حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر اوپو مگ را ببینید: فناوری مشابه MagSafe اپل در گوشی‌های سری Find X8

نوشته

13 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اوپو، لوازم جانبی

اوپو نه‌تنها گوشی‌های پرچمدار سری Find X8 را در تاریخ 24 اکتبر/3 آبان معرفی می‌کند، بلکه از Oppo Mag، سری لوازم جانبی مغناطیسی برای دستگاه‌های آینده خود نیز رونمایی خواهد کرد. یک تیزر جدید از سوی این برند، فناوری اوپو مگ و لوازم جانبی سازگار با آن را برای Find X8 نشان می‌دهد.

اوپو مگ

پیش از عرضه سری Find X8، اوپو یک ویدیوی تبلیغاتی برای Oppo Mag منتشر کرده است که نام رسمی لوازم جانبی مغناطیسی این برند است. این ویدیو نگاهی دیگر به Find X8 و همچنین نحوه عملکرد شارژ بی‌سیم مغناطیسی در پرچمداران آینده اوپو را به ما می‌دهد.

این ویدیو با تعدادی کیس در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف شروع می‌شود و سپس یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی AIRVOOC را نشان می‌دهد که می‌تواند Find X8 را با توان 50 وات شارژ کند. این ویدیو همچنین یک شارژر دارای یک فن خنک‌کننده یکپارچه را نیز نشان می‌دهد.

یکی دیگر از لوازم جانبی که در این ویدیو ظاهر می‌شود، یک باتری باریک مانند پاوربانک MagSafe آیفون‌های اپل است که ازطریق آهن‌ربا به پشت Find X8 متصل می‌شود. هیچ اشاره‌ای به خروجی این پاوربانک نشده است اما یک پورت USB-C در پایین آن دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد شارژر بی‌سیم مغناطیسی 50 واتی AIRVOOC و پاوربانک مغناطیسی تنها دو لوازم جانبی Oppo Mag درحال‌حاضر هستند.

اوپو مگ

اوپو مگ

جدای از لوازم جانبی، اطلاعات مهمی که در این ویدئو فاش شد، این است که به‌نظر می‌رسد Oppo Find X8 برای کار با لوازم جانبی Oppo Mag به قاب‌های مغناطیسی متکی است. این بدان معناست که خود گوشی مانند آیفون 12 و مدل‌های جدیدتر که دارای MagSafe هستند، در داخل از آهنربا بهره نمی‌برد.

لوازم جانبی Oppo Mag نه‌تنها از سری Find X8 پشتیبانی می‌کند، بلکه باید با OnePlus 13 آینده نیز کار کند که تأیید شده است که از شارژ بی‌سیم مغناطیسی ازطریق قاب‌های دارای آهنرباهای یکپارچه نیز پشتیبانی می‌کند. لوازم جانبی Oppo Mag ممکن است حتی در بازارهای دیگر به محصولات OnePlus تغییر نام دهند.

سری Oppo Find X8 و لوازم جانبی Oppo Mag در تاریخ 24 اکتبر در چین رونمایی خواهند شد، درحالی‌که انتظار می‌رود عرضه جهانی آن کمی بعد انجام شود.

نظر شما درباره اوپو مگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی