحصر به فرد و زیبا را ارائه می دهد که یادآور چوب طبیعی است.

انتشار این تصاویر از وان پلاس ۱۳ در دست گیمرها همزمان چند معنی دارد. ابتدا این‌که OnePlus از عملکرد گیمینگ محصول خود راضی است یا حداقل می‌خواهد این حس را به کاربران منتقل کند.

با توجه به سخت افزار احتمالی وان پلاس 13 باید گفت که قطعا دستگاه قابلی برای بازی خواهد بود، البته اگر سیستم خنک‌کننده خوبی برای آن پیش‌بینی شده باشد.

تا کنون درباره OnePlus 13 می‌دانیم که دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K 120Hz خواهد بود که از مدل BOE X2 انتخاب شده است. تراشه Snapdragon 8 Elite با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه می‌شود.

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم ۵۰ وات و شارژ سیمی ۱۰۰ وات همراه است.

همچنین در این تصاویر وان پلاس تلاش دارد تا طراحی محصول جدیدش را در رنگ‌های متنوع به نمایش بگذارد، این نشان از اعتماد به نفس بالای آن ها درباره طراحی محصولشان دارد.

نظر شما چیست؟ کدام رنگ وان پلاس ۱۳ برای‌تان جذاب‌تر است؟ من؟ آبی!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)